Ocel damasteel je krásný a kov. Velice zajímavé šperky vznikají ve spojení se žlutým kovem - se zlatem. Toto spojení je jednak velice estetické, ale v některých případech účelné. V hlavní skupině produktů - snubních prstenech je několik variant řešení.

a) damasteel prsten s proužkou z 24kar zlata (gold line). Zde je do základního prstenu z nerezové oceli damasteel vtepána tenká linka z 24kar zlata. Jedná se o ryze ruční práci spolupracujícího mistra rytce, který ručně vyryje podélnou drážku, kterou posléze vyplní nejryzejším zlatem. U teto techniky lze použít pouze 24kar zlato, nebo měď.

b) damasteel prsten a vsazený zlatý prstenec (DUORI). Zde je do základního prstenu z nerezové oceli damasteel vybroušena podélná drážka do kterého se vloží zlatý vnitřní prsten. Opět se jedná o ruční práci mistra zlatníka. U teto techniky lze použít různá zlata i jiné kovy.

c) zlatý prsten s vloženým vnitřním prstencem z oceli damasteel (Kasiopea) . Do prstenu z 14 kar. zlata je zde vtepán vnitřní prstýnek z oceli damasteel. Povrch zlatých krajů může být tepaný neb hladký. Základní prsten může být vyhotoven i ze stříbra.

d) drobné zlaté ozdoby. Do damasteel prstenů je možné vsazovat zlaté pecky či kapky, vkládat krátké zlaté linky. Fantazii se meze nekladou

e) drahé kameny je možné osazovat též do suku ze žlutého či bílého zlata. Nejkrásnější spojení vzniká souzněním hrubé oceli, drahého kovu a přírodních diamantů. Nicméně je možné vložit i jiný broušený drahokam.