Doba dostupnosti = pracovní dny, do kdy budeme mít výrobek připraven na odeslání.
Profil uživatele
Šitíčko bejby
Prodávající
Blansko
Registrace: 26.10.2011

                             Vítá vás Šitíčko bejby

- snažíme se být vždy o nitku dopředu

- upravíme zboží z nabídky na míru

- nabízíme variabilní zboží

- neschováváme se za logo - osobní návštěva vítána

- jednáme fér a jsme tu pro spolehlivé zákazníky

- hýčkáme si své zákazníky soutěžemi a slevovými akcemi

 

    

AKCE DO 31.8. - OBJEDNÁVKY KDE BUDE FIGUROVAT JAKÝKOLIV - FUSAK DESÉN  

VÁM POŠTOVNÉ NASTAVÍME NA 0,- TEDY ZDARMA !

I V KOMBINACI S JINÝM ZBOŽÍM.

 

V případě, že zákazníci, kteří si u nás objednají zboží a pak nereagují na úhradu, ani po několika avízech, budou mít zablokovánu možnost u nás učinit v budoucnu další nákup. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Způsob dopravy
Zboží zasíláme Českou poštou nebo je možný osobní odběr v sídle naší firmy dle předchozí domluvy.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky E shopu Šitíčko bejby - dle Obchodního zákoníku od 1.1.2014

 

 

Před dokončení objednávky je nutné řádně se seznámit s našimi Obchodními podmínkami – dokončením objednávky stvrzujete, že jste se s obsahem seznámili a souhlasíte s nimi. Děkujeme

 

1. Údaje o prodejci a majiteli e shopu Odpovědná osoba, výrobce a majitel elektronického obchodu Šitíčko bejby

Kontaktní údaje se vám zobrazí v procesu objednávky.

Nejsme plátci DPH.  

 

Zavazujeme se na neprodlenou zpětnou vazbu ( u dotazů, objednávek, storna objednávky, doplnění objednávky apod. ) dle druhu zvolené komunikace, nejpozději však ve lhůtě do 2 pracovních dnů.

 

2. Obecně

  Veškeré nabízené zboží je Nové. Použité či second hand zboží neprodáváme.  Zboží prodávané na rozhraní webového obchodu Šitíčko bejby  - je šitý bytový textil, a šitý doplňový textil do kočárků a pro volný čas, kojenecké oblečení, a těhotenské oblečení, kojenecké doplňky a další blíže specifikované zboží na rozhraní webového obchodu.

Zboží je vyhotovováno z nevysrážené metráže a doplňků, konkrétní materiály jsou uváděny u jednotlivého zboží v popisu. Materiály -  metráž a výplně,  které jsou užity pro výrobu, vlastní atesty o nezávadnosti, zejména pro děti do 3 let viz Prohlášení o shodě, jehož znění možno zaslat k nahlédnutí.

  Textilní štítky se symboly k doporučené údržbě spolu s informací o zvoleném poměru užitého materiálu, jsou připojeny – všity, přímo do výrobků. Symboly doporučené údržby a užití výrobku jsou dle požadavku směrnice ČSN EN ISO 3758 společnosti Ginetex jejíž jsme členem, a jsme držitelem licence na právoplatné užívání těchto symbolů

 

Na webovém rozhraní může kupující vytvořit Registrací svůj uživatelský účet, avšak není to povinností. Kupující tak jedná dobrovolně.  

 

3. Kupní smlouva

 

 Všechny objednávky jsou závazné a dokončením objednávky kupující ( spotřebitel ) potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami e shopu Šitíčko bejby,  které jsou součástí objednávky a jsou viditelné před dokončením objednávky na webovém rozhraní e shopu již v průběhu objednávání zboží, a je tak umožněna jejich archivace i pro pozdější zobrazení,  taktéž jsou součástí potvrzovacího emailu, který kupující obdrží po dokončení objednávky.

  Veškeré údaje před dokončením objednávky může kupující měnit, avšak se zavazuje, že uvádní pravdivé informace.

