Domů Profil prodejce brablik
  • aktivní prodejce od r. 2011
    Reaguje na objednávky obvykle do 5 minut.
  • Říčany, ČR
  • 1723 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (356) 100%
Nadšenci: 939
Aktivita: aktivní
Prodáno: 1723
Registrace: 24.12.2011
Město: Říčany
Stát: ČR
Důležitá informace: 11. 5. 2024 se zúčastním FLER JARMARKU V PÍSKU. Ten se bude konat v čase 9 - 16 hodin v Kulturním domě. Srdečně vás tímto zvu ❤

brablik

/ Prodávající
Novinky
1101217
20.4.2024 A druhá se selátky:
https://www.fler.cz/zbozi...

SmrkSvítíčko sluníKrásný denŠtěstíNaše milá zeměFoťákPod stanemAuto

 

PROČ SI POŘÍDIT BATOH brablik´s backpack Z MÉ DÍLNY:

  • výrobě batohů se věnuji již více, než 7 let (batohů ode mne tak
    po světě běhá kolem 2.000 kusů - většinu z nich můžete vidět zde: https://www.fler.cz/shop/brablik/prodano/seznam )
  • výběru materiálů a jejich dodavatelů věnuji péči - materiály, které na batozích používám mám léty vyzkoušené (osvědčily se) a tak vím, že se na výrobu batohů hodí - stejně tak střihy, které nabízím, mám osobně odnošeny (jak ve městě, tak v přírodě)
  • střihy batohů (všechny vlastní) jsem léty upravovala dle potřeb zákazníků, stejně tak rozložení kapes vnějších i vnitřních
  • péči věnuji též detailům batohů jako jsou především:

          - kvalitní ZIPY

          - polstrované ramenní tráky (tedy ne pouze popruhy, které se

            při zatížení batohu zařezávají do ramen)

          - dotykové části batohu (dno, záda, tráky) + podšívka, které lze 

            jednoduše omýt, otřít

  • navíc v mém e-shopu si můžete batoh SAMI BAREVNĚ NAVRHNOUT, NAKOMBINOVAT SI NABÍZENÉ MATERIÁLY, mohu též upravit VELIKOST BATOHU

 

Výrobní a obchodní podmínky čtěte zde: https://www.fler.cz/brablik#obchodni-podminky

Informace k údržbě a vhodnému používání batohu čtěte zde: https://www.fler.cz/brablik#udrzba-a-pouziti

 

Na závěr:

A pokud jsi milovníkem cestování a na své cesty si pořídíš batoh z mé dílny, ráda budu za jakékoli FOTOGRAFIE Z CEST - Tebe a Tvého batohu. Fotíš-li se nerad/a, tak klidně jen foto "Batohu na cestách". Jen, prosím, ber na vědomí, že zasláním fotografie souhlasíš s případným uvěřejněním fotografie zde na Fleru, na plánované facebookové stránce či při jiné příležitosti při prezentaci batohů. Tímto MOC DÍKY!

Ráda uvítám jakékoli komentáře, dotazy i kritiky své práce.

Nechť se Vám všem, kteří se zde ocitnete, mé výrobky líbí!

Eva Dvořáková (dříve Brabcová) 

brablik´s backpack

NÍŽE je pár SNÍMKŮ OD ZÁKAZNÍKŮ.

Tímto jim děkuji za zaslané fotografie:

 

 

https://static.flercdn.net/upfiles/d2/1/14/01/1900114_sirnqauism.jpg

Možnost všití bočních polokroužků pro zavěšení batohu na kočárek:

 

 



 

 

 

 

 

 

Obchodní podmínky a Podmínky ochrany osobních údajů

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shop BRABLIK´S BACKPACK

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti brablik´s backpack, IČO 74684078, e-mail brablik@seznam.cz, telefonní číslo 724 768 549 upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávající, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.fler.cz/brablik

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde: www.fler.cz/brablik#obchodni-podminky

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky www.fler.cz/brablik

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu www.fler.cz/brablik
    • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, růžovým tlačítkem s ikonou „KOŠÍK“ (Vložit zboží do košíku).
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „ Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka také potvrzujete Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami. Po stisku tlačítka „ Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • Vřípadě, že máte zřízen Uživatelský účet můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
  4. UŽIVATELSKÝ účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Uživatelský účet spravuje www.fler.cz - v případě zadání chybných informací či požítí s Uživatelským účtem, kontaktujte podporu Fleru.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést tímto jediným způsobem:

Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 pracovních dní.

  • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude dostupná ve Vašem uživatelském účtu. Fakturu obdržíte také v tištěné podobě společně se svým zbožím.
  • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet.
  1. ODESLÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Zboží Vám bude odesláno nejpozději do 3 pracovních dní od přijetí platby za objednávku (u hotových výrobků, které jsou ihned skladem). U výrobků na objednávku bude zboží odesláno dle předem domluveného termínu. Zboží odesíláme Zásilkovnou a to do pobočky Zásilkovny, Z-boxu či na adresu.
    • Zboží je možné doručit v rámci České republiky a Slovenské republiky.
    • Doba odeslání Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba odeslání Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
    • Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
    • V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit. Zboží bude uskladněno maximálně po dobu 1 kalendářního měsíce (termín začíná běžet naším převzetím nevyzvednuté zásilky). Po uplynutí doby uskladnění bude zboží opět nabídnuto do prodeje a v tomto případě nebude za zboží vrácena uhrazená cena, ani cena za poštovné. Tyto peníze budou použity na náklady s uskladněním nevyzvednuté objednávky. Termíny pro vyzvednutí a uskladnění Vám nebudeme nijak připomínat.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    • Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který hopožadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následněbez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
    • Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

  • Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  • Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  • V případě, že jste podnikatel, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  • V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
  1. odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
    • Od Smlouvy můžete odstoupit zasláním e-mailu, který je uveden u Našich identifikačních údajů. Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 těchto Podmínek.
    • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    • Od Smlouvy nemůžete odstoupit v případě, kdy pro vás vyrábím zboží na přání – na míru – na objednání.
    • Lhůta k odstoupení dle čl. 2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
    • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme. Zboží Nám prosím vracejte čisté, nepoužité, nepoškozené, pokud možno včetně originálního obalu. V opačném případě jej nebudeme moci k vrácení přijmout (tedy zboží ušpiněné, odřené, použité, zapáchající, poškozené nebudeme moci přijmout!)
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
    • My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  2. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy brablik @seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: //www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese //ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: //www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Závěrečná ustanovení
    • Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou - prostřednictvím zpráv v systému Fleru. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti 6. 1. 2023.


 

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát:                brablik´s bakcpack, Eva Brabcová, email: brablik@seznam.cz

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

 

 

 

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát:                brablik´s backpack, Eva Brabcová, brablik@seznam.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu brablik´s bakcpack  („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má býtzboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

Datum:

Podpis:

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů

 

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Eva Brabcová, IČ 74684078 se sídlem Libětice 29, 386 01  LIBĚTICE (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou

Email: brablik@seznam.cz

Telefon: +420724768549

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

 2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 3. Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle …. let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (www.fler.cz) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

 2. Správce nemá / má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb. 

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

 2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména …

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 6. 1. 2023

DOSTUPNÉ BAREVNÉ tkaniny pro tento typ batohu (a jeho přední kapsu)

!!! Berte prosím na vědomí, že jednotlivé odstíny se mohou v reálu mírně lišit a to vzhledem k nastavení monitoru, ze kterého prohlížíte!!!

