Prajem vám krásne leto! Obchod má prázdniny 28.6.- 8.9.2019.
Tento prodejce dočasně znemožnil nákup svého zboží až do 8.9.2019 00:00 z důvodu "Dovolená".
Dovolená v Japonsku
Profil uživatele
abalart
Prodávající
Kroměříž
Registrace: 1.8.2011

Vítam vás do predajny abalArtu!

Novinka! Poštovné zadarmo pri nákupe nad 1000 Kč,-! 
..............................................................................................................

Hudobný pozdrav pre vás... z vianočného koncertu z Čiech
spievam známe koledy po Japonský a po český s úžasnou klavíristkou Beatou Hlavenkovou

https://www.youtube.com/watch?v=Il_FJ45bnJ4
.............................................................................................................
Kaligrafia s japonskou metarízovanou farbou je fantastická v tmavom papiere!

Japonská kaligrafia "Láska" ako svadobný dar 


plagát LiveArt s Jitkou Jarmarovou som absolvovala v cejej ČR...

Výstava Moja Chiba(Čiba)nemá chybu. Pochádzam z mesta Chiby pri Tokiu :-)


..............................................................................................................

Nao portret, krezba 2006Volám sa Nao, pochádzam z Japonského mesta Chiby.
Firmu abalArt som založila v roku 2008 s manželom na Moravskom "Athéne" v Kroměříži, kam som sa presťahovala z Bratslavy.
V roku 1990 som získala štipendium na SR. V Bratislave som študovala operný a koncertný spev, skončila som ako doktorandkou na VŠMU. Odvtedy žijem v Európe. Práve tunajšiu rozumanitosť kultúry milujem!  
Píšem po slovensky, pretože slovenčina je môj druhý jazyk po materinskej japončine. 18 rokov som pracovala a žila som medzi Slovákmi. Ospravedľnte mi drobné chybičky v jazykoch, čo sa občas stáva. Nevinný

...s orchestrom...Venujem sa na koncertné vystúpenie. Hudba bola a je stále mojou túžbou. Som šťastná, že som mohla zažiť viaceré krásne inscenácie a koncertov. Keď vidím nadšené tvári návštevníkov, vtedy žijem naplno.
Pôvodná moja predstava bola abalArt ako umelecká agentúra, koncertný management a sprostredkovateľ hudby.
 


Pagoda, pastel 2006Cca v r. 2005 som začala kresliť portrét s ceruzkou. Pokračovala som na uhlie, suchý pastel, akvarel... 
S japonským tušom sa mi pracuje výborne, mám viaceré  predané obrazy.
Kaligrafia je pre mna nostargia do vzdialého rodného Japonska. Dnes málo rozprávam a píšem po japonsky. So štetcom a s tušom hrať je pre mna relax, pohoda a občas aj experiment. Ako hobby tvorím obrazy, šperky, kaligrafie atď. Šperky som začala vyrábať pôvodne pre svojich potreb k slávnostných či mierne slávnostných šatám, a to som začala aj pre priateľkám... A dnes, záplavy náušníc!!!

Samostatné výstavy obrazov ci kaligrafia som mala v Bratislave, v Žiline, v Kroměříži a ďalších Moravských mestách. Výstavy v skupine a plenéri som absolvovala desiatky. Som členkou Spolku výtvárníkov v Kroměříži.

Mám šťastie, že mám dobrých priateľov v celom svete.
Viacerých svojich prác som venovala priateľov aj rodine...
Nastalo sa čas, aby som to šírila nielen pre blízkí,
ale aj pre široký publikum.
Teším sa na vás a prajem všetkým nádherný život! Arigató

Japonske leto, kravata 2010Fuji, slnko a vlny, hodvab 2010 Chateau, akvarel 2010Morava, 2010 pastelBI (krasa), hodvab 2011Telc, pastel 2009
Obrazy, Kaligrafie, hodváby, šperky vyrobím s radosťov na objednávku. Baví ma vymyšlať šperky podľa šaty{#emotions_dlg.rehot}, mne to hrozne baví! 

U našom obchode abalArt zakúpene vecí máte istotu.
Opravujem šperky bezplatne na dva roky od dátum odoslania.
................................................................................................
Pozvánka do Fler klubu : Fukushima Nippon Club je tu : 

https://www.fler.cz/fler-kluby?action=detail&id=4621

Způsob dopravy
Zboží odesílám po připsání částky na účet prostřednictvím České pošty pouze doporučeně. Na dobírku nezasílám. Poštovné mimo ČR bude určováno dle váhy a ceny individuálně.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce „abalart“. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu „abalart“) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
2.4: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
2.5: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
2.6: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
2.7: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
2.8: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
2.9: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
2.10: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
2.11: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího
4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího
5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky
6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenné psaní, nebo cenný balík.
6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně na domluveném místě. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.
6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
6.2.2: Poštovné je se řídí podle platného ceníku ČP.
6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky).
6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku
7.1: Zadání zboží na zakázku
7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
Na dobírku není zboží zasíláno.
7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád
8.1: Záruční doba
8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
8.2: Způsob reklamace
8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
8.3: Provedení reklamace
8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Upozornění

Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

9. Vrácení zboží
9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

Nakupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

10. Závěrečná ustanovení
10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 31. 6. 2016.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
815236
22.6.2019 Prajem vám krásne leto!
Obchod má prázdniny 28.6.- 8.9.2019.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím