Nakupujte a pomáhejte! Akce věnovaná útulku Srdcem pro kočky z.s.

Vyhlašuji v pořadí již čtvrtou výjimečnou prodejní a slevovou akci obdobného charakteru, která bude trvat od zveřejnění tohoto blogu do páteční půlnoci, tj. od 8.1.2016 do 15.1.2016. Nakupovat můžete šperky u nulkajanulka, ty nakoupíte se slevou 25% (slevu započtu při přijetí objednávky). Dále můžete nakoupit minerály a ostatní zboží u nulkajanulka - minerály.

Nákupem pomůžete a přispějete na chod útulku Srdcem pro kočky z.s. - útulku totiž věnuji celou částku, kterou zaplatíte, a to včetně provize a poštovného.

Činnost útulku je 100% nezisková a veškeré finance získávají pouze z dobrovolných příspěvků, sbírek a charitativních akcí. Jako všechna sdružení žije i tento útulek výhradně z darů a s díky uvítají každou finanční i materiální výpomoc.

Útulek Srdcem pro kočky z.s. je ukázkou prvotřídní, odborné a láskyplné péče o zvířata. Objevila jsem ho při výběru svých kočičích společnic  a velmi mi přirostl k srdci. Útulek vedou úžasní lidé, neskutečně aktivní, obětaví a milí, kteří milují své svěřenečky a ti zase milují je. V útulku se starají nejen o zdravá, ale především o handicapovaná a týraná zvířátka, zavedli kastrační program pro venkovní kočky z širokého okolí, provozují depozitum pro koťátka, neustále zvelebují a rozšiřují stávající prostory, doplňují své možnosti péče a pomoci apod. - vše pro maximální pomoc zvířátkům.

V minulých dvou akcích, které jsem také pořádala v rámci Klubu Zvířata v nesnázích (ZVN) - Pomoc zvířatům v útulcích u mě zákazníci nakoupili za krásných 8.500,- Kč. Všechny peníze putovaly do potřebných rukou a tlapek, děkuji!

Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.