Registrace na e shopu Šitíčko bejby není povinná. Jako registrovaný zákazník můžete zpětně sledovat historii stavu objednávky a jednotlivých položek. Registrací je také možné získat Věrnostní bonitu - 3%, která vám bude nastavena po úspěšném 1. nákupu.  Každý další nákup pak bude odměněn slevou, o které po jejím nastavení budete informování prostřednictvím emailové zprávy.

Věrnostní bonita je platná jak pro Českou tak Slovenskou republiku a nelze uplatnit na zboží v Akci, Slevě nebo Dárkové kupony.  

 

Storno objednávky je možné do doby než je zboží odesláno :

- telefonicky – na čísle 604889307 ( v době viz výše v kontaktních udajích v bodě č. 1 )

- sms - na čísle 604889307

- písemnou elektronickou formou emailem na adresu sitickobejby@gmail.com

- písemnou klasickou formou na kontaktní adresu viz bod č. 1

 

  Kupní smlouva vzniká dokončením objednávky na webovém rozhraní a následným přijetím potvrzením objednávky elektronickou cestou na email kupujícího i prodejce.  Pokud se tak nestane, pak úhradou celé kupní ceny nebo převzetím zboží - dle toho co nastane dříve.

  Jelikož se jedná o uzavření kupní smlouvy při použití komunikace na dálku ( v internetovém e shopu ), kupující ( spotřebitel )má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a sankce – s vyjímkou zboží, které bylo zhotovené na zakázku či jinak upravováno na požadavek zákazníka. ( bližší specifikace o vrácení zboží viz bod č. 6 )

 

  Kupující bere na vědomí, že si kupuje zboží skrze elektronický obchod na dálku v provedení ( vzhledu ) dle katalogu prodávajícího a nemůže po prodávajícím uplatňovat nároky z titulu vad věci či jakékoliv jiné nároky s odkazem na odlišný vzhled zboží v katalogu prodávajícího na jeho internetových stránkách a dodaného zboží, který byl způsoben chybným nastavením parametru monitoru kupujícího.

 Taktéž souhlasí s použitím prostředků pro komunikaci na dálku pro uzavření kupní smlouvy-  ( internet, telefon apod. ) Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků pro uzavření kupní smlouvy ( telefonní či internetové poplatky ) si kupující hradí sám.

 

Kupní smlouva u šití zboží na míru vzniká odsouhlasením vystavené objednávky v PDF formě a vystavení zálohové faktury kupujícímu, objednávka obsahuje Obchodní podmínky.

 Při šití na míru, pokud to vyžaduje situace a charakter zpracování i vizáže, prodávajcí ( výrobce ) zhotoveje předběžný návrh v počítačové podobě ke schválení, a následně po zahájení samotné práce průběžně zasílá fotodokumentaci stavu, pokud to kupující strana vyžaduje.

Na požádání je možné zaslat vzorníky vyžádaných odstínů látek za poplatek dle objemu odstřižků od 25 - 50,- ( vč. Poštovného )

 

V případech, kdy osoba,která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího ( výrobce ) a jedná tak v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání nebo je právnicou osobou, neuplatní se na ni ochrana spotřebitele v rámci těchto Obchodních podmínek.

 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na zboží, které není v pevné nabídce e shopu nebo na zboží jiné barvy či rozměru než je uveřejněno na rozhraní webu.

 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které již porušily kupní smlouvu ( včetně Obchodních podmínek )

 

 

4. Prodej, dostupost zboží a způsob úhrady

 

Ceny na e shopu jsou konečné, tedy již se nepřipočítává DPH, nejsme plátci.

Taktéž ceny nejsou smluvní. Ceny nezahrnují náklady na přepravu - tyto informace jsou podrobně obsaženy na konci Obchodních podmínek.

 

V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení chybné ceny za zboží na webovém rozhraní obchodu nebo při objednávání, není prodávající povinen kupujícímu ( spotřebiteli ) zboží za tuto chybnou cenu dodat, ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno potvrzení o přijetí objednávky.

