Profil uživatele
Pepice
Prodávající
Jinočany
Registrace: 17.4.2012

Vítám Vás v našem obchodě na Fleru :)

Budeme rádi, když se Vám naše věci zalíbí a budou Vám dobře sloužit :)

Přestali jsem používat komponenty z obyčejného bižuterního kovu a přešli jsem na chirurgickou ocel. Je to nákladnější, mírně to zdraží naše zboží, ale myslíme, že to oceníte. Nestane se Vám, že drátek, afroháček na náušnicích, zapínání nebo řetízek zčerná, zmatní nebo se ošoupe a získá ošklivou mosaznou patinu. Chirurgická ocel má stále stejnou barvu a nezpůsobuje alergie.

Háčkování a "fimování" se nám povedlo spojit v jedno :) Zdobíme (či potahujeme) háčky polymerovými hmotami. S háčky nejenom vypadají dobře, i se s nimi parádně háčkuje.

 

 Pěkný den a příjemné nakupování Vám přeje Martina a Vladimír Soukalovi ♥

Způsob dopravy
Zásilky zasílám doporučeně, zabalené v bublinkové obálce.
Obchodní podmínky

Provozovatel:
Ing. Vladimír Soukal,
IČO 75347423,
sídlo firmy: uvidíte při objednávce (tento údaj dle pravidel Fleru nesmím zveřejnit)
Místo podnikání: uvidíte při objednávce (tento údaj dle pravidel Fleru nesmím zveřejnit)
Nejsem plátce DPH.
(dále jen "prodávající")

Odpovědná osoba a kontakt:
Martina Soukalová
kontakt: dle pravidel Fleru pouze vnitřní poštou.
Na zprávy odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Objednávky můžete uskutečnit na internetových stránkách: http://www.fler.cz/pepice

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem.

STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník má právo zrušit objednávku do 24 hodin. Storno zašlete vnitřní poštou. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, a číslo objednávky.

Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží.

DODACÍ PODMÍNKY
Po odeslání objednávky se vám ozveme nejpozději do dvou pracovních dnů.
Zboží skladem dodáme nejpozději do 3 pracovních dnů po připsání platby na účet prodávajícího.
Zboží vyráběné na zakázku dodáme do 3 až 21 dnů po připsání platby na účet prodávajícího.

Balíčky zasíláme doporučeně či jako cenný balík tak, aby bylo poštovné co nejnižší, a to 2x týdně.

Poštovné účtujeme dle tarifu Ćeské pošty - podle váhy celé objednávky.

Balné je 10,- Kč

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Navrátit zboží lze v souladu s ustanovením § 53 odst. 7, § 457 a dále pak § 458 odst. 1 občanského zákoníku, který specifikuje podmínky pro navrácení zboží a možnosti odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás vnitřní poštou.
Při vrácení zboží je nutné uvést, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Pokud je vrácené zboží poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) . Ke zboží přiložte doklad o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Poštovné v tomto případě hradí nakupující. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet, po doručení zboží na naši adresu, a to do 15-ti kalendářních dnů.

REKLAMACE
Zákazník je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného prodlení informovat dopravce i prodávajícího. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. V případě reklamace¨je povinnost kupujícího předložit spolu s vadným výrobkem dodací list, fakturu, doklad o zaplacení. Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc včetně původního
příslušenství. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady
způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Přejeme vám příjemné nakupování !

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
 
Novinky
534404
4.8.2016 Oznamuji letní snížení cen broží na jednotných 170,- korun. Užijte si teplo ♥
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.