Batoh s hranatým dnem:

Batoh s oválným dnem (přední kapsa může být také barevná):

 

 

Aktuální tkaniny skladem (voděodolný polyester, gramáž cca 220g/m2) - látka je označena číslem a názvem. U některých látek je odkaz, kde si můžete prohlédnout, jak látka vypadá na konkrétním již vyrobeném batohu:

 

NOVÉ LÁTKY (voděodolné):

Sovy na šedém podkladu

Zvířata na petrolejové

Vlci a listí

Pírka růžovo - fialová https://www.fler.cz/zbozi-prodane/rezervovano-obal-na-samansky-buben-pirka-9038739

Růžové květy na mentolově zelené (růžové květy jsou velké cca 4 cm):

Vesmír:

Luční kvítí pastelové

https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-batoh-rolovaci-pastelove-kvety-13689014

Vážky na modrém podkladu

(model batohu s této látky můžete vidět zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-batoh-vazky-na-modre-13434541)

Máky na modro černém podkladu

 

Chrpy, jetel, luční květy

Bílé máky:

Pírka

Vlčí máky:

Maroko vínové:

Barevné domky:

Vážky na béžovém podkladu:

Hory (rozdíl může být dle střižení látky a vybrané části látky)

(model batohu z této látky můžete vidět zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-rolovaci-batoh-hory-13529043)

Lišák

Malý Princ

Les a sluneční paprsky

Hory - Jeleni - Orli

 

 

 

LÁTKY Z DLOUHODOBÉ NABÍDKY (voděodolné):

Pírka v odstínech modré

 

Hudební nástroje (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-rolovaci-batoh-muzikantsky-12503020 )

 

Jeřábi na magnoliích (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-batoh-jerabi-11973219)

Kávová zrna (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-rolovaci-batoh-kavova-zrna-11839429)

Foťáky RETRO:

Barevné puntíky na černém podkladu (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-ke-koupi-cerny-rolovaci-s-barevnymi-puntiky-11006879 )

Bílé puntíky na šedém podkladu (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-rolovaci-batoh-s-kapsami-10905315 )

Zvířátka s balónky

 Barevné puntíky na tmavě hnědém podkladu

Bílé puntíky na černém podkladu (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/na-objednani-rolovaci-s-kapsami-a-puntiky-10980543)

Béžové puntíky na černo-šedém akvarelu (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/ihned-k-odberu-rolovaci-batoh-cerny-s-puntiky-11208824 )

Pastelové květy (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi-prodane/na-objednani-s-kvety-6206840 )

 

Pivoňky a vážky

(batoh z této látky můžete vidět zde: https://www.fler.cz/zbozi/rezervace-batoh-s-kapsami-petrolej-s-puntiky-13095856)

 

Kytičky na tmavém podkladu:

Zelené vážky

Fialové vážky

Akvarel puntík na petroleji (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi/na-objednani-petrolejovy-akvarel-s-puntiky-9533203)

Akvarel vínový (použito na batohu zde: https://www.fler.cz/zbozi-prodane/na-objednavku-rolovaci-vinovy-akvarel-6249305

Audio kazety

 

Vesmír

Zvířátka na tmavě zeleném podkladu

Květy drobné na tmavém podkladu

AKTUÁLNĚ DOSTUPNÉ BARVY PODŠÍVEK (pouze jednobarevné!)

- černé

- tmavě červené

- tmavě modré

- světle šedé

- tmavší khaki (oliva) 

 

 

Dostupné barvy voděodolné batohoviny - KORTEXINU

!!! Berte prosím na vědomí, že jednotlivé odstíny se mohou v reálu mírně lišit a to vzhledem k nastavení monitoru, ze kterého prohlížíte!!!

 VNĚJŠÍ BATOHOVINA:

29 - Very Peri

18 - Hořčicově žlutá

67 - Coyotte brown

01 - žlutá (skadem)

 

05 - vínová (skladem)

06 - černá (skladem)

07 - světle šedá (skladem)

image

11 - tmavě modrá (skladem)

image

12 - oliva (skladem)

13 - tmavě šedá (skladem)

14 - tmavě zelená (skladem)

16 - tmavě červená (skladem)

17 - černo-zelená (skladem)

19 - oranžová (skladem)

62 - tmavě hnědá (skladem)

63 - neonová (skladem)

64 - fialová (skladem)

65 - skořicová (skladem)

 

 

 

Srovnání 02 - červené a 16 - tmavě červené:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACE K ÚDRŽBĚ A VHODNÉM ZPŮSOBU POUŽÍVÁNÍ K ZAKOUPENÉMU MĚSTSKÉMU BATOHU ZNAČKY BRABLIK´S BACKPACK:

Děkuji Vám za důvěru při zakoupení batohu. Čtěte pečlivě následující instrukce. Správným používáním a vhodnou údržbou Vám tak batoh bude dlouho věrně sloužit.