  Prodávající na chybnou cenu kupujícího upozorní, pokud kupující odmítne navýšení ceny, prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy.

  Dostupnost u jednotlivých kusů zboží se liší a je to informace uvedená u jednotlivého zboží v katalogu , do kdy přibližně bude daný kus zhotoven a připraven na Sklad k odeslání - jedná se o lhůtu v pracovních dnech.

 Není to lhůta včetně přepravy dopravce. Volbou nadstandartního poštovného - zrychlená přeprava ( Balík do ruky ) nemá vliv na zrychlení zpracování objednávky.  

 Lhůta dostupnosti se může měnit v závislosti na objemnosti celkové objednávky, nebo  v závislosti na zásobě materiálu, kdy prodávající – výrobce neovlivní zdržení dodání materiálu k výrobě ze strany dodavatele – výrobce materiálu.

 U zboží na objednávku u smluvního partnera – tedy u kojeneckého oblečení a těhotenského oblečení prodávajcí po přijetí objednávky – ověří dostupnost konkrétních kusů. V případě, že by se dodací lhůta prodloužila kupující stranu o této skutečnosti prodávající neprodleně informuje a sjedná přijatelnou lhůtu pro dodání zboží, případně náhradu jiného či podobného zboží.

 

  Dostupnost zboží vyráběného na míru – sjednává prodávající ( výrobce ) s kupující stranou dle vytíženosti a charakteru i objemu zpracování, tato lhůta je taktéž orientační.

Způsob úhrady zboží :

- předchozí platbou na účet prodávajícího ( výrobce ) nejdéle do 7 pracovních dnů ( účet uvedený v potvrzené objednávce 2800160562/2010 pro ČR a 2800160562/8330 pro SR )

- na dobírku ( při převeztí zboží u doručovatele České pošty ) dobírka je platná pouze v ČR, na Slovensko zboží na dobírku nezasíláme.

- na dobírku prostřednictvým výdejních míst Zásilkovna ( pouze v síti po ČR, dobírky do SR nezasíláme )

Na základně zaslaného potvrzení o převodu z banky zboží dopředu nezasíláme.

 

 

Na platby  bezhotovostní a dobírkou, prodávající vystavuje Fakturu v elektronické podobě a zasílá na elektronickou adresu kupujícího

 

příplatek za zvolený způsob platby je pouze u dobírky – a to dle podmínek viz konec Obchodních podmínek.

 

 Je – li prováděna úprava rozměru, barvy nebo se šije na míru dle přání zákazníka, přiobjednávka na běžné zboží výšivky jmen, včetně šití chráničů na zábrany - v naší nabídce -  probíhá úhrada zboží výhradně předem na náš účet – buď v celkové výši, nebo při částkách od 5000,- a výše po úhradě 50% celkové částky – po jejímž přípisu se započne s prací, a po dokončení práce je zboží zasíláno kupujícímu po doplatku zbylých 50% opět na účet – prodávajícího ( výrobce )

 

Při objednávce šití na míru mimo e shop bude vystavena on line Objednávka v Pdf formě a následná zálohová faktura k úhradě. Po přípisu platby bude vystavena Řádná fakturav Pdf formě.

 Pokud by došlo již po zahájení práce na míru ke stornu ze strany kupujícího – vrací se pouze 50% z celkové částky objednávky ( bez poštovného ) Je to kompenzace za zmařený materiál a vynaložený čas na práci, který se díky zpracování na míru stává neprodejným.

 

 Pokud prodávající ( výrobce ) nebude shchopen zboží zhotovit – dodat, ať už se jedná o zboží v pevné nabídce, či zákazníkem požadované na zakázku, prodávající ( výrobce ) si vyhrazuje právo nabídnout kupující straně náhradní zboží či objednávku ze strany prodejce – výrobce stornovat.

 V případě, že bude objednané zboží již uhrazeno, částku v plné výši prodávající ( výrobce ) přeúčtuje kupující straně zpět do 5 dnů od storna objednávky.

