Tímto zdravím všechny, kterým se podařilo v tom velkém Fleru dopídit až ke mně :)

Jak prozrazuje název blogu, chtěla bych Vám přinést hlavně ucelenější informace, které se vztahují k šití na zakázku, tedy na míru, dále návod na měření, velikostní tabulku a obchodní podmínky.

POZOR ZMĚNA - od nového roku 2014 jsme zastavili šití na míru, je možná pouze opětovná výroba velikostí z vybraného modelu. Platba předem není nutná, platíte až teprve po vystavení kousku k prodeji a následné objednávce zboží.

MĚŘENÍ - Často se ptáte - Jak správně měřit? - důležité je dodat rozměry přesné bez přidaných cm - při měření přiložit centimetr těsně k postavě na holé tělo. V případě že chcete kalhoty volnější a širší, sdělte o kolik cm nebo v pase či přes boky přidáme podle našeho uvážení a zkušeností.

  • OP - obvod pasu - v dnešní době je trend kalhoty nosit spíše níž, nebo spadlé více k bokům. OP měříme cca v polovině mezi skutečným pasem a boky, nebo pas měřte v místě, kde jste zvyklí nosit sukni či kalhoty (při objednávce na míru nás prosím upozorněte jak nízko či vysoko nosíte kalhoty - hloubka sedu)
  • OB - obvod boků - měříme na nejširším místě přes zadek
  • DK - délka kalhot vnější - měříme na postavě s obuví z boku a to od pasu až k podložce. Obuv je nutná, kvůli správnému určení délky (aby kalhoty nebyly krátké)
  • DK - délka kalhot vnitřní - měříme od rozkroku na zem až k podložce
  • OH - obvod hrudníku - měříme těsně pod pažemi přes prsa
  • DR - délka rukávu - měříme se svěšenou rukou u těla a to od krku k polovině zápěstí
  • obvod stehna - měříme v nejširším místě cca 4 cm pod rozkrokem
  • obvod hlavy - měříme ve stejném místě kde se nosí kšiltovka - nad ušima, přes čelo kolem hlavy

image

Osobní odběr a dobírka -  zrušeno.

MOŽNOSTI PLATEB - preferuji pouze platbu na účet - za zboží lze zaplatit třemi způsoby, buď převodem z účtu na účet, dále vkladem přímo na náš účet (Komerční banka), nebo poštovní poukázkou zaslanou opět na účet, což můžete učinit na každé poště. Pro slovenské zákazníky jsme zřídili účet u FIO banky bez zbytečných poplatků za převod.

TERMÍN VÝROBY A DODÁNÍ - výroba džínového zboží se nyní pohybuje okolo 5-6 týdnů od domluvy. To je způsobeno náročným procesem zpracování denimu, a jeho několika fázemi ( konstrukce střihu, samotné ušití, zpracování měkčení, praní, šisování apod. - každou tuto činnost provádí jiný člověk). Protože zpracování džínoviny neleží pouze na mých bedrech, ale podílí se zde více faktorů, nemohu na 100% zaručit dodání v přesném datumu. Vždy uvádím termín přibližný, který se může ve vyjímečných případech ještě prodloužit o týden až 14 dnů, např. když se výrobek "zasekne" v některé výše popisované fázi. Dalším možným důvodem zpoždění může být vada materiálu, která se na zboží objeví až po vyprání a je proto nutné zboží znovu vyrobit.

VÝBĚR MODELU, ÚPRAVY
Na zakázku nešijeme, vyrábíme pouze na sklad, doplňujeme velikosti, a na dotaz šijeme vyprodané velikosti nabízených modelů, ale vždy jen dle našich standardních střihů a původního vzhledu.

ORIENTAČNÍ VELIKOSTNÍ TABULKA - míry slouží hlavně k rozpoznání vaší velikosti a tím následnému určení ceny - pas je zde uváděný jako klasický (u pupíku), ale my po vás budeme chtít uvést pas snížený

image

informace a pokyny při vracení či výměně zboží

Pokud je Vámi objednané zboží nevhodné, či nejste-li spokojeni, je možné zboží vrátit nebo vyměnit a to do 14-ti dnů od přijetí zásilky.  Ze zákona máme povinnost vracet zákazníkům nejen částku, kterou za zboží zaplatili, ale také poštovné za přepravu od obchodníka směrem k zákazníkovi a peníze vrátit do 30 dnů od odstoupení. Bude-li zákazník chtít extra rychlé doručení do druhého dne a využije jiných než klasických služeb pošty, kdy je klasické poštovné  (čepice 40kč, ostatní zboží 64kč) navýšené na přání zákazníka (100 až 150kč dle přepravce), jedná se např. o balík do ruky nebo na poštu, bude zákazníkovi v případě vrácení tohoto zboží, poslána na jeho účet cena za zboží a pouze základní poštovné.

V  případě vrácení zboží šitého na míru, si účtujeme storno poplatek a to nejméně ve výši poštovného, takže zpět obdržíte pouze cenu zboží bez poštovného. Pokud se bude jednat o výměnu, žádný storno poplatek nebude. Kontaktujte nás prosím na emailu: bogy.cz@seznam.cz, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat. A abychom předešli případnému navrácení balíčku zpět k Vám, poprosíme Vás o podací číslo balíčku. Ptáte se proč?

Jelikož má naše místní pošta problémy s doručováním balíků a hlavně oznámení o jejich uložení, po mnoha neúspěšných pokusech se s nimi domluvit, jsme byli nuceni sjednat si „odnos“ veškeré pošty, což obnáší téměř každodenní osobní návštěvu na přepážce. Toto bohužel není v našich silách, proto Vás touto cestou žádáme, v případě že zboží chcete zaslat zpět, ať už se jedná o výměnu či vrácení zboží, nejdříve nás kontaktujte a informujte, že tak chcete učinit. Obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat. Velmi důležité je, abyste nám ihned poté sdělili podací číslo balíku, neboť jen tak zjistíme, kde se balík nachází a na jaké poště se jej můžeme vyzvednout. I přes veškeré naše žádosti a vysvětlování nás někteří zákazníci neinformovali a balíčky se jim vrátili zpět. Celá situace je pak mrzutá, neboť se tak zákazníkovi prodraží poštovné i čas strávený nad vyzvedáváním a opětovným zasíláním zboží.

Při jakýchkoliv dotazech mne prosím kontaktujte vnitřní poštou, ráda Vám na Vaše dotazy co nejdříve odpovím. Petra☺