Profil uživatele
Šitíčko bejby | Prodávající
Město: Blansko 
Registrován dne: 26.10.2011

 

 

 

Vítám všechny, kteří se u mě zastavili.

tvoření a šití je mým koníčkem, ale i mým zaměstnáním na plný úvazek. Ráda vyhovím požadavkům, úpravám, či objednávkám na míru pokud to bude v mých silách.

Neprodávám pouze zde, Fler je pouze doplňek k prodeji na e shopu, proto lhůty dostupnosti zboží jsou velmi orientační, a jsou termínem, do kdy přibližně bude zboží hotové na poslání, další údaje a podrobné Obchodní podmínky jsou zobrazeny viz níže

Nově vytváříme vlastní autorské výšivky, které je možné dohotovit na naše výrobky - deky, soupravy do kočárků, podložky, přehozy, zástěny, apod. pokud se vám naše výšivky líbí a rádi by jste některou z nich měli na nějakém našem výrobku, napište mi.

 

Vlasta Sedláčková ŠITÍČKO BEJBY

 

Způsob dopravy
Zboží zasíláme přepravcem Českou poštou s.p. výše poštovného a další prodejní informace jsou podrobně obsaženy v Obchodních podmínkách viz níže.
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky E shopu Šitíčko bejby

 

 

Před dokončení objednávky je nutné řádně se seznámit s našimi Obchodními podmínkami – dokončením objednávky stvrzujete, že jste se s obsahem seznámili a souhlasíte s nimi. Děkujeme

 

1. Údaje o prodejci a majiteli e shopu Odpovědná osoba, výrobce a majitel elektronického obchodu Šitíčko bejby

jméno, adresa,  a tf, se vám zobrazí v objednávce. IČ se vám zobrazí klikem na ikonku vedle profilové fotografie na naší stránce.

 

Nejsme plátci DPH.

 Zavazujeme se na neprodlenou zpětnou vazbu ( u dotazů, objednávek, storna objednávky, doplnění objednávky apod. ) dle druhu zvolené komunikace, nejpozději však ve lhůtě do 2 pracovních dnů.

 

2. Obecně

  Veškeré nabízené zboží je Nové. Použité či second hand zboží neprodáváme.  Zboží prodávané na rozhraní webového obchodu Šitíčko bejby  - je šitý bytový textil, a šitý doplňový textil do kočárků a pro volný čas, kojenecké oblečení, a těhotenské oblečení, kojenecké doplňky a další blíže specifikované zboží na rozhraní webového obchodu.

Zboží je vyhotovováno z nevysrážené metráže a doplňků, konkrétní materiály jsou uváděny u jednotlivého zboží v popisu. Materiály, které jsou užity pro výrobu, vlastní atesty o nezávadnosti, dle druhu užití v běžném životě.

  Textilní štítky se symboly k doporučené údržbě spolu s informací o zvoleném poměru užitého materiálu, jsou připojeny – všity, přímo do výrobků. Symboly doporučené údržby a užití výrobku jsou dle požadavku směrnice ČSN EN ISO 3758 společnosti Ginetex jejíž jsme členem, a jsme držitelem licence na právoplatné užívání těchto symbolů

 

3. Kupní smlouva

 

 Všechny objednávky jsou závazné a dokončením objednávky kupující ( spotřebitel ) potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami e shopu Šitíčko bejby.

  Veškeré údaje před dokončením objednávky může kupující měnit, avšak se zavazuje, že uvádní pravdivé informace 

 

Storno objednávky je možné do doby než je zboží odesláno :

- písemnou elektronickou formou vnitřní poštou Fleru

  Kupní smlouva vzniká dokončením objednávky na webovém rozhraní a následným přijetím potvrzením objednávky elektronickou cestou na email kupujícího i prodejce.  Pokud se tak nestane, pak úhradou celé kupní ceny nebo převzetím zboží - dle toho co nastane dříve.

