Profil uživatele
Dílna Končiny
Tereza Genzerová | prodávající
Hošťálková
Registrace: 13.7.2008

Vítáme Vás

S manželem, v kamenné dílně na valašských pasekách, vyrábíme pod značkou Končiny kožené výrobky.

Vše je ruční výroba - od pečlivého výběru kůže, přes řezání, barvení, návrhy vzorů a jejich aplikace až k finální úpravě opasků. Učíme se od těch nejpovolanějších řemeslníků a mistrů, neboť kraj, do kterého jsme se přistěhovali, je tradiční svoji sedlářskou a brašnářskou výrobou.

Nejen kožené opasky vyrábíme na míru!

 

Najdete u nás i tradiční sedlářské výrobky

Kožená poctivá brašna 

 

Jak poznat kvalitní opasek si můžete přečíst tady

 

Šité brašny, kabelky a jiné šité zboží vyrábíme hlavně zakázkově na přání konkrétního zákazníka. Při ručním šitím používáme tradiční sedlářské postupy a vybíráme jen ten nejkvalitnější materiál. Proto je každý šitý výrobek originálem, který vám poslouží doživotně :)

V galerii si můžete prohlédnout naši zakázkovou práci a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat:

Galerie zakázkové práce

 

 Spolupracujeme s dalšími českými autory a spolu s nimi vytváříme autorské opasky.

 

 Více o nás, o kůži, výrobě a informace ohledně měření opasků při objednávce, najdete v ostatních záložkách na této hlavní profilové stránce nebo v blogu níže.

 

Končiny pohledem místního fotografa pana Pavla Sušně

 

 

TOPlist

Kůže, ze které vyrábíme opasky a jiné výrobky pochází z českých krav, které jsou primárně chovány na maso, kůže vzniká jako vedlejší produkt! Používáme nejkvalitnější díl hověziny tj.krupon. Opasky jsou vyráběné z jednoho kusu kůže, nejsou lepené ani nepoužíváme štípenku.

Jaký je rozdíl mezi kvalitním opaskem z pravé kůže a nekvalitní napodobeninou, si můžete přečíst v našem blogu

 

Šité výrobky jsou ručně šité-ve smyslu v ruce, nikoliv na stroji- tradičním sedlářským stehem dvěmi jehlami,  Tuto techniku nelze nahradit strojovým šitím ani rádoby ručním šitím jednou jehlou, jak někteří jiní výrobci praktikují.

Více o ručním šití můžete najít v našem blogu o Ručně šité ohlávce pro koníka

 

 Prosím, mějte na paměti, že kůže je přírodní materiál. Můžou se na ni objevit drobné škrábance, jizvičky, menší fleky. Takovou kůži kupujeme v nejlepší koželužně na Moravě a kupujeme výhradně kůže 95-100% jakosti. Nesrovnávejte naše výrobky z rádoby koženým zbožím dostupným v běžných obchodech, opasky jsou sice naleštěné, bez jediného kazu, avšak tyto opasky v drtivé většině nejsou kožené a v žádném případě nejsou ručně vyráběné. Naše opasky jsou každý originálem, vydrží Vám celý život, při výrobě prošli poctivě čtyřmi rukami, každou rukou nepočítaně, proto si je dovolíme označovat za rukodělné. Taky v duchu praktičnosti, opasky jsou na držení kalhot :)

 

Údržba kožených výrobků: 

Doporučujeme zamezit styku s tekutinami a agresivními chemickými prostředky. Kožené výrobky je potřeba ošetřovat přírodními balzámy na bázi včelího vosku, koupíte u obuvníka či na internetu, dají se použít i různé přípravky na kožené sedačky či prostředky na motorkářské kožené doplňky. Vaše opasky a ostatní výrobky z kůže získají lesk a ochranu. Rádi vám poradíme!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nabízíme také možnost opravit staré a nekvalitní opasky

nebo vyrobíme opasek k Vaší vlastní přezce.

více v blogu

 Pokud byste měli zájem prodávat naše opasky ve vašem kamenném obchodě, neváhejte nás oslovit. Velkoodběratelům poskytujeme množstevní slevy!!!

Naše opasky najdete např. v kamenných prodejnách:

Nově také v Novém Jičíně v designovém obchodu Na Žižce na ulici Žižkova 

V Praze v obchůdku Pokojíček

v Čelákovicích u Prahy v "Obchůdku nejen pro kočky"

Ve Valašském Meziřící v Designshop Zrní

a na Vsetíně v obchůdku ODTADYMA

We ship our goods worldwide. We offer wholesaled prices! Please contact us!

 

V případě jakýkoliv dotazů či přání nás kontaktujte.

 

Pěkné dny přejeme z Končin :)

Jak opasky měříme:

Délka uvedena u jednotlivých opasků je délka celé kožené části, bez přezky. Samozřejmě Vám vyrobíme i v jiných délkách, než jsou uvedené u popisu zboží. Pokud nám při objednávce uvádíte jinou délku, měříte-li opasek jinak, prosíme o specifikování.

Nejlepší je změřit starý opasek, který Vám sedí. Pokud nevíte délku pásku, stačí nám obvod pasu-resp.místa, kde bude opasek nošen. Vyrobíme opasek na míru.

Přezka: 

Všechny opasky vyrábíme s přezkou na pravé straně, tak jak jsou vyfocené na našich fotkách! Opasky bez vzorů nebo děrované se dají zapínat z obou stran, pokud však má opasek vzor nebo monogram a jste zvyklý zapínat opasek z určité strany, napiště nám při objednávce!

Náramky: u náramků je uvedený obvod celého náramku-obvod zápěstí je o 1-2 cm menší, záleží zda preferujete volnější nebo úplejší náramek.

 

 

V případě nejasností ohledně velikostí nás kontaktujte! Na případné reklamace ohledně špatně změřené délky nebude brán zřetel. ( pokud však není opasek vyloženě zakázkový, atypický, domluvíme se na výměně). Dále nepřijímáme reklamace ohledně špatně umístěné přezky u jednostranných pásků a pásků s monogramem-přezka na pravé či levé straně- zakazník vidí opasek, který mu příjde na fotkách, žádně univerzální zapínání opasků dle pánské a dámské módy neexistuje :)

Způsob dopravy
Pro zákazníky ze Slovenska je k dispozici účet ve Fio bance. Dopravu zboží zajišťuje Česká pošta, posílám zboží doporučeně a většinou v obálkách, zboží posíláme do tří dnů po uhrazení platby.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Roman a Tereza Genzerovi, IČ 01245791.  Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Dílna Končiny a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 6.
  • V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, kterou si může zobrazit pod objednávkou a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

  • Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

6. Zboží na zakázku

  • Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
  • Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude záloha vrácena.
  • Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
  • Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.

7. Reklamační řád

  • 7.1: Záruční doba
  • Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
  • 7.2: Způsob reklamace
  • Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.
  • Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 7.3: Provedení reklamace
  • Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Vrácení zboží

  • Kupující má ze zákona (53 odst. 7 občanského zákoníku) právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.
  • Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.
  • Návody nelze vrátit.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

V Hoš'tálkové dne 1.1.2014

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
521752
21.6.2016 Nový opasek, nový vzor...pro milovníky indiánů i rychlých kol :)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.