Hoď po mně kamenem a koukej co se bude dít a neb šla jsem s kůží mezi lidi ....
 
KvětKvětKvětKvětKvět 
 
Po jednom příspěvku, který, ale zde není, je z jedné komunikce, mi zůstala v hlavě myšlenka. Pak jsem se jí nechtěla věnovat. Včera večer jsem si na ni najednou vzpomněla v kontextu odpoledního dění ( moje dojmy ze schůzky ).... a říkala jsem si, že to hodím do světa. 
 
Byla to věta - se slovem, které jsem si nejdřív našla ve slovníku, jeho přesnou formulaci, protože než si udělám zase to své - “sama u sebe uvnitř “ - tak, když nevím nebo si nejsem jistá, tak já tedy raději držím jazyk za zuby a nevyjadřuji se, a nějak to buď pominu, tu myšlenku, vypustím z hlavy a nebo se k tomu vrátím. A pátrám .... A někdy mi to něco připomene a zrodí se nová myšlenka ... perzekuováni.
 
Tak jako někde proběhla informace, jak někdo, někde pranýřuje ( perzekuuje ) mojí rodinu. Nebo nějak jako, jinak se k nám vyjadřuje, informace byla i o náhánění nás a tak ....
 
Tak já to mám asi takto:
Já ty informace nemám. Nevyhledávám je, nežiju pro ně. Neztotužňuji se s nimi.
Je mi ve své podstatě - úplně jedno, co si z toho kde, kdo a co odnese.
 
Na druhou stranu.
Je to vlastně strašně fajn, jestli se to děje. Znamená to, že to je pořád dost živé téma. Což tedy asi byl záměr. Tedy ne můj. Ten prvotní. Ten můj prvotní byl o synovi ( a stále je ). A asi by bylo zajmavé, kdybych našla korespondenci s paní Dagmar Smržovou - než jsem se do toho pustila. Popřemýšlím o tom, zda to někde v záloze nenajdu, třeba by to pro Vás - některé - mohlo být přínosné ....
 
Ale pokud je stále někdo ochoten zabývat se dokumentem ČT, nebo mou osobou nebo spíš řekněme - řekněme záležitostí s mou osobou v kontextu
 
"rodinných konferencí"
 
- to je ten důvod, proč jsem do toho šla.
 
Jako vím, že mnoho z Vás si někde přečetlo něco jiného a někdo se Vám někde snažil vnutit něco jiného .... a je kolem toho zpousta dezinformací a nedá se to ukočírovat ( proto naše zeď na FB ) .... a jak řekl o Českém národu pan Vetchý a nakonec si to asi myslí i víc lidí - každej sice ví hovno, ale má právo se k tomu za “sebe” vyjádřit ....
 
Tak lidi, co se mnou mluví, co mně znají, co vědí o mých postojích k dětem, k dospělým, k egu, k lásce, k rodině, k hodnotám života, tak ti mně za to nepronásledují, nepranýřují. Ti vědí, proč jsem do toho šla. Já jsem si to rozmyslela. A udělala.
 
Je pravdou, že jak jsem vlastně lidsky naivní a věřím v ty hodnoty lidství a ne ega, tak jsem ne úplně vše domyslela. Úplně jsem zapomněla, že v tom hraje roli - mnoho proměnných. Které neovlivním. Za svůj počin se ovšem úplně tak nestydím. Nemusím. Měli by jiní. Mně k tomu vedlo moje srdce. Kdo to nechce přijmout ... nebudu ho nutit Miluju tě!

První a nejpočetnější skupina těch co ohodnotí: 
Určitě se najde opravdu jen málo lidí, kteří si k tomu najdou informace.
Většina jich posoudí, co je jim dokumentem předloženo. Ani se nad tím moc nezamyslí. Jedním vrzem, od obrazovky, jednou rukou v brambůrkách, v druhé ovladač. Přepnou na jiný kanál ... třeba na ordinaci, nebo nebezpečné vztahy ;-) a co hůř, třeba na výměnu manželek. ( jako opravdu ???! )
 
Pak je tu asi další skupina lidí a těm je líto - toho tatínka, kterej se chudák jako, nemůže vídat s tím synem. Je to jeho role. On si ji vybral. A mnoho lidí je přesvědčeno, že jako fakt, “ta role tý oběti” je skutečná, tatínek je ta oběť. Chudák tatínek, a ještě, že má tu novou rodinu....
 
