Je to přesně měsíc, co se zavřely dveře za jarním Kreativem Soběslav. Chvilku trvalo , než se sešly fotky, ale je to právě tak akorát, abyste si malým ohlédnutím zpříjemnili letošní dlouhé čekání na jaro. Tématem jarního Kreativu byly pochopitelně zejména Velikonoce. V pátek a sobotu 1. a 2.3.2013 zaplnily Kulturní dům Soběslav desítky stánků, kde si návštěvníci mohli jak zakoupit hotové výrobky, tak zejména vyzkoušet nejrůznější techniky nebo získat materiál. Nabídka byla opravdu bohatá, od klasických řemesel po moderní techniky:

image

image

image

image

Bohatost programu každoročně oceňují i návštěvníci - v tomto roce jsme napočítali 1500 platících návštěvníků a to se statistiky vedou bez dětí a seniorů. Děti milují zejména ukázky technik a tvořivé dílničky pod vedením zkušených lektorů. Dále bylo součástí doprovodného programu malování na obličej pro děti, líčení dospělých nebo čajovna provozovaná místní chráněnou dílnou.

image

image

image

image

Všudypřítomná velikonoční témata hýřila barvami a očekáváním jara - kdo mohl tušit, že se budou hodit spíš sněhule a sáňky, že? :-D

image

image

image

image

image

Kdo si netroufal na výrobu, měl na výběr z množství originálních autorských šperků a dekorací.

image

image

image

image

image

image

V Kulturním domě jste mohli potkat také některé ze členů Jihočeského klubu: maryb, sarah, janaskol, JaneArt; tvoriverucicky nebo katyma a pokochat se jejich výrobky.

image

image

image

A konečně v sobotu odpoledne se mohli návštěvníci osobně účastnit křtu nové knihy Zipové tašky od Radky Sedláčkové.

image

Pokud vás naše krátké nahlédnutí za velmi příjemným víkendem zaujalo, můžete se za námi zastavit opět na podzim a těšit se na vánoční témata. Další prodejní výstava Kreativ Soběslav je naplánována na 22. - 23. listopadu 2013 . Čekají vás opět dva dny plné kreativního tvoření a zábavy - zůstaňte na příjmu na webu, na facebooku nebo v Jihočeském klubu.

FOTO: © FLYSTUDIO

Jak jste si jistě všimli,  v nadpisu se říká, že jde o první díl z dvoudílného blogu. Je to proto, že v tomto roce byl Kreativ v Kulturním domě doplněn o program v Domě dětí a mládeže Soběslav. Organizace programu se ujal Jihočeský klub a využil tohoto víkendu k uspořádání jubilejního desátého jihočeského setkání. Více o desáté jihočeské Flershow  (někde tady v těch místech na to bude odkaz...) :-)

Kromě vyhlížení blogu můžete pro ukrácení času například navštívit Jihočechy v jejich domovském klubu ZDE nebo na facebooku a zapojit se do dění. Nebo můžete potěšit oči výrobky našich členů, kteří to dotáhli na hlavní stranu do TOPu  - starší zde - 2013 zde

Za Jihočechy vám přeje příjemný den

Iva.Cz