Také si občas řeknete, že to snad není možné, že je snad rok od roku větší zima? Děsíte se procházky po zimním městě nebo v přírodě a bože ano, dokonce si jako spásu koupíte lyžařskou bundu, protože v té zima není? A zamysleli jste se nad výběrem svého oblečení?
 
Ano, je to každý rok stejné, tričko, svetr a kabát. Pokud je velká zima pak ještě tílko. Zde je pár rad, co jde zlepšit:
  • Trička kupujete od nepaměti ale dřív v nich bylo líp? A nemluvím jen o přetočených švech. Jde i o materiál, pokud nám většinu oděvů šijí lidé dnes už vlastně otroci, takže na pracovní síle už žádný řetězec neušetří, už není kam níž přesouvat výrobu pak sníží gramáž trička. A můžeme si za to samy! To my stále chceme aby tričko stálo 100 kč! A přitom vše ostatní už tolik co dřív nestojí že? Tak se zamyslete nad gramáží svých triček! Poradím vám, jděte si do obchodu s látkami šáhnout jak má vypadat úplet na zimní tričko! ( http://www.dumlatek.cz/jendobarevny-uplet/56881-uplet.html#) ano a cena za metr v maloobchodě je správná, tedy náklady na takové tričko jsou kolem 250 kč, ale nemusíte nic žehlit, nic se nekroutí a bude vám teplo jako nikdy.
  • Svetr je stejná kategoie, ano slybý svetřík za 3 - 4 stovky z viskozi vás zahřeje při teplém letním večeru a vejde se vám do té malé kabelčičky co máte k letním šatům, ale pokud si stejný svetr oblečete v zimně má to nulový efekt. Zkuste ten s podílem angory apod..
  • Džíny!!! ještě ideálně bokové at dostanou záhul i ty naše ledviny že? Prosím zkuste jednou vyjít v teplých zimních punčocháčích a v sukni ke kolenům s podšívkou z nějaké zimní látky a uvidíte jak vám bude krásně teplíčko. džíny jsou skvělé v létě na festák, zkuste místo nich kalhoty v podílem vlny ( ty správné mají podšívku, jinak vás sežerou) a nebo třeba manžestr, dyftýn nebo samet.
  • Už jsem to nakousla - sukně a punčocháče. Džínová sukně je to samé - je pro někoho fajn na jaro ale nazahřeje, zkuste sukni zimní, ke kolenům nebo i delší ze zimních látek - nějaká kostka, manžestr a s podšívkou! (http://www.sofiesebastian.cz/product/41/sukne) mluvím o takové sukni! a když už jsme u toho silonky se hodí do tanečních nebo do kanceláře, zkuste místo toho punčocháče. (pro všechny DEN je síla punčoch NE kolik dnů je můžete nosit! Tedy 40 DEN se hodí na jaro, na zimu 100 nebo i 120, HaM ted dělá punocháče co mají ve vnitř fleece, jsou slabé ale uvnitř zateplené, nebo zkuste ty silné pletené. Popřípadě ještě pridejte nadkolenky nebo podkolenky
  • Čepice je základ! Nejvíce tepla uniká od hlavy a prosím žádná slabounká čepka na ozdobu, zkuste tu, co má dvojitý přední lem a nebo takovou co má uvnitř fleece, ta neprofoukne. Takové ty slabé nemají žádný význam. Můžete si nechat nějakou upléct i od babičky, z dvojité vlny a pod, nebo zreinkarnovat nějakou starší třeba bambulkou z králičiny kterou koupíte ve Stoklasovi.
  • Kabát - není kabát jako kabát. Kolik stál ten váš? 900 kč?! Pecka! Z čeho je? Z polyeteru co? No jejda! Víte na kolik vyjde materiál na kabát byt v maloobhcodě aby za něco stál? Na 2000 kč! Minimálně! A ruku na srdce, i kdyby ve velkoobchodě byla cena za materiál poloviční nebo třetinová, kde je nájem obchodu? kde je ta nepříjemná baba u kasy? Světlo? Doprava? "pracovní síla co ho ušila"? návrhář, propagace??? Kabát by měl mít aspon 20 % vlny. a pak je kabát co je látka a pak podšívka (rozumněj podzim) a pak ten co má ještě mezi tím vatelín (rozumněj zima). Zamyslete se i nad délkou! Dřív dlouhý kabát znamenal, že jste bohatí, měly jste prachy na tu látku! A bylo vám teplo, já mám letos kabát pousek pod kolena a je mi tak teplo a krásně!!! Doporučuji!
  • Boty, už se ani nebudu opakovat... jsou kožené? nebo mají aspon uvnitř kožíšek? Já mám letos mimo jiné i boty z CCC které ale mají uvnitř krásný teplný kožíšek a je mi teplíčko. samozřejmě můžu doporučit i zimní vložky do bot aby vám chodidla neprostydla ze spod, to je také důležité, takhle nejrychleji nastydnem že? :-)
A pokud zkusíte moje tipy a i přes to vám bude zima pak máte tedy mé požehnání chodit po mětstě v lyžařské bundě.