 Prodávající ( výrobce ) si vyhrazje právo na odmítnutí zpracování zboží na míru, pokud zákazník( spotřebitel ) požaduje speciální zpracování, či užití materiálu apod., na které prodávající ( výrobce ) nevlastní technické či materiálové vybavení, případně pokud není možné fyzicky zajistit požadovanou vizáž, rozměr apod. - z důvodu domluvy na dálku.

 

 

5. Zasílání – vyzvednutí zboží

 

U věcí skladem prodávajcí( výrobce ) zasílá balíčky:

- do 2 pracovních dnů od objednávky – v případě úhrady dobírkou, ( vyjma SR )

- do 2 pracovních dnů od přípisu částky na účet prodávajícího ( výrobce ) – v případě úhrady předchozí na účet.

Do této doby se nepočítají soboty, neděle a státem uznané svátky.

Zásilky zasíláme prostřednictvím České pošty s.p. a nebo ve spolupráci Zásilkovna.cz - na výdejní místa jak v ČR tak i v SR.

Na základně zaslaného potvrzení o převodu z banky zboží dopředu nezasíláme.

 

  V případě osobního odběru, je čas vyzvednutí třeba dohodnout vždy dopředu s prodávajícím ( výrobcem ) a to pouze na pracovní dny Po – Pá na adrese provozovny viz výše v bodě č. 1

 

U zboží, které skladem není a musí se vyrobit - je lhůta pro dodání vysvětlena viz bodě č.4

Do doby převzetí zboží kupujícím, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy kdykoliv odstoupit. V takovém případě, prodávající vrátí kupujícímu celou kupní cenu na účet, který mu kupující sdělí, pokud do lhůty 5 kalendářních dnů není sděleno, částku poukáže na účet ze kterého byla částka poukázána původně poukázána prodávajícímu.

Poštovné je stanoveno dle objemu objednávky a předpokládané hmotnosti viz ceník na konci Obchodních podmínek.

 Všechny zásilky jsou pojištěny pro případ ztráty nebo úbytku, obyčejně bez stvrzení přijetí do přepravy Českou poštou nebo Zásilkovnou se nezasílají- ani na požádání kupující stranou. Lhůta pro přepravu a doručení zásilek se řídí dle Zasílacích podmínek České pošty s. p. a Zásilkovny. 

 

V případě doručování zásilky spotřebiteli, je doporučeno zásilku zkontrolovat, a v případě, že došlo k poškození, které by mohlo mít vliv na stav obsahu, nebo by mohlo dojít k úbytku obsahu,  doporučujeme zásilku nepřebírat, a přepravce nám ji vrátí.  Odmítnutí převzetí poškozené zásilky kupujícím ( spotřebitelem ) není v tomto případě považováno za bezdůvodné. V opačném případě, při převzetí bez námitky ze strany spotřebitele a podepsáním převzetí zásilky bez námitek, není možné zpětně dokázat případné vady, či úbytek, a tudíž není možné podat reklamaci ani u prodejce ( výrobce ) ani u přepravní společnosti.

  Následně s vámi dohodneme řešení vzniklé situace.

 

6. Záruka, výměna, vracení zboží

Záruka na zboží je 24 měsíců.

 Vrácení zboží je možné do 14 dnů od převzetí zboží ( doručení ) bez udání důvodu a sankce.

Formulář pro Vrácení zboží zašle prodávající na požádání v PDF formě nebo jiné elektronické formě on line, nebo si ho můžete stáhnout Odstoupení od kupní smlouvy Šitíčko bejby.

Formulář pro VÝMĚNU zboží si stáhněte Výměna zboží Šitíčko bejby

 Vyplněný formulář je třeba připojit k vracenému zboží  –  zboží je nutno zaslat jako pojištěnou zásilku proti ztrátě při přepravě( nikoliv na dobírku ) na kontaktní adresu Provozovny viz bod č. 1.

Prodejce nenese odpovědnost za ztrátu vraceného nebo vyměňovaného zboží v průběhu přepravy, pokud zákazník/kupující zašle zásilku obyčejně bez pojištění.

