Děkuji mému úžasnému manželovi, který mne drží na vodou a mám u něj veškerou podporu ! Tati, tobě děkuji za rady a vzpomínám i na maminku, která mi tvrdila, že ze mne nikdy nic pořádného nebude.... Mami, myslím, že na mě můžeš být pyšná !

 P.S.  Všechny moje roušky jsem ušila zdarma :-)

Ještě prosím, buďte k sobě milí, ohleduplní, usmívejte se na sebe a udržujte se v pozitivní náladě. Před nedávnem se každý díval na člověka s rouškou jako na prašivého, teď se každý odtahuje od toho, kdo roušku nemá..... Nemá cenu psát, o tom -  "Já chráním tebe - ty chráníš mne" a o důležitosti dodržovat  hygienu, celostátní karanténu, to snad už pochopil každý ! (Kromě mého zetě s dvěma vysokými školami, který v této době, aby se děti nenudili, vezme rodinu i s dětmi na návštěvu k babičce Hluboce přemýšlíPláč ! )  Nikdo nechce šířit paniku, ale snad si každý dovede spočítat, že zlé časy, pokud nebudeme všichni dodržovat základní pravidla, teprve přijdou !       https://denikn.cz/318890/dulezita-studie-vedcu-drasticka-opatreni-proti-koronaviru-budou-zapotrebi-minimalne-rok-jinak-boj-s-nim-prohrajeme/?ref=top  Tak se všichni snažme, ustát horší dobu a nepřitěžovat si svými negativními výlevy ať už na cokoli nebo kohokoliv....  Protože jak říkal pan Werich : "Dobrá nálada nevyřeší všechny vaše problémy, ale naserete s ní tolik lidí, že stojí za to si ji udržet !"