  Jelikož se jedná o uzavření kupní smlouvy při použití komunikace na dálku ( v internetovém e shopu ), kupující ( spotřebitel )má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a sankce – s vyjímkou zboží, které bylo zhotovené na zakázku či jinak upravováno na požadavek zákazníka. ( bližší specifikace o vrácení zboží viz bod č. 6 )

 

  Kupující bere na vědomí, že si kupuje zboží skrze elektronický obchod na dálku v provedení ( vzhledu ) dle katalogu prodávajícího a nemůže po prodávajícím uplatňovat nároky z titulu vad věci či jakékoliv jiné nároky s odkazem na odlišný vzhled zboží v katalogu prodávajícího na jeho internetových stránkách a dodaného zboží, který byl způsoben chybným nastavením parametru monitoru kupujícího.

 Taktéž souhlasí s použitím prostředků pro komunikaci na dálku pro uzavření kupní smlouvy-  ( internet, telefon apod. ) Náklady spojené s použitím komunikačních prostředků pro uzavření kupní smlouvy ( telefonní či internetové poplatky ) si kupující hradí sám.

 

Kupní smlouva u šití zboží na míru vzniká odsouhlasením díla prostřednictvím vnitřní pošty Fleru a následným objednáním díla, přes vytvořené konkrétní prodejní foto směřované do rezervace přímo kupujícímu.

 Při šití na míru, pokud to vyžaduje situace a charakter zpracování i vizáže, prodávajcí ( výrobce ) zhotoveje předběžný návrh v počítačové podobě ke schválení, a následně po zahájení samotné práce průběžně zasílá fotodokumentaci stavu, pokud to kupující strana vyžaduje.

 

V případech, kdy osoba,která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího ( výrobce ) a jedná tak v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání nebo je právnicou osobou, neuplatní se na ni ochrana spotřebitele v rámci těchto Obchodních podmínek.

 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na zboží, které není v pevné nabídce e shopu nebo na zboží jiné barvy či rozměru než je uveřejněno na rozhraní webu.

 

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu s osobami, které již porušily kupní smlouvu ( včetně Obchodních podmínek )

 

 

4. Prodej, dostupost zboží a způsob úhrady

 

Ceny na e shopu jsou konečné, tedy již se nepřipočítává DPH, nejsme plátci.

Taktéž ceny nejsou smluvní. Ceny nezahrnují náklady na přepravu - tyto informace jsou podrobně obsaženy na konci Obchodních podmínek.

 

V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení chybné ceny za zboží na webovém rozhraní obchodu nebo při objednávání, není prodávající povinen kupujícímu ( spotřebiteli ) zboží za tuto chybnou cenu dodat, ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno potvrzení o přijetí objednávky.

  Prodávající na chybnou cenu kupujícího upozorní, pokud kupující odmítne navýšení ceny, prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy.

  Dostupnost u jednotlivých kusů zboží se liší a je to informace uvedená u jednotlivého zboží v katalogu , do kdy přibližně bude daný kus zhotoven a připraven na Sklad k odeslání.

 Není to lhůta včetně přepravy dopravce Českou poštou. Tato lhůta se může měnit v závislosti na objemnosti celkové objednávky, nebo v případě v závislosti na zásobě materiálu, kdy prodávající – výrobce neovlivní zdržení dodání materiálu k výrobě ze strany dodavatele – výrobce materiálu.

 

  Dostupnost zboží vyráběného na míru – sjednává prodávající ( výrobce ) s kupující stranou dle vytíženosti a charakteru i objemu zpracování, tato lhůta je taktéž orientační.

Způsob úhrady zboží :

- předchozí platbou na účet prodávajícího ( výrobce ) nejdéle do 7 pracovních dnů ( účet uvedený v potvrzené objednávce 2800160562/2010 )

prodávající vystavuje řádnou fakturu, kterou zasílám kupujícímu v pdf formě vnitřní poštou Fleru - přes komunikaci konkrétní objednávky

 

 Pokud by došlo již po zahájení práce na míru ke stornu ze strany kupujícího – vrací se pouze 50% z celkové částky objednávky ( bez poštovného ) Je to kompenzace za zmařený materiál a vynaložený čas na práci, který se díky zpracování na míru stává neprodejným.

 

 Pokud prodávající ( výrobce ) nebude shchopen zboží zhotovit – dodat, ať už se jedná o zboží v pevné nabídce, či zákazníkem požadované na zakázku, prodávající ( výrobce ) si vyhrazuje právo nabídnout kupující straně náhradní zboží či objednávku ze strany prodejce – výrobce stornovat.