INFORMACE K ÚDRŽBĚ A VHODNÉM ZPŮSOBU POUŽÍVÁNÍ
K ZAKOUPENÉMU MĚSTSKÉMU BATOHU ZNAČKY BRABLIK´S BACKPACK:

Děkuji Vám za důvěru při zakoupení batohu. Čtěte pečlivě následující instrukce. Správným používáním a vhodnou údržbou Vám tak batoh dlouho bude věrně sloužit.

 

JAK BATOH POUŽÍVAT:

Batoh je vybaven dvěma zádovými tráky -  nikdy jej nenoste pouze za jeden trák. Nadměrně tím zatěžujete nosné švy uchycení tráku. Dále při zakoupení batohu z počátku dbejte na kla- dení menšího tlaku při otevírání všech zipů. Zipy nikdy nezapínejte silou, obzvláště, je-li batoh přeplněn.

Batoh zbytečně nepřetěžujte, nepřeplňujte, noste jej pouze za nosné prvky k tomu určené (tráky, ucho batohu).

Nostnost batohu všech typů je maximálně 6 kg. Nárazově (jednorázově např. cestou z obchodu lze batoh zatížit až na 8 kg).

 

Maximální uvedené zatížení batohu udává nosnost obou ramenních tráků s kalkulovanou bezpečnostní rezervou. Nosnost jednotlivých kapes a upínacích prvků je pochopitelně nižší. Zatížení batohu by mělo ideálně dosahovat cca 80% maxima.

Nevkládejte do batohu žádné ostré, hranaté nebo znečištěné předměty.

Na batoh nesedejte, nestoupejte a ani na něj nepokládejte extrémně těžké předměty či další zavazadla. Nedodržování těchto zásad vede časem k poškození zavazadla.

Batoh nevystavujte vysokým teplotám ani ostrým předmětům či povrchům.

Dlouhodobé vystavení slunečnímu záření může vést k předčasnému stárnutí materiálu
a k vyblednutí barev (materiál batohu, popruhy, kožené prvky - ty naopak mohou ztmavnout).

 

Před a po použití batohu:

Před každým použitím a po použití pravidelně kontrolujte stav všech přezek, popruhů, zipů
a švů. Jakékoliv zjištěné poškození nechte včas kvalifikovaně opravit. Předejdete tak většímu poškození, zničení či ztrátě obsahu batohu.

Batoh po použití co nejdříve vyprázdněte, zbavte nečistot, překontrolujte. Pokud je navlhlý, nechte jej vysušit volně zavěšený na stinném, dobře větraném místě. Nesušte u zdrojů tepla ani u ohně.Batoh skladujte suchý a vyčištěný volně zavěšený na tmavém a dobře větraném místě.

 

Obal, ve kterém je batoh zasílán:

Papírová krabice, ve které je batoh zasílán, je recyklovatelná.

Nepotřebný obal prosím odložte do nádob na tříděný odpad. Obaly neponechávejte dětem
na hraní – hrozí udušení nebo spolknutí malých částí.

Papírová krabice neslouží k dlouhodobému skladování batohu.

 

 

- stránka 1 ze 2 -

JAK O BATOH PEČOVAT:

Batohovina, voděodolná podšívka: drobné nečistoty odstraňujte kartáčkem či vlhkým hadříkem. Materiály lze otírat, omývat. Voděodolná podšívka lze navíc vytáhnout a otřít samostatně. Oba tyto materiály jsou co se voděodolnosti týče bezúdržbové - neimpregnují se.