Jako je to jeho role a fakt jako - nikdo mu jí nebere. A mnoho lidí ho v tom poplácá po těch ramenou a budou mu říkat. Ty jseš takový chudák. Ty se jako nemůžeš stýkat s tím synem .... “ Je mi tě tak líto”. A ta jeho nová partnerka, bude vystupovat v roli mediální hvězdy a bude se tlouct v prsa a bude říkat - já jsem ta druhá .... a ta bejvalka je chorá ..... Není normální !
Tato role je jejich výběr. Mohou ji kdykoliv změnit, přehodnotit, opustit. Jde o to, jestli na to mají a nebo jestli vůbec opravdu chtějí. Ale je to jejich výběr. Jejich volba.
 
Je tu hodně lidí, kteří budou papouškovat to co jim někdo - v jiné skupuně a nebo za našimi zády nableje. Jako vím o pár lidech, který ty svý zvratky, považujou za něco extra a budou je na Vás kydat. Dělaj to taky sami za sebe.
Ne kvůli mně, ale kvůli sobě. A je to Vaše volba, jestli si je pustíte do života. Jestli jim to dovolíte a jak se s tím vypořádáte. Opět. Moje rozhodnutí nestýkat se s kýblem hlouposti je daný. Přiznám, že těmito lidmi jako dost opovrhuji. Řekla jsem jim to a proto ani netajím své opovržení. Už dlouho. Protože jsem šla a řekla jsem to nejdřív jim.
Nezmněnili svůj způsob a já tedy - sama u sebe uvnitř - jsem došla k závěru, že se jim nemusím podřizovat. Neb hlouposti, aroganci a špíně nejsem povinna ustupovat.

DOPORUČUJI, ......
Jestli chcete pochopit jednání, které vede ženy k jejich "nerelavontnosti- nedůvěryhodnosti" - opravdu vřele doporučuji .....  Když chcete soudit - stačí Vám jejich labilita, ale, když chcete věc opravdu posoudit, musíte znát všechna fakta .....
Za mně .....
Doporučuji ......

csfd.cz
 
Film natočený podle skutečné události vypráví příběh policisty Drewa…

Jejich volba. / Moje volba.
 
Pak je tu skupina lidí, kterým jde o ty děti. Tajně a vlastně z hloubky duše doufám, že tato skupina, je ta nejpočetnější. Ta skupina doufá. Doufá, že zážitky těchto dětí, kteří tímhle prošli, se jednou nepodepíšou na jejich zdraví, na jejich přístupu k životu, na jejich budoucích vztazích. Že, ta umanutost našeho dospělého ega, jim nezničí jejich dětskou duši a nenastaví prapodivné chápání světa ... života.
Tajně se chci přiřadit k této skupině. Otců a matek.
A to je důvod, proč jsem do toho šla.
A pak možná někoho bude zajímat ten názor toho dítěte. Bude chtít vědět co se opravdu dělo. A jak to, vnímá to dítě. Třeba někdo bude chtít informace ....

Je mi jedno zda jste si vybrali a kterou tu skupinu. Je to Vaše volba, Vaše přesvědčení. Vás postoj. Je mi jedno, jestli jste ještě v nějaké jiné skupině lidí. Vaše volba, Vaše přesvědčení, Váš postoj.

Pokud by jaká koliv jiná rodinná konference, pomohla jakékoliv jiné rodině, v zájmu těch dětí, těm dospělým egům, se ve finále dohodnout a co víc - dodržet tu dohodu ....

Pak jsem udělala, co jsem udělala a mělo to smysl a děkuji těm, kteří to pro ty lidi zkouší a připravují. Protože já se obávám, že v naší společnosti, je víc toho ega. 

A těch, kteří se dohodnou 

a budou otcem a matkou svým dětem i po rozchodu, moc není .....

TulipánTulipánTulipánTulipánTulipánTulipán
Takové rezimé, které Vám k tomu ještě prozradím:
  • jestli se někdo vyjadřuje k otci ve skutečnosti, to také nevím .... Nepátrám po tom.
  • Pro mně to není důležité.
  • Můj názor není třeba potvrzovat davem. Já mám svůj názor na základě zkušenosti, informací a na základě jeho jednání.
  • Jestli čekáte, že se nechám zatáhnout do takové debaty a přikloním se na něčí stranu, čekáte špatně - jsem na straně těch dětí a na straně těch co dělají ty konference

Ten titulek, je nadsázka.
Jestli po mně chceš ve skutečnosti, hodit kamenem, tak se připrav, vracím je zpět ;-) od kud přilítne. 

Ne pro oplátku, ale aby ti nechyběl ;-)

při stavbě mostu, přes řeku Život.