 V případě, že bude objednané zboží již uhrazeno, částku v plné výši prodávající ( výrobce ) přeúčtuje kupující straně zpět do 5 dnů od storna objednávky.

 Prodávající ( výrobce ) si vyhrazje právo na odmítnutí zpracování zboží na míru, pokud zákazník( spotřebitel ) požaduje speciální zpracování, či užití materiálu apod., na které prodávající ( výrobce ) nevlastní technické či materiálové vybavení, případně pokud není možné fyzicky zajistit požadovanou vizáž, rozměr apod. - z důvodu domluvy na dálku.

 

 

5. Zasílání – vyzvednutí zboží

 

U věcí skladem prodávajcí( výrobce ) zasílá balíčky:

- do 2 pracovních dnů od přípisu částky na účet prodávajícího ( výrobce ) – v případě úhrady předchozí na účet.

Do této doby se nepočítají soboty, neděle a státem uznané svátky.

 U zboží, které skladem není a musí se vyrobit - je lhůta pro dodání vysvětlena viz bodě č.4

Do doby převzetí zboží kupujícím, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy kdykoliv odstoupit. V takovém případě, prodávající vrátí kupujícímu celou kupní cenu na účet, který mu kupující sdělí, pokud do lhůty 5 kalendářních dnů není sděleno, částku poukáže na účet ze kterého byla částka poukázána původně poukázána prodávajícímu.

Poštovné je stanoveno dle objemu objednávky a předpokládané hmotnosti viz ceník na konci Obchodních podmínek.

 Všechny zásilky jsou pojištěny pro případ ztráty nebo úbytku, obyčejně bez stvrzení přijetí do přepravy Českou poštou se nezasílají- ani na požádání kupující stranou. Lhůta pro přepravu a doručení zásilek se řídí dle Zasílacích podmínek České pošty s. p.

 

V případě doručování zásilky spotřebiteli, je doporučeno zásilku zkontrolovat, a v případě, že došlo k poškození, je nutné neprodleně uvědomit přepravce a prodávajícího. Odmítnutí převzetí poškozené zásilky kupujícím ( spotřebitelem ) není v tomto případě považováno za bezdůvodné. V opačném případě, při převzetí bez námitky ze strany spotřebitele a podepsáním převzetí zásilky bez námitek, není možné zpětně dokázat případné vady, či úbytek, a tudíž není možné podat reklamaci ani u prodejce ( výrobce ) ani u přepravní společnosti.

  Prodávající ( výrobce ) si vyhrazuje právo na úpravu poštovného dle objemu a výše objednávky, dle zvoleného počtu zboží.

 

6. Záruka, výměna, vracení zboží

Záruka na zboží je 24 měsíců.

 Vrácení zboží je možné do 14 dnů od převzetí zboží ( doručení ) bez udání důvodu a sankce.

Formulář pro Vrácení zboží zašle prodávající na požádání v PDF formě nebo jiné elektronické formě on line.

 Vyplněný formulář je třeba připojit k vracenému zboží – je nutno zaslat jako pojištěnou zásilku ( nikoliv na dobírku ) na kontaktní adresu Provozovny uvedená na formuláři.

 

 

 Částka za vrácené zboží je přeúčtována na účet nebo adresu uvedenou kupujícím ( spotřebitelem ) v celkové výši,kterou uhradil při objednání vč. Poštovného.

  Poštovné se vrací pouze v minimální odpovídající výši Běžného poštovného. Nadstandradní poštovné na Fleru neuvádíme.

  Poštovné za zaslání zboží směrem k prodejci hradí kupující sám, to není vratné.

 

  Lhůta pro vrácení částky je do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Dnem Odstoupení od kupní smlouvy je den kdy :

- osobně kupující vrátí zboží na adrese Provozovny uvedenou ve formuláři.

- den kdy kupující předá zásilku se zbožím do přepravy přepravní společnosti, v tomto případě je nutno prokázat prodávajícímu, že se tak stalo, např. Zasláním potvrzení o přijetí zásilky do přepravy na základě Podacího lístku či jiného potvrzení vydaném přepravní společností ( doklad či potvrzení je možno vyfotit či naskenovat a zaslat na naši emailovou adresu viz Kontaktní údaje v bodě č. 1 )

 

 Dle ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku - odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu - spotřebiteli dříve, než mu kupující -spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

  Částka za zboží, které bylo poškozeno, používáno – ( tim jsou myšleny viditelné odstínové stopy, pachové stopy – po nošení oblečení i viditelné stopy užití – změna tvaru, a stopy na švech apod. ), či vypráno, může být ze strany prodávajícího snížena dle míry zhehodnocení a tím bude kupujícímu vrácena je poměrná část z celkové částky.

 

 Při vrácení pouze části objednávky – bude přeúčtována pouze částka za zboží.

Je li společně se zbožím poskytnut dárek, je příslušná darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde - li k odstoupení od kupní smlouvy kteroukoliv stranou, pozbývá darovací smlouva účinnosti a kupující vrací zboží i s poskytnutým dárkem.

 

Zboží poškozené při přepravě směrem k prodávajícímu v důsledku nevhodného obalu nelze vyměnit.

Zboží zhotovené na míru - přání zákazníka, či jakkoliv upravované na přání nelze vrátit.  

 

- Výměna zboží je možná do 14 dnů od převzetí zásilky kupujícím.

Formulář pro uplatnění výměny zboží zašle prodávající na vyžádání v PDF formě nebo jiné elektronické podobě on line.

Zboží k výměně s připojeným formulářem – kupující zašle jako pojištěnou zásilku ( nikoliv na dobírku ) na kontaktní adresu Provozovny na formuláři

Při výměně  zboží hradí poštovné směrem k prodávající straně - kupující stana sama.

 Po přijetí zboží prodávající stranou a po přezkoumání stavu zaslaného zboží k výměně ,bude zasláno zboží dohodnuté mezi prodávající a kupující stranou na dobírku - tedy za poštovné odpovídající hodnotě vyměňovaného zboží + příplatek za dobírku.

  Pouze však za předpokladu, že zboží nebude jevit známky -

 poškození, použití,( tím jsou myšleny viditelné odstínové stopy, pachové stopy - po nošení, či užití) pokud nebude zjevná změna tvaru, stopy na švech, či nebude zboží práno apod. V tomto případě prodávající ( výrobce ) sníží hodnotu zboží dle míry znehodnocení a kupujícímu bude zasláno zboží v hodnotě snížené, nebo za hodnotu původní, ale za doplatek rozdílu - mezi sníženou a původní hodnotou vyměňovaného zboží.

Do kupní ceny se poštovné uhrazené při koupi nezapočítává.

Poštovné a jeho výše, které je účtováno do dobírky je viz níže na konci Obchodních podmínek k nahlédnutí.

 

Zboží poškozené při přepravě směrem k prodávající straně v důsledku nevhodného obalu, nelze vyměnit.

 

Zboží zhotovené na míru - přání zákaznika, či jakkoliv upravované na přání nelze vyměnit.

Výměnu, či vrácení takto zhotoveného zboží  může prodávající nabídnout kupující straně pouze z vlastní vůle.

7. Reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace prodávájící zašle na vyžádání v PDF formě nebo jiné elektronické podobě on line.

Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí/ doručení zboží.

 

 V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

• bezplatné odstranění vady opravou;

• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

 Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

 

  U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy – (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

 Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

 

Reklamace zboží se nevztahuje :

- na zboží,kde na vzhled měl vliv nedodržení doporučené údržby na přiloženém textilním štítku, či doplńujících informacích, jak je doporučeno zacházet z konkrétním zbožím. ( praní při vyšší teplotě, žehlení materiálu, který se nemá žehlit, přílišné napařování, sušení na přímém slunci, či mechanické poškození při nesprávném způsobu praní apod. )

- na zboží již prané nebo běžně užívané – jedná se o přirozené opotřebení běžným užitím - poškozené

– úmyslně natržené, zašpiněné při užití, ulomení částí, či poškození komponentů – druky zipy při běžném užívání výrobku

- zboží,které má drobné odchylky ve vizáži, které mohou nastat při výrobě – vlivem ruční práce

- zboží, které je poškozeno nebo nastal úbytek který mohl vzniknout poškozením zásilky při přepravě směrem ke spotřebiteli, a nebyla o tomto skutku sepsána písemná zpráva ze stany spotřebitele s přepravní společností

 

 Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

 Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi, stačí zaslat jako přílohu emailu, z důvodu stejného obdržení od prodávajícího při koupi zboží ).

