Jsme tak trochu zavaleni, proto Vás moc prosíme o shovívavost a trpělivost. Pokaždé není v našich silách odpovědět na zprávu hned v ten samý den a poslat balíček obratem.
Profil uživatele
U Zelené větévky
Prodávající
Votice
Registrace: 4.10.2010

Nátisk etiket vyšel dobře. Bohužel, firma, která má ražbu na starost se nám doposud nevyjádřila, zda bude vůbec ražba možná. Abychom my měli někdy něco bez potíží :-( Fotka etiket nových phyto deodorantů je o kousek níže. Ještě ztmavujeme nadpis a ptáček by měl být vyražen. Tak uvidíme, kdy vše uvidíme. My už tké nemáme slov, omlouváme se. Jsme také netrpěliví. Už jsme mysleli, že vše dávno bez problémů poběží... 

 Dobrý den   

 Děkujeme, že jste k nám zavítali   

Zabýváme se výrobou přírodní kosmetiky již několik let. Velice nás zajímá práce s bylinami, ke kterým máme od dětství blízko. Maminka má farmaceutické a homeopatické vzdělání, které nás také částečně ovlivnilo. Spolupracujeme s odborným chemikem a vývojářem kosmetiky, přes kterého naše receptury prochází.

Mezi naše výrobky prozatím patří mýdla, mýdlové šampony, pleťové balzámy a oleje, deodoranty, parfémy, balzámy na rty a bylinné hydroláty...


Mýdla a šampony vyrábíme metodou za studena. Tuto metodu jsme si moc oblíbili, přestože má dvě hlavní nevýhody. Mýdla musí zrát 4-6 týdnů a spotřeba esenciálních olejů je mnohonásobně vyšší, než při metodě za tepla. Tato skutečnost se pak odráží na jejich konečné ceně. Každopádně, každá metoda má svá plus i mínus a opravdu se nedá říci, která z nich je lepší. Každému výrobci i zákazníkovi vyhovuje něco jiného. Pokud máte zájem pouze vyzkoušet, máme dostupné už i vzorečky mýdel a šamponů.

Dodatek: Ano, při výrobě mýdel a mýdlových šamponů se opravdu používá NaOH. NaOH se rozpustí ve vodě a pak se smíchá s oleji, proběhne saponifikace a vznikne mýdlo. NaOH je pouze činidlem, které v mýdle, při dobře sestavené receptuře nezůstane, a proto se neuvádí.

Naše schválená provozovna je nově rekonstruovaná, prostorná a čistá.

Produkty vyrábíme v malých šaržích, aby se zachovala jejich čerstvost. Proto nejsou vždy dostupné všechny najednou.

Momentálně prochází receptury úpravami. Některé výrobky vyřazujeme, ale nebojte se, bestsellery pofrčí dále. 

Opravdu se neflinkáme, pracujeme na nových produktů, jako jsou obličejová séra, "hydratační" krém*, krém na ruce, aloe vera deodoranty, tělové oleje, nové hydroláty, regenrační balzám na rty, zubní pasty a jiné produkty. * Ze zákona nesmíme uvádět, že výrobek přímo hydratuje, nemáme-li k tomu studii, nebo pokud výrobek neobsahuje určité množství glycerinu, či jiných prokazatelně hydratačních látek. Krém nazveme jinak, ale dodávat pleti potřebnou vlhkost bude za pomoci jiných surovin.

Vše ale trvá. Není to jen tak sestavit funkční recepturu, sehnat kvalitní a certifikované suroviny, vyvíjet, zkoušet a testovat, nechat zhodnotit a zkontrolovat, případně odeslat na mikrobiální rozbory, sehnat vhodný obal s atesty, vytvořit etiketu, notifikovat v Bruselu, nafotit a pak konečně hurá! 

Pracujeme na změně designu a etiket (první etikety jdou k tisku začátkem června, pak focení), postupně přecházíme na suroviny z ekologického zemědělství a na vhodnější obaly. Se změnou designu vznikne i naše nová značka Indívo Organics.  

Kromě milované práce v oblasti přírodní kosmetiky a mýdel, máme tři malé dcerky a krásnou zahradu s bylinkami, jež potřebují naší péči , moc se Vám proto omlouváme, že je čas od času zavřeno. To abychom zvládli všechny resty a samotný vývoj, o domácím vzdělávání dětí ani nemluvě ☺ 
 
Až budeme připraveni, přidáme do našeho profilu určitě více informací, zajímavostí a fotografií. 


Prozatím Vám přejeme krásné jarní dny! Ať Vás příroda těší...

