Při objednávce nad 900,- Kč neplatíte poštovné.
Profil uživatele
Majanka
Marianna Křepelková | prodávající
Mladá Boleslav, Čejetice
Registrace: 16.3.2010

Každý má nějakou vášeň - někdo neodolá kabelkám, jiný nakupuje knoflíky nebo sbírá staré hodinky. Mou vášní je hedvábí. Poprvé jsem si malbu na něj vyzkoušela při vysokoškolském studiu v textilním ateliéru u Slavěny Jandové v Plzni. Fascinuje mě jeho lehkost, schopnost hřát i chladit, jen tak prokluzovat mezi prsty... A ten kouzelný moment, kdy se do jeho struktury zapíjí barva...

 

Pracuji s hedvábím různých gramáží. Veškerou malbu fixuji zažehlením a vypráním zbavuji přebytečných pigmentů. Všechny šály a šátky jsou signovány či opatřeny autorskou značkou. Děkuji, že respektujete autorská práva.

Ráda  pro vás vytvořím autorský šál, šátek, kravatu, soupravu či šperk na přání. Víte, že dvanáctileté výročí svatby se nazývá hedvábné a partneři si dávají dárky z hedvábí?

Marianna Křepelková (Majanka)

Ovlivněna studiem na oděvní průmyslovce ráda usedám i k šicímu stroji. Momentálně vám nabízím své kapsáře, pytlíky a náramky dle vlastního návrhu a střihu na profilu sher-pa.

      

Při nákupu z obou profilů je jedno poštovné samozřejmostí. Při nákupu nad 900,- Kč poštovné neplatíte. Bankovní účet mám zřízen u Fio banky.

Toužíte-li po originálních špercích, navštivte obchůdek Lele-el

Autorkou banneru v mém profilu je Justarch

Jsem členkou IGLOO GANGU



 

 

Hedvábí je přírodní materiál, který je z 97% složen z přírodních proteinů a také z osmnácti aminokyselin. Jeho vlastnosti jsou antibakteriální a protiplísňové. Právem je nazýváno královnou mezi tkaninami. A hlavně - ušlechtilost z něj čiší na hony daleko, v létě chladí, v zimě hřeje... Co víc si přát?

Pongé 5 a 6 je lehčí hedvábí s hladkým povrchem, mírnou průsvitností a lehkým leskem.

Chiffon (šifon) je velmi lehké a průsvitné hedvábí, proto i syté barvy působí na šifónu pastelovým dojmem. Stočením nebo přeložením docílíte sytějších barevných odstínů. Šifon je jemnější a více lesklý, než žoržet.

Habotai  znamená v japonštině "měkké jako peří". Habotai je středně těžké hedvábí s hladkým povrchem, nižší průsvitností a lehkým leskem. Tkané je plátnovou vazbou, má výbornou prodyšnost a termoregulaci.

Georgette (žoržet) je vzdušná, nelesklá, průsvitná a splývavá látka. Má charakteristicky zrnitý povrch. Oproti šifonu je drsnější na omak a matnější na pohled, pevnější a méně choulostivý na zadrhávání.

Organza je průsvitná, tuhá hedvábná látka, která dobře drží tvar.

Buretové hedvábí (buret, šap, noil, noil poplin) je matná textilie tkaná z odpadových vláken kultivovaného hedvábí. Látky z těchto vláken mají hrubší strukturu, výjimkou nejsou zámotky a nepravidelnosti, které však dodávají látce jedinečnost a rustikální vzhled. Buretové hedvábí má obvyklé vlastnosti hedvábí, jako je hebkost, prodyšnost, hřejivost v zimě a chladivost v létě.

 

 Jak pečovat o hedvábí

100% přírodní hedvábí si žádá citlivou péči, není však čeho se bát.

Hedvábí perte ručně ve vlažné vodě (cca 30°C) v tekutém jemném pracím prostředku, případně v jemném šamponu.

Neždímejte, jen lehce vymačkejte.

Pravé hedvábí žehlete vlhké, je-li zdobené konturou, pak doporučuji žehlit z rubové strany, nebo přes jemnou bavlněnou látku (například kapesník).

  

Způsob dopravy
Hedvábí zasílám prostřednictvím České pošty v obálce s bublinkovou výstelkou. Zásilku odesílám zpravidla do dvou dnů po obdržení vaší platby na účet. Poštovné v rámci ČR: 50,- Kč Poštovné do zahraničí: 99,- Kč Při nákupu nad 900,- Kč poštovné neplatíte. Zasílám také na dobírku, počítejte však s navýšením poštovného na 120,- Kč.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce Majanka, IČO 86930443. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu majanka) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
  • Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
  • Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
  • Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplnění této podmínky dojde ke stornování objednávky.
  • Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 6.
  • V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
  • Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  • Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, kterou si může zobrazit pod objednávkou a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

  • Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

4. Práva a povinnosti kupujícího

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

5. Dodací podmínky

  • Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.

6. Zboží na zakázku

  • Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
  • Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
  • Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
  • Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
  • Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
  • Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
  • Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
  • V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude záloha vrácena.
  • Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
  • Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
  • Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
  • U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod.
  • Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
  • Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
  • Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.

7. Reklamační řád

  • 7.1: Záruční doba
  • Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
  • Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
  • V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
  • Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
  • Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
    • 7.2: Způsob reklamace
    • Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
    • Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.
    • Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
    • V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
  • 7.3: Provedení reklamace
  • Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
  • O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
  • V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

8. Vrácení zboží

  • Kupující má ze zákona (53 odst. 7 občanského zákoníku) právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
  • Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
  • Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
  • Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů.
  • Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.
  • Návody nelze vrátit.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

V Mladé Boleslavi dne 1.1.2014

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
514837
30.5.2016 krásný den! křehké kráse motýlů jsem neodolala a připravila pro vás motýlkové brože... radostné léto přeje majanka
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.