 

Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě.

Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní a doložen Reklamačním protokolem, který zašle prodávající na vyžádání spotřebiteli v PDF formě, zboží kupující zasílá na adresu provozovny ve formuláři.

 

 Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

 Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

 Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

 Prodávající je povinnen informovat o výsledku reklamace písemnou formou klasickou, či elektronickou cestou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

8. Ochrana osobních údajů

Prodávající se prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji kupujících bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Osobní údaje poskytuje kupující dobrovolně a souhlasí, aby byl používány pouze v míře nutné pro vyřízení objednávky a vystavení platného daňového dokladu – faktury, či vedení uživatelského účtu na webovém rozhraní obchodu po registrací.

Údaje jsou uchovávany po dobu neurčitou v elektronické a tištěné podobě. Zpracováním osobních údajů, může prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele.  Prodávající ( podnikatelký subjekt ) viz bod. č. 1 je řádně registrován - na ÚOOÚ - pod reg. číslem 00042028.

Veškerá fotografická dokumentace poskytnutá kupujícím, k náhledu pro šití na míru, prodávající – výrobce – užívá pouze pro vlastní účely. Fotografie z pokojíčků, spokojených zákazníků či výrobků, poskytnuté kupujícím ( spotřebitelem ), prodávající prezentuje veřejně pouze se svolením konkrétního kupujícího – spotřebitele.

 

Není dovoleno kopírování textů, fotografií či jakékoliv grafiky.

 

9. Závěrečné ustanovení

 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele provádí též Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/) a práva na ochranu spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu. Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz/).

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím své výše uvedené emailové adresy, případně se může Kupující obracet na zájmová sdružení a jiné subjekty působící v rámci ochrany práv spotřebitelů. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ani žádné takové dobrovolně nedodržuje (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

 

Poštovné a způsob platby

Česká pošta - doporučená zás.
Pro objednávky do hodnoty 500,-( bez poštovného ) BĚŽNÉ POŠTOVNÉ - pro drobné nalepovací dekorace, doplňky pro panenky, podložky do kočárků, bavlněné peřinky, dárkové balíčky apod. KDE ROZMĚR DO TLOUŠŤKY NEPŘESÁHNE 5CM !
50,00 Kč
Česká pošta - doporučený balík
platí pro objednávky do 500,- (bez poštovného )BĚŽNÉ POŠTOVNÉ pro balíčky nad 5cm - zavinovačky, deky do kočárků, podložky do sportovních kočárků, apod.
70,00 Kč
Česká pošta - cenný balík I.
platí pro objednávky OD 501 - 1000,- (bez poštovného ) BĚŽNÉ POŠTOVNÉ přehozy, kapsáře, apod, balíky jsou již nutné pojistit na jejïch hodnotu dle zasílacích podmínek České pošty
85,00 Kč
Česká pošta - cenný balík II.
pro objednávky od 1001 - 2000,- (bez poštovného ) BĚŽNÉ POŠTOVNÉ pro balíky objemnější a s nutností pojistit na jejich hodnotu dle Zasílacích podmínek České pošty
95,00 Kč
Česká pošta - cenný balík III,
objednávky od 2001 a výše - ( bez poštovného ) BĚŽNÉ POŠTOVNÉ balík s nutností pojištění na hodnotu obsahu
105,00 Kč
Platba na účet
platba probíhá zadáním příkazu k úhradě můžete uhradit prostřednictvím internetbankingu, či příkazem k úhradě na České poště, či jiném peněžním ústavu
BEZ POPLATKU

Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2014

Komentáře
Pro vložení komentáře se přihlašte nebo zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
272923
4.6.2014 další pohoda pro naše ruce - www.fler.cz/zbozi/aby-ruc...
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.