 Petra a Martin • 

S pomocníky jde všechno lépe!

 

 

 

Způsob dopravy
Zboží posíláme řádně zabalené v bublinkové obálce či krabičce doporučeně Českou Poštou. Poštovné se odvíjí od konečné váhy a celkové hodnoty objednaného zboží. Při objednávkách nad 600,- Kč navyšujeme poštovné na 115,- Kč, zboží pojišťujeme. Služby České pošty od května 2016 opět podražily. Zboží je možné poslat i na dobírku, poštovné je pak vyšší. Osobní odběr je možný Ve Voticích po předchozí domluvě. Poštovné na Slovensko se odvíjí od váhy a velikosti zásilky od 150 výše.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

U Zelené větévky, dále jen „prodávající“

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese http://www.fler.cz/u-zelene-vetevky

  1. Všeobecné ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

  1. Uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes  Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.

2.2. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes Fler systém.

2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje právo tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícím kolem 8-10. dne od přijetí objednávky.

  1. Dodání a převzetí zboží
  2. 1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího, a to i v případě osobního předání.

3.2. Uvedená doba dodání zboží se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího! Tato doba se pohybuje od 3 - 7 dnů. V případě delšího zdržení je vždy zákazník upozorněn vnitřní poštou.

3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček společností Česká Pošta v závislosti na velikosti a váze zásilky.

3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.

3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně.

3.6.  Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován vnitřní poštou. Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky.

Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží na účet, ze kterého platbu obdržel, a to do 14 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky. Peníze za poštovné prodávající kupujícímu nevrací.

  1. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu). V případě prodejce U Zelené větévky se může jednat například o doplňky do koupelny, jako jsou mýdlenky, či lávové kameny. Právo na odstoupení od smlouvy se z hygienických důvodů nevztahuje na zboží kosmetického původu. Kupující tedy nemůže vracet prodávajícímu kosmetické prostředky (mýdla, balzámy, balzámy na rty, oleje, deodoranty, parfémy, soli, a další). Pokud zboží nějakým způsobem neodpovídá požadavkům nakupujícího, budeme rádi, když nás kontaktujete vnitřní poštou a my se vynasnažíme vyjít zákazníkovi vstříc.

4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno /nebo upraveno/ na přání zákazníka.

4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího informovat vnitřní poštou.

4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a bezpečně zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku! Prodávající si vyhrazuje právo neuznat vrácení zboží/reklamaci/odstoupení od smlouvy, pokud vrácené zboží neodpovídá původnímu stavu. Zboží zasílejte na adresu: Petra Krumová, Zámecká 922, 259 01 Votice.

4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.

V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupujícímu částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.

4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

  1. Reklamace zboží
  2. 1. Po odeslání zboží vystaví prodávající kupujícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může nakupující stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému.  Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.

5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je znehodnoceno jeho nesprávným skladováním či poškozeno nevhodným zacházením.

5.3. V případě, že je obal zjevně poškozen, zásilku nepřebírejte.

5.4. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

5.5. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován vnitřní poštou Fler systému.

  1. Ochrana osobních údajů

.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.

Kromě výše uvedeného od 1.2.2016 vchází v platnost zákon o mimosoudním řešení v případě spotřebitelských sporů.

Mimosoudní řešení sporů (s anglickou zkratkou ADR - Alternative Dispute Resolution) je systém, který při řešení sporů umožňuje alternativní postup, tedy jiný postup než klasickou soudní cestou.

V případě spru mezi nakupujícím a prodejcem „U Zelené větévky“, který by se nepodařilo urovnat, může nakupující poskytnout informace o sporu přímo České obchodní inspekci na stránkách www.coi.cz. Formulář zde: https://adr.coi.cz/cs.

Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, tedy nakupující (pokud se nepodařilo stížnost vyřešit s prodávajícím přímo). Návrh může podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kontaktoval druhou stranu za účelem řešení sporu. Řízení je bezplatné a své náklady si hradí každá strana sama. Prodávající má povinnost se k návrhu do 15 dnů vyjádřit a oznámit, jestli se řízení zúčastní. Návrh zákona upravuje např. náležitosti návrhu na zahájení mimosoudního řešení, otázky doručování, způsoby ukončení atd. Lhůta pro ukončení mimosoudního řešení by neměla překročit 90 dní.  

Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.2.2016. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že si Obchodní podmínky přečetl, porozuměl jim a souhlasí s nimi.

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
 
Novinky
531780
26.7.2016 Pár šamponů skladem :-)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.