 

Pokud je nutné batoh prát, tak jedině V RUCE (ve vaně, pod sprchou)s přídavkem neagre-sivního čistícího prostředku, vhodným na barevné textilie (color) do maximální teploty 40°C. NEDÁVEJTE BATOH DO PRAČKY!

Mokrý batoh nechte vykapat a usušit. Batoh vždy sušte rozevřený, zavěšený v prostoru a ve větrané místnosti či venku ve stínu. Při sušení také obracejte (několikrát). Sušení takto praného batohu může vzhledem k povaze batohoviny trvat 2-3 dny (aby důkladně proschly všechny vrstvy batohu). Batoh nedávejte na topení či k jinému zdroji tepla!

Nepoužívejte agresivní čistící prostředky ani bělidla. Hrozí poškození struktury materiálu, poškození barevného provedení a porušení případné impregnace materiálu.

 

Plastové materiály (přezky, spony) a kovové karabiny omyjte vlhkým hadříkem
a vytřete do sucha.

 

Kožené řemínky – v případě namočení je potřeba nechat přirozeně (ve stínu) vyschnout
a poté ošetřit voskem či jiným přípravkem určeným pro ošetření kůže (světlý přírodní řemínek po ošetření ztmavne).

Kožený řemínek je přírodní materiál. Během používání mění svou barvu, pružnost. Škrábance na řemínku nejsou vadou materiálu. Stejně tak malé šupinky, které se z počátku mohou
z broušené části (spodní rubové části) řemínku uvolňovat, jsou v pořádku. V průběhu používání vymizí zcela. Nejedná se tedy o vadu  materiálu.

 

Impregnované bavlněné plátno po vyprání ztrácí svou voděodpudivost. Je potřeba jej nechat vyschnout a poté znovu nanést impregnaci (nejčastěji používaná impregnace na textil
ve spreji). Batoh v průběhu používání ošetřujte impregnací na textil (při běžném používání
ve městě cca 1x za půl roku). Je-li potřeba, impregnaci opakujte častěji.

!!! Plátno může při dlouhodobém vystavení přímému slunci zesvětlat, tzv. "vyšisovat"!!!

 

Voskovaná bavlna – malé nečistoty odstraňujte kartáčkem či vlhkým hadříkem.

Tento batoh se NESMÍ chemicky čistit, ani PRÁT V PRAČCE.

Batoh doporučuji dle potřeby znovu navoskovat - s použitím rewax vosku - vosku
na bavlnu. Vosk se nanese na vnější bavlněnou část batohu a pod fénem se do batohu nechá zapustit. Batoh nechejte přes noc schnout. Pro oživení barvy a proto, aby vosk vystoupil více na povrch (a tím batoh i ztmavl), doporučuji vystavit batoh na chvíli na slunce. Části batohu
z batohoviny (černé části základního modelu batohu - dno, záda, tráky) lze omývat i otírat, stejně tak podšívka batohu je omyvatelná, voděodolná, dá se vytáhnout a očistit.

Voskovaná bavlna postupem času mění svůj vzhled - z původních "šrámů, skladů a prasklin",  které ji dělají vzhledem podobnou kůži, se povrch sjednotí a stane se jakoby sametový.

A trochu zesvětlá. Převoskování pomůže povrch opět oživit.

Model batohu s tkaným předním panelem (Frida, Jezevčík) – batohovinu i tkaný panel v případě potřeby otřete vlhkým hadříkem či očistěte měkkým kartáčkem.

Závěrem:

Jakékoli poškození batohu kvůli nedodržení výše uvedených postupů – tedy nevhodným používáním - nemůže být předmětem reklamace.Stejně tak mechanické poškození batohu, otěr materiálu batohu, batoh opotřebený používáním, zesvětlání či ztmavnutí materiálu vlivem dlouhodobého vystavení přímému slunci, apod. ... nemohou být předmětem reklamace!!!

 

 

Způsob dopravy
Zásilkovna
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od brablik

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--