Domů Profil prodejce LAVENNIS
  • aktivní prodejce od r. 2015
    Reaguje na objednávky obvykle do 22 hodin.
  • Děčín 33, ČR
  • 11 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (3) 100%
Nadšenci: 4
Aktivita: aktivní
Prodáno: 11
Registrace: 3.12.2015
Město: Děčín 33
Stát: ČR

LAVENNIS

/ Prodávající
Novinky
589648
20.1.2017 Krásný rok 2017 začal a my vám sem brzy vložíme několik novinek. Letos se s námi máte opravdu na co těšit. ♥

Od rukou, co tvoří, pro smysly, jež vnímají.“

Své motto už chráněná dílna Lavennis má. Šikovných rukou, které v ní pracují, je také tak akorát… akorát na to, aby dokázaly široké veřejnosti, že i lidé, kteří mají různá zdravotní postižení, umí vzít za práci a dotáhnout ji do dokonalosti. A protože se Lavennis zaměřuje na ruční šití dárkových předmětů, meditačních či vyšívaných polštářů, léčivých doplňků, různých pytlíků i věcí do domácnosti, každým dnem tu svou zručnost a platnost na trhu práce dokazují právě švadlenky.

Jsme unikátní. Nestydíme se říci, že jsme schopni vyzdobit originálními doplňky každou domácnost, potěšit šitou hračkou každé dítě, pomocí bylinek ulevit od bolesti, nespavosti a trápení. Jsme dost troufalí na to, abychom slíbili, že ušijeme pytlík velikosti zátky od limonády, ale i kamionu… a ještě ho ozdobíme výšivkou. :-)

Zákazník je naší inspirací. Nápady máme a je jich mnoho. Pokud za námi ale přijde zákazník se svým specifickým přáním, vyslechneme ho a jeho přání se velmi rádi přizpůsobíme. Ctíme nápady ostatních.

Pracujeme s láskou. A to s láskou k druhým i k naší práci. To, co děláme, nás od srdce baví a naplňuje. Málokomu se poštěstí spojit práci se svým koníčkem. U nás v Lavennis se to podařilo.

Šijeme rychle. Nezávodíme, ale skóre máme slušné. Snažíme se, aby byla objednávka vyřízena co nejrychleji a zakázka u zákazníka v co nejkratší lhůtě tak, aby mohl výrobek naší chráněné dílny potěšit co nejdříve. Chceme, aby výrobky Lavennis přinesly našim zákazníkům příjemné okamžiky, a to ve chvíli, kdy budou otevírat balíček, kdy budou obdarovávat své blízké i ve chvílích, kdy budou naše výrobky používat. Naším přáním je, aby si naši zákazníci říkali: „Lavennis mi zpříjemňuje život.“ 

Tulipán

Doba dodání Zboží obvykle expedujeme do 2-7 pracovních dnů.
Poplatek za dopravu zboží Výše poplatku za dopravu zboží Vám bude nabídnuta před dokončením objednávky v sekci košík. Zohledněn je způsob platby (dobírkou či převodem) a finanční výše objednávky.

Budete mít na výběr z těchto možností:
  • Doprava Českou poštou balík do ruky. Cena 110,-Kč
  • Doprava spediční službou Geis. Cena 80,-Kč
  • Výdej ve výdejním místě zasilkovna.cz. Zdarma.
  • Výdej ve vzorkové prodejně v Děčíně. Zdarma.
Za platbu dobírkou účtujeme 48,- Kč
U objednávek nad 1 598,00 Kč nehradíte dopravné.

Změna adresy pro dodání
Jestliže nastane situace, kdy budete potřebovat dodat zboží na jinou adresu, než kterou jste uvedli v objednávce, tak nás kontaktujte na telefonním čísle 774 86 97 98 v pracovní dny mezi 8:00 a 20:00 hodinou.

Převzetí zboží
Při přebírání zboží důsledně kontrolujte stav přebírané zásilky, v případě poškození zásilky proveďte o tomto s dopravcem záznam a neprodleně nás informujte.

