Profil uživatele
abalart
Prodávající
Kroměříž
Registrace: 1.8.2011

Najbližší LiveArt Nao Higano a Jitka Jarmarová



Novinka : japonská metarízovana farba... fantastická v tmavom papiere!

Japonská kaligrafia "Láska" ako svadobný dar 

 

Najbližšia LiveArt na Morave... Prídeme radi aj k vám.
Info o LiveArte :
http://jarmart.cz/livearty-a-vytvarne-aktivity/

 Bolo LiveArt aj v Olomouc

 v Prostějove

Brno

Záhlinice

Výstava Moja Chiba(čítaj Čiba)nemá chybu. Chiba je moje mesto, odkiaľ pochádzam :-)

 V Kroměříži boli vystavené moje kaligrafie a obrazy (pastel, sumie - tušová maľba) atď. 


Tradičná Vianočná LiveArt - Workshop s japonskou kaligrafiou a maľby na hodváb Ďakujeme za návštevu 

 

Hudobný pozdrav pre vás... Nahrala som to vyše pred 10 rokmi, má to pekný ohlas Mrkající

https://www.youtube.com/watch?v=Cbff4zhhJBY

 

Nao portret, krezba 2006Vítam vás do stránky abalArtu!

Volám sa Nao, pochádzam z Japonského mesta Chiby.
Firmu abalArt som založila v roku 2008 s manželom na Moravskom "Athéne" v Kroměříži, kde som sa presťahovala zo Slovenska.
Pôvodne som mala predstavu, že by bola abalArt umelecká agentúra, ako koncertný management a sprostredkovateľ hudby. Ako hobby tvorím obrazy, šperky, kaligrafie, malby na hodváb atď., inak som profesionálna speváčka.

V roku 1990 som získala štipendium MZ SR, na VŠMU v Bratislave som študovala operný spev aj ako doktorand. Odvtedy žijem v Európe, práve tunajšiu rozumanitosť kultúry milujem. Aj si tu užijem.
Radšej tu píšem po slovensky, pretože slovenčina je môj druhý jazyk po materinskej japončine. Češtinu tiež milujem a pokladám za bohatý jazyk. 18 rokov som pracovala a žila som medzi Slovákmi. Preto sa mi dodnes sníva po slovenský viac ako po japonský. Je autentické, že píšem po SK. Ospravedľnte mi drobné chybičky, čo sa stáva. Nevinný

...s orchestrom...Venujem sa na koncertné vystúpenie. Hudba bola a je stále mojou túžbou. Som šťastná, že som mohla zažiť viaceré krásne inscenácie a prežiť na javisku s pevnou nervou. Priprava na všetky pódium je práca dosť, ale aj radostí. Hlavne keď vidím nadšené tvári návštevníkov. Vtedy citím, žijem naplno.

 

Pagoda, pastel 2006Asi v r. 2005 som začala kresliť portrét s obyčajnou ceruzkou. Pokračovala som na uhlie, suchý pastel a akvarel.
S japonským tušom sa mi pracuje výborne, mám viaceré rozdané a predané obrazy v štýlu Sumie. Robím ale častejšie kaligrafie znakov a hiraganou. Kaligrafie je nostargia do vzdialého rodného Japonska, dnes málokedy rozprávam a píšem japonsky. So štetcom a s tušom hrať je pre mna radosť, relax, pohoda a občas experimenty.

Samostatné výstavy obrazov som mala v Bratislave, v Žiline a v Kroměříži. Výstavy v skupine často, absolvovala som desiatky nielen SR a CZ, ale aj vo Franzousku. Som členkou spolku výtvárníkov Kroměříž, chodím na plenéri, organizujem workshop spolu s kamarátkou Jitkou Jarmarovou, ktorá je špecialistka na hodváby.


Ďakujem, že mám veľa priateľov hudobníkov, výtvarníkov na celom svete... Ďakujem v prvom rade na peknu rodinu ! 
Svoji vytvárne práce som veľa darovala priateľov a rodine, predala som ich málo. Nastalo sa čas, aby som radosť šírila nielen pre blízkí, ale aj pre široké publikum. 
Teším sa na vás a prajem všetkým nádherný život!

Ďakujem / Arigató

Japonske leto, kravata 2010Fuji, slnko a vlny, hodvab 2010 Chateau, akvarel 2010Morava, 2010 pastelBI (krasa), hodvab 2011Telc, pastel 2009
Obrazy, Kaligrafie, hodváby, šperky vyrobím s radosťov na objednávku. Baví ma vymyšlať šperky podľa šaty{#emotions_dlg.rehot}, mne to v poslednom čase neskutočne baví!
Ponúkam vám aj drobné opravy šperkov a výmeny komponentov za symbolickú cenu. Ak máte doma šperky odtrhnutou niťkou či reťazom, pošlete mi fotku, poradím vám. Ani staré šperky nevyhadzujte, opravím, vymením, pridávam, dotiahnem, aranžujem... Hrdzavené za nové, pridať chýbajúce korálky, oživiť nudné šperky s novým korálkami atď...

