Profil uživatele
Lydie Dostálová
Lydie Dostálová | prodávající
Liberec 1
Registrace: 16.8.2010

 

Vítejte v hedvábném království!

 

Hedvábí je malý pohádkový zázrak.

Miluji jeho jemnost.

Miluji jeho lesk.

Miluji jeho hebkost.

Miluji, jak ve větru vlaje.

Miluji dotek přírody a zároveň luxusu.

A miluji práci s ním...

 

                        Novinka  ...  Cesta do Lambaréné  ....
            .......tentokrát po rozkliknutí i s vyprávěním..........

Maluji šály

Macešková modrá - Hedvábná šála.

 a šátky,

pak kravaty či motýlky pro pány,

najdete několik hedvábných originálních deštníků

Deštník - Déšť a kroupy, to je hloupý

Nabízím také kosmetické taštičky a pouzdra na mobily a brýle...,  polštářky...

   

Na zakázku mohu namalovat záclony - malované na šifon, pongé5 i polyester (tyto jsou skladem), nebo lépe namaluji na poloorganzu či voál. Malá ukázka...

   

a také ozdoby pro ženy -  hedvábné brože, náušnice, korále - ty najdete na mém druhém profilu.

 
 A také několik obrázků malovaných na hedvábí.
 
Vír v moři - hedvábný dekorativní obraz
 
 
 

                        ......   Maluji s láskou pro Vás ...  Lydie    .......

 

Ocenění Spolehlivá firma     

Vítám Vás ve svém virtuálním obchodě.

Jmenuji se Lydie, žiji ve venkovské čtvrti města Liberec, mám velkou rodinu, několik vnoučat by se taky našlo :), ale bydlíme v domečku už jen sami dva s mužem. Živím se hudbou - jsem učitelka populárního zpěvu na volné noze, a také vyučuji hru na klavír, zpívám v swing-grassové kapele. Kromě toho maluji hedvábí, které zde nabízím.

O mých výrobcích a o práci s hedvábím se více dočtete zde. Nahlédněte také sem, pokud si chcete přečíst ROZHOVOR se mnou, o mé práci, zálibách, rodině; jste zváni.

 
Hedvábí snadno vyperete i vyžehlíte, barvy jsou stálobarevné. Můžete nosit ke koktejlám i k svetříku a džínám. Návod na údržbu přikládám do každého balíčku.

 

Takto vypadá hedvábí před focením          a takto vyžehlené a zabalené.

 

Na tomto videu se můžete nechat inspirovat, jak šátek či šálu uvázat kolem krku. A na této stránce je návod pro pány, jak uvázat kravatu.

Děkuji modelce Týně za její ochotu při fotografování.

Děkuji všem, kdo navštívili můj virtuální obchod a zanechali zde srdíčko nebo milá slůvka. Děkuji i za slova, která mi mohou pomoci v dalším rozvoji v kvalitě zboží.

 

Všechny mé výrobky jsou nositelem značky Regionální produkt Jizerské hory, od r. 2012.

Výrobky Regionálních produktů jsou znamením původu výrobku v regionu, originality, ekologické šetrnosti a podílu ruční práce při jejich vzniku.

 

 

***Vlastním ještě druhý profil, Šperky od Lee, kde najdete  hedvábné brože, náhrdelníky, náušnice a jiné maličkosti hezky pohromadě.

Jedno poštovné při objednávce z obou profilů je samozřejmostí.*** 

 
  

Mírumilovné? Co je to?

Kdo nosí hedvábí, vyzná se v termínech jako Crepe de Chine, Chiffon, Pongé5, Habutai, saténové hedvábí... Každá tkanina má své přednosti a hodí se ke konkrétním účelům. Většinou u výrobků najdete stručné hodnocení látky. Nejčastěji na malované hedvábné šátky a šály bývá používáno hedvábí pongé 5 nebo 6, hezky se na něj maluje  a šátek zůstává jemný a měkký. Chiffon je průsvitný, Crepe de Chine těžší a splývavější....

Hedvábí se vyrábí z kokonů bource morušového, poté, když housenka sní spoustu listí moruše. Zakuklí se, a kdybychom ji nechali být, prokouše se ven motýl. Spíš můra. Takže kokony se sbírají ještě před vylíhnutím motýlků, ti se horkem zabijí, aby neporušily kuklu, a pak se odmotá dlouhé, předlouhé vlákno (až 4000m ). Podrobnosti si můžete najít u strýčka Gůgla.

A tady začíná vlastní dnešní povídání o mírumilovném hedvábí.

Jsem vegetariánka, a tak mne pořád pronásleduje otázka, jak tedy s tím hedvábím.... musí tolik motýlů umřít. Copak moruše, těm listí při dobré péči opět doroste, ale to zpracování! Pak jsem se dozvěděla o mírumilovném hedvábí. Motýlci se nechají vylíhnout a zpracovává se prokousaná kukla. Dokonce existuje divoké hedvábí, tedy kukly posbírané domorodci volně v lese. Představuji si je, jak běhají po lese a hledají moruše a na nich zakuklené housenky.

Mírumilovné hedvábí se vyrábí, aniž by byly zabíjeny larvy bource morušového (hedvábný motýl, jehož larvy tvoří hedvábné vlákno, z nějž si staví kokon, ve kterém se přeměňuje na dospělého motýla). Na rozdíl od běžné konvenční výroby, při které jsou živé larvy usmrcovány ještě uvnitř kukly, aby bylo zachováno co nejdelší vlákno a aby se snížila pracnost následné výroby hedvábných látek (na 1 m2 konvenční hedvábné tkaniny je třeba usmrtit okolo 1500 larev), jsou v případě mírumilovného hedvábí používány kokony, z níž se dospělý bourec již vylíhl a opustil. Hedvábní motýli se tak nechávají prožít celý svůj přirozený životní cyklus. Hedvábná vlákna získávaná z porušených kokonů se musí kvůli jejich kratší délce odlišně zpracovávat, částečně i ručním způsobem, čímž vzniká úplně nová, na první dotek rozpoznatelná kvalita hedvábných látek - jsou příjemnější, mnohem jemnější, měkčí a nadýchanější. Lépe také odvádí vlhkost od těla i tepelně izolují, než běžné hedvábí.

Hurá! Máme tady mírumilovné hedvábí!

Ovšem, je drahé. Dost drahé. A nelze koupit jeden běžný metr na zkoušku.
Vydržela jsem čekat necelé dva roky a hedvábí stejně koupila. Je nádherné. Luxusní. Má lesk a je měkké.... První namalované kousky vám zde přináším. Šátky 90 x 90 cm, barvy fixované napařováním.

Kolem dokola šátku je louka - zelené pozadí s moderními kytkami - a uprostřed modré nebe. Elegantní. 90x90 cm

Šátek s květinami a motýly, 90x90 cm

Paví šátek v zeleno-růžovém odstínu, 90x90 cm

Tyrkysový šátek s maceškami po celém obvodu šátku, 90x90 cm

Doufám, že se líbí :)

Něco málo ještě bude následovat.

Způsob dopravy
Zasílám doporučeně Českou poštou v bublinkové obálce, můžete vybrat i jinou nabídnutou formu platby a doručení. Připočítávám do celkové částky poštovného dárkovou krabičku za 30,- Kč, pokud si ji nepřejete, napište poznámku k objednávce. Je možný osobní odběr zboží v Liberci, cena za poštovné odpadá. Ke každé objednávce vždy vystavuji fakturu, kterou si sami můžete vytisknout (najdete ji v sekci Moje objednávky - možnosti platby). Pro zákazníky ze zahraničí mám zřízený účet u Fio banky.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  • 1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Lydie Dostálová (IČO 67853935,  zapsána do živnostenského rejstříku 15.9.1998 v Liberci). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu Lydie Dostálová) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • 2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • 2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
  • 2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • 2.4: Poznámka zákazníka v objednávce neslouží pro požadavky zákazníka na jakoukoliv změnu charakteru objednávaného zboží. Prodávající má v takovém případě právo objednávku odmítnout. Změny jsou možné pouze po předchozí individuální domluvě interní poštou.
  • 2.5: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • 2.6: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • 2.7: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • 2.8: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
  • 2.9: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • 2.10: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
  • 2.11: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • 2.12: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, (faktura vygenerovaná zde na serveru Fler), který souží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  • 3.1: Kupující má právo podle § 1829 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 14 dnů od převzetí vráceného zboží vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinnen o tomto informovat prodávajícího.
  • 3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • 3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

4. Práva a povinnosti prodávajícího

  • 4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím.
  • 4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • 4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího

  • 5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • 5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
  • 5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky

  • 6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
  • 6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenný balík. Ve výjimečných případech (na přání zákazníka, před Vánoci apod.) budou objednávky odesílány jako balík do ruky/ balík na poštu nebo na dobírku. Prodávající o tom zákazníka informuje předem.
  • 6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
  • 6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně v Liberci. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'. Cena za poštovné odpadá, zůstává jen cena za balné (30,-Kč).
  • 6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
  • 6.2 Dodací prodmínky pro Slovenskou republiku.
  • 6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
  • 6.2.2: Poštovné je 6€.
  • 6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout vnitrostátním převodem na slovenský bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky). Při transakci neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod.
  • 6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku

  • 7.1: Zadání zboží na zakázku
  • 7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
  • 7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • 7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • 7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
  • 7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • 7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
  • 7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uveda plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • 7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • 7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
  • 7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
  • 7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • 7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • 7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinnen zakoupit.
  • 7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
  • 7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
  • 7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • 7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
  • 7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • 7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád

  • 8.1: Záruční doba
  • 8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • 8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • 8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • 8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • 8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • 8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží či nešetrnou a nesprávnou manupulací se zbožím.
  • 8.2: Způsob reklamace
  • 8.2.1: Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
  • 8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
  • 8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
  • 8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
  • 8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 8.3: Provedení reklamace
  • 8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • 8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • 8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

9. Vrácení zboží

  • 9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
  • 9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • 9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • 9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

10. Závěrečná ustanovení

  • 10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • 10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
535705
8.8.2016 Trocha historie pro fandy www.fler.cz/blog/panterov...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.