Objednání zboží Zboží lze objednat zde na Fler.cz nebo:
  • skrze internetový obchod www.lavennis.cz
  • telefonicky (je třeba uvádět katalogová čísla výrobků)
  • emailem (je třeba uvádět katalogová čísla výrobků)
  • prostřednictvím Facebooku Lavennis

Faktura (daňový doklad)
Spolu s odesláním zboží bude kupujícímu vystavena a odeslána faktura (daňový doklad), slouží zároveň jako záruční list.

Dodací podmínky
Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 2-7 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší, na tento stav bude kupující upozorněn. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající prostřednictvím smluvních partnerů. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu dopravy. V ojedinělých případech (velké rozměry, hmotnost) je využito specializovaných dopravců a dopravné je účtováno individuálně po dohodě s kupujícím. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník při objednávání zboží v sekci košík.

Platba za zboží
  • Dobírkou, hotově - peníze jsou předány při převzetí zboží.
  • Bankovním převodem - peníze jsou poukázány na bankovní účet prodávajícího - číslo účtu 670100-2200003926 / 6210 mBank, variabilní symbol (VS) = číslo objednávky. Zboží je distribuováno až po připsání celé částky na účet.

Zrušení objednávky:
  • Zrušení závazné objednávky kupujícím je možné v případě nedodržení smluvních podmínek ze strany prodávajícího.
  • Zrušení závazné objednávky ze strany prodávajícího je možné z technických důvodů, náhlé změny nákupních cen nebo jiných nepředvídatelných okolností. V případě, že tato situace nastane, kupující bude neprodleně kontaktován telefonicky či emailem a informován o situaci a bude mu nabídnut další postup.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, a nedohodne se s prodávajícím na alternativní náhradě zboží či služeb, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Odstoupení od kupní smlouvy
Dle občanského zákoníku máte jako kupující (spotřebitel) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
Kontaktujte nás písemně, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu.Pokud jste již zboží obdržel(a) a převzal(a), zašlete jej zpět zcela nepoškozené a včetně veškerého příslušenství, na naší adresu s originálním dokladem o koupi. Zboží, prosíme, posílejte doporučeně (ne dobírkou) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Záruční doba
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba trvá 24 měsíců (není-li výslovně uvedeno jinak) na nové zboží a počíná dnem převzetí zboží.

Převzetí zboží od dopravce
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel, jelikož je nelze prokázat. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.

Předmět záruky
Vztahuje se na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na díly podléhající přirozenému opotřebení a závady vzniklé dopravou, nevhodným skladováním či nešetrným nebo neodborným zacházením.
Za závadu nemůže být považována drobná odchylka v barvě zboží. Každý máme jiné rozlišení monitoru, někdo dokonce kouká na zboží přes mobilní telefon. Děkujeme za pochopení.

Ohlášení závady a zásady při reklamaci
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně všechny vady, které zjistil. Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

Nároky, které může kupující uplatňovat jsou následující:
  • dodání chybějícího zboží
  • dodáním náhradního zboží na základě domluvy s prodávajícím
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • odstoupení od smlouvy


K reklamaci je nutné ve všech případech předložit:
  • fakturu nebo jiný daňový doklad
  • vlastní reklamované zboží
Tyto náležitosti včetně vyplněného reklamačního formuláře, který Vám na požádání zašleme, posílejte prosím na adresu:

Miroslava Králíková
Vítězství 62
405 02 Děčín 33


Zasílání reklamovaného zboží Upozorňujeme, že v případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, nejsme odpovědní za jeho přepravu a případné škody při ní způsobené. Proto prosím berte na zřetel naše doporučení, že zásilka by měla být pojištěna a poslána doporučeně (to není totéž jako dobírkou).
Způsob dopravy
Při nákupu nad 1598 Kč doprava ZDARMA
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od LAVENNIS

Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--