U nás zakúpene vecí máte istotu. Opravujem šperky bezplatne na dva roky od dátum odoslania.

A srdečne vás pozývam do môjho Fler klubu Fukushima Nippon Club

https://www.fler.cz/fler-kluby?action=detail&id=4621

Způsob dopravy
Zboží odesílám po připsání částky na účet prostřednictvím České pošty pouze doporučeně. Na dobírku nezasílám. Poštovné mimo ČR bude určováno dle váhy a ceny individuálně.
Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží od prodejce „abalart“. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele profilu „abalart“) a kupujícího.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1: Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2.2: Zákazník má právo stornovat objednávku do 24 hodin od podání objednávky.
2.3: Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
2.4: Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
2.5: Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
2.6: Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplněním této podmínky dojde ke stornování objednávky.
2.7: Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci 7.
2.8: V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
2.9: Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změny ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 7.
2.10: Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
2.11: Při převzetí zboží zákazník obdrží účetní doklad, který souží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
3.1: Kupující má právo podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je potřeba nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, poslat zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání). Prodávající do 30 dnů od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
3.2: Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
3.3: Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 7.

4. Práva a povinnosti prodávajícího
4.1: Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Účetní doklad sloužící zároveň jako dodací a záruční list bude zaslán elektronicky, na vyžádání i se zbožím. Návod v češtině bude zaslán zákazníkovi elektronicky po odeslání zboží prodávajícím na uvedenou dodací adresu, neřekne-li nakupující jinak.
4.2: Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
4.3: Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Práva a povinnosti kupujícího
5.1: Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
5.2: Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 7.
5.3: V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

6. Dodací podmínky
6.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
6.1.1: Objednávky jsou kupujícím doručovány Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako cenné psaní, nebo cenný balík.
6.1.2: Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
6.1.3: Zboží je možné po předchozí dohodě emailem vyzvednout osobně na domluveném místě. V takovém případě zákazník při objednávání v košíku připíše do poznámky 'Osobní odběr'.
6.1.4: Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
6.2 Dodací podmínky pro Slovenskou republiku.
6.2.1: Zakoupené zboží je možné zaslat na Slovensko.
6.2.2: Poštovné je se řídí podle platného ceníku ČP.
6.2.3: Platba musí v takovém případě proběhnout převodem na bankovní účet prodávajícího (podle pokynů v emailu s přehledem objednávky).
6.2.4: Dodání zboží na Slovensko trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

7. Zboží na zakázku
7.1: Zadání zboží na zakázku
7.1.1: Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle spefických požadavků zákazníka.
7.1.2: Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
7.1.3: Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
7.2: Průběh objednání zboží na zakázku.
7.2.1: Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
7.2.2: Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s dobou dodání a přibližnou cenou.
7.2.3: Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
7.2.4: Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
7.2.5: V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech bude navrácena zbylá část zálohy.
7.3: Vyhotovení zboží na zakázku.
7.3.1: Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
7.3.2: Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
7.3.3: Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
7.4: Platební a dodací podmínky pro zboží na zakázku.
7.4.1: U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod či platbu v hotovosti (při osobním předání).
7.4.2: Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty.
Na dobírku není zboží zasíláno.
7.5: Vrácení a reklamace zboží na zakázku.
7.5.1: Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
7.5.2: Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 8.

8. Reklamační řád
8.1: Záruční doba
8.1.1: Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
8.1.2: Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
8.1.3: Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
8.1.4: V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
8.1.5: Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
8.1.6: Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží provedené prodávajícím. Nevztahuje se na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží.
8.2: Způsob reklamace
8.2.1: Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
8.2.2: Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz bod 8.2.1).
8.2.3: Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám.
8.2.4: V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
8.2.5: V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
8.3: Provedení reklamace
8.3.1: Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
8.3.2: O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
8.3.3: V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.

Upozornění

Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.

9. Vrácení zboží
9.1: Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od obdržení.
9.2: Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
9.3: Ve vrácené zásilce má být také kopie dokladu o koupi. Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
9.4: Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 10 pracovních dnů.

Nakupující nese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

10. Závěrečná ustanovení
10.1: Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
10.2: Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 31. 6. 2016.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
665092
23.10.2017 Od 11.11. do 12.12. obchod zavretý z dôvodu odcestovania do Japonska. Objednávku prijímam do 10.11. a po 13.12.2017.
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.