 

  Částka za vrácené zboží je přeúčtována na účet nebo adresu uvedenou kupujícím ( spotřebitelem ) v celkové výši,kterou uhradil při objednání vč. Poštovného, za předpokladu, že kupující zvolil Běžné poštovné, nikoliv Nadstandartní.

  Poštovné se vrací pouze v minimální odpovídající výši Běžného poštovného – nikoliv pokud kupující zvolil Nadstandardní poštovné – Balík do ruky, které je možné zvolit u všech typů objednávek.

  Poštovné za zaslání zboží směrem k prodejci hradí kupující sám, to není vratné.

 

  Lhůta pro vrácení částky je do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Dnem Odstoupení od kupní smlouvy je den kdy :

- osobně kupující vrátí zboží na adrese Provozovny viz bod č. 1

- den kdy kupující předá zásilku se zbožím do přepravy přepravní společnosti, v tomto případě je nutno prokázat prodávajícímu, že se tak stalo, např. Zasláním potvrzení o přijetí zásilky do přepravy na základě Podacího lístku či jiného potvrzení vydaném přepravní společností ( doklad či potvrzení je možno vyfotit či naskenovat a zaslat na naši emailovou adresu viz Kontaktní údaje v bodě č. 1 )

 

 Dle ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku - odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu - spotřebiteli dříve, než mu kupující -spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

  Částka za zboží, které bylo poškozeno, používáno – ( tim jsou myšleny viditelné odstínové stopy, pachové stopy – po nošení oblečení i viditelné stopy užití – změna tvaru, a stopy na švech apod. ), či vypráno, může být ze strany prodávajícího snížena dle míry zhehodnocení a tím bude kupujícímu vrácena je poměrná část z celkové částky.

 

 Při vrácení pouze části objednávky – bude přeúčtována pouze částka za za vrácenou část ( bez poštovného)

Je li společně se zbožím poskytnut dárek, je příslušná darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde - li k odstoupení od kupní smlouvy kteroukoliv stranou, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující vrací zboží i s poskytnutým dárkem.

 

Zboží poškozené při přepravě směrem k prodávajícímu v důsledku nevhodného obalu nelze vyměnit.

Zboží zhotovené na míru ( úprava rozměrů, barev zboží na e shopou ) , vč. zhotovování chráničů na postele v nabídce e shopu, které se šije na objednávku, s výšivkou jmen, dat a jiných specifických údajů  či jakkoliv upravované na přání nelze vrátit.  

 

- Výměna zboží je možná do 14 dnů od převzetí zásilky kupujícím.

Formulář pro uplatnění výměny zboží - viz Výměna zboží Šitíčko bejby

Zboží k výměně s připojeným formulářem – kupující zašle jako pojištěnou zásilku ( nikoliv na dobírku ) na kontaktní adresu Provozovny viz bod č. 1. Prodávající nenese odpovědnost za ztrátu balíčku, v případě, že kupující zašle zásilku obyčejně.

Při výměně  zboží hradí poštovné směrem k prodávající straně - kupující stana sama.

 Po přijetí zboží prodávající stranou a po přezkoumání stavu zaslaného zboží k výměně ,bude zasláno zboží dohodnuté mezi prodávající a kupující stranou na dobírku - tedy za poštovné odpovídající hodnotě vyměňovaného zboží + příplatek za dobírku.

  Pouze však za předpokladu, že zboží nebude jevit známky -

 poškození, použití, oddělené visačky ( tím jsou myšleny viditelné odstínové stopy, pachové stopy - po nošení, či užití) pokud nebude zjevná změna tvaru, stopy na švech, či nebude zboží práno apod. V tomto případě prodávající ( výrobce ) sníží hodnotu zboží dle míry znehodnocení a kupujícímu bude zasláno zboží v hodnotě snížené, nebo za hodnotu původní, ale za doplatek rozdílu - mezi sníženou a původní hodnotou vyměňovaného zboží.

Do kupní ceny se poštovné uhrazené při koupi nezapočítává.

