Oblečení FLAM label šiju s obrovskou péčí na Jižní Moravě já sama.
Mojí inspirací je svoboda, česká krajina a tradice. Zároveň ale i oceán ke kterému se ráda ve volném čase vracím. Tvořím oblečení pro ženy, které se nebojí ukázat svého vnitřního bohéma a nebojí se být samy sebou.
Moje nová lněná kolekce City Gypsy je důkaz, že len může být sexy. Je to materiál, který je vysoce kvalitní, v horku chladí a v zimě hřeje. Z nové kolekce vyberete oblečení do kanceláře, na letní dovolenou, ale i na slavnostní příležitosti jako je třeba svatba. Většina kousků sedí na dvě velikosti, díky šňůrkám na utahování a řasení. Po 3 letech prodeje online vím, že velikost není vždy snadné trefit, protože jsme každá úplně jiná. Nebojte se tedy obrázků se štíhlými modelkami. Vše si utáhnete podle sebe.
ZPŮSOBY PLATBY ZA ZBOŽÍ:
Bankovním převodem (platba předem)
Platba kartou PAYPAL - Visa, Maestro, MasterCard (platba předem)
DORUČENÍ ČESKÁ REPUBLIKA
Zboží posíláme přes Českou poštu do 2-4 dnů od přijetí objednávky. Po odesílce zboží od nás obdržíte potvrzující email. Zboží odesíláme jako standardní balík přes Zásilkovnu. Poštovné je po ČR je 79 Kč. Poštovné na Slovensko činní 89 Kč.
VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud z nějakého důvodu neodpovídá zboží zakoupené v našem internetovém obchodě Vašim představám, máte možnost jej do čtrnácti dnů od obdržení vrátit, a to bez uvedení důvodu. Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení, musí být opatřeno originálními štítky výrobce a celkově musí jeho vzhled odpovídat původnímu stavu. Zboží musí zákazník odeslat jako doporučenou zásilku na naši adresu (www.flam.shop/kontakt). Po kontrole doručeného zboží převedeme do 2 pracovních dnů odpovídající částku včetně poštovného na předem domluvený bankovní účet. Dopravu od zákazníka hradí vždy zákazník. Možnost vrátit zboží se vztahuje pouze na nákupy učiněné v našem internetovém obchodě.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud z nějakého důvodu neodpovídá zboží zakoupené v našem internetovém obchodě Vašim představám, máte možnost jej vyměnit (za jinou velikost stejného zboží nebo zcela jiný typ zboží). Nevyhovující zboží musí zákazník poslat jako doporučenou zásilku nejpozději do čtrnácti dnů na naši adresu (www.flam.shop/kontakt). Zboží nesmí jevit známky opotřebení, musí být opatřeno originálními šítky výrobce a celkově musí jeho vzhled odpovídat původnímu stavu. Po kontrole vráceného zboží pošleme náhradní zboží na předem domluvenou adresu. Případný rozdíl v ceně (při výměně za zcela jiný typ zboží) bude řešen individuálně – v případě přeplatku převodem rozdílové částky na předem domluvený účet zákazníka a v případě nedoplatku převodem rozdílové částky na náš účet nebo dobírkou. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
PŘESNÉ VELIKOSTI
Protože ve větším objemu nelze zcela přesně změřit každý jednotlivý kus, rozhodli jsme se neuvádět v našem internetovém obchodu tabulku velikostí, ale na základě Vašeho požadavku měřit konkrétní kus, o který máte zájem. Postup je jednoduchý. Ve formuláři na /kontakt vyplníte emailovou adresu, v kolonce "předmět" napište název produkt a ve zprávě uvedete velikost, jejíž přesné rozměry požadujete a odešlete. Váš dotaz zodpovíme do 24 hodin. Věříme, že tímto způsobem Vám pomůžeme vybrat nejvhodnější velikost.