VÍTÁM VÁS!
Jmenuju se Petra a vyrábím pro vás šperky a doplňky z korálků a fima.
Najdete u mě náušnice, náhrdelníky, náramky, prsteny a mnoho dalších zajímavých věcí které by vám neměli uniknout.
Kdybyste cokoliv potřebovali nebojte se mě kontaktovat, ráda odpovím na vaše dotazy či připomínky.
Mé zboží v Top výběrech najdete zde.
Ukázky mých šperků a jak já je kombinuji najdete také zde.
10 důvodů, proč ruční výrobky nemohou být levné
1. Čas pro výrobu jednoho výrobku je relativní ale vždy větší, než v případě výrobku, který je hromadně průmyslově vyráběn.
2. Výroba bývá často na zakázku anebo je ovlivněna různými specifickými požadavky zákazníků. Výsledná podoba je tak vždy vytvořena k maximální spokojenosti zákazníka.
3. Ruční práce přináší jistý druh exkluzivity a originality. Nikdy nevzniknou dva stejné výrobky a to ani v případě maximálního úsilí výrobce. Můžete tedy darovat nebo mít doma něco, co nikdo jiný na světě nemá.
4. Výrobce vždy pečlivě kontroluje celý výrobní proces, každou maličkost, jehož výsledkem není jen originální produkt, ale také jeho vizitka, pověst a jméno. Nemůže si dovolit vyrobit nekvalitní věc.
5. Velká pozornost je věnována také výběru správného materiálu, z něhož bude produkt vyroben. Nejedná se jen o základní stavební prvky pro výrobu, ale i sekundární materiály, které dotváří konečný kýžený efekt.
6. Výrobky produkované průmyslem jsou jednoduché a minimálně pracné, ruční výroba skýtá však pravý opak. Výsledek ale stojí zato a není divu, že například Coco Chanel vždy dávala přednost manuální práci.
7. Specifičnost procesu výroby při ruční práci poskytuje možnost flexibilního přizpůsobování a zlepšování kvality dle požadavků, což si velké koncerny nemohou dovolit. Stěží tak vyjdou vstříc jednomu zákazníkovi.
8. Pro průmyslové podniky je prvořadým cílem zisk, naproti tomu u malého výrobce, který se zabývá ruční výrobou, je na prvním místě spokojenost zákazníků.
9. Při ruční výrobě si můžete vždy vybrat to, co se vám líbí. Nejste nuceni si vybírat z unifikovaných variant, kterým se, ať chcete nebo ne, musíte přizpůsobit. Vašim přáním bude nasloucháno a bude jim vyhověno.
10. Vyrobený výrobek má duši, charakter, temperament, historii
Nevíte přesně jak pečovat o bižuterii aby vám dlouho vydržela jako první den kdy jste si ho objednali? Tady je pár rad jak na to.
Ačkoliv se zdá, že zákazů je přespříliš a říkáte si, že vaše bižuterie vydržela všechno možné, jedná se o pár zásadních věcí, jejichž dodržováním životnost vaší bižuterie rozhodně prodloužíte a zachováte její vzhled.
Balení:
Doprava:
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Uzavření kupní smlouvy
Dodací podmínky
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené, postupujte dle reklamačního řádu:
Reklamační řád:
V případě reklamace mi zašlete výrobek zpět na mou adresu. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Ihned po obdržení zboží obdržíte informaci o jeho přijetí. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
O vyřízení reklamace budete informováni.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.