Poštovné a jeho výše, které je účtováno do dobírky je viz níže na konci Obchodních podmínek k nahlédnutí.

 

Zboží poškozené při přepravě směrem k prodávající straně v důsledku nevhodného obalu, nelze vyměnit.

 

Zboží zhotovené na míru ( změny barev, rozměrů zboží na  eshopu, vyšívaná jména a nápisy )  vč. šití chráničů na zábrany v nabídce e shopu - které se zhotovují na objednávku  - přání zákaznika, či jakkoliv upravované na přání nelze vyměnit.

Výměnu, či vrácení takto zhotoveného zboží  může prodávající nabídnout kupující straně pouze z vlastní vůle.

7. Reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace prodávájící zašle na vyžádání v PDF formě nebo jiné elektronické podobě on line, případně si ho můžete stáhnout Reklamační protokol Šitíčko bejby

Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí/ doručení zboží.

 

 V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

 Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

  U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy – (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Reklamace zboží se nevztahuje :

- na zboží,kde na vzhled měl vliv nedodržení doporučené údržby na přiloženém textilním štítku, či doplńujících informacích, jak je doporučeno zacházet z konkrétním zbožím. ( praní při vyšší teplotě, žehlení materiálu, který se nemá žehlit, přílišné napařování, sušení na přímém slunci, či mechanické poškození při nesprávném způsobu praní apod. )

- na zboží již prané nebo běžně užívané – jedná se o přirozené opotřebení běžným užitím - poškozené

– natržené, zašpiněné při užití, ulomení částí, či poškození komponentů

- zboží,které má drobné odchylky ve vizáži, které mohou nastat při výrobě – vlivem ruční práce

- zboží, které je poškozeno nebo nastal úbytek který mohl vzniknout poškozením zásilky při přepravě směrem ke spotřebiteli, a nebyla o tomto skutku sepsána písemná zpráva ze stany spotřebitele s přepravní společností

 

 Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi, stačí zaslat jako přílohu emailu, z důvodu stejného obdržení od prodávajícího při koupi zboží ).

 

Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě.

Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní a doložen Reklamačním protokolem, který zašle prodávající na vyžádání spotřebiteli v PDF formě.

 

 Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

 Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

 Prodávající je povinnen informovat o výsledku reklamace písemnou formou klasickou, či elektronickou cestou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

8. Ochrana osobních údajů

Prodávající se prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji kupujících bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Osobní údaje poskytuje kupující dobrovolně a souhlasí, aby byl používány pouze v míře nutné pro vyřízení objednávky a vystavení platného daňového dokladu – faktury, či vedení uživatelského účtu na webovém rozhraní obchodu po registrací.

Údaje jsou uchovávany po dobu neurčitou v elektronické a tištěné podobě. Zpracováním osobních údajů, může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele.  Prodávající ( podnikatelký subjekt ) viz bod. č. 1 je řádně registrován - na ÚOOÚ - pod reg. číslem 00042028.

Veškerá fotografická dokumentace poskytnutá kupujícím, k náhledu pro šití na míru, prodávající – výrobce – užívá pouze pro vlastní účely. Fotografie z pokojíčků, spokojených zákazníků či výrobků, poskytnuté kupujícím ( spotřebitelem ), prodávající prezentuje veřejně pouze se svolením konkrétního kupujícího – spotřebitele.

 

Není dovoleno kopírování textů, fotografií či jakékoliv grafiky.

 

9. Závěrečné ustanovení

 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí též Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/) a práva na ochranu spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz/).

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím své výše uvedené emailové adresy, případně se může Kupující obracet na zájmová sdružení a jiné subjekty působící v rámci ochrany práv spotřebitelů. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ani žádné takové dobrovolně nedodržuje (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

 

Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2014

 

 

Komentáře
Pro vložení komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
416561
19.8.2015 Akce - pokud bude vaše objednávka obsahovat Fusak - desén - poštovné bude zdarma, a to i v kombinaci s jiným zbožím. Do 31.8.!
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.