Beran

Mnoho z nás si myslí, že lidé, kteří se narodili ve znamení Berana ( 21.3. - 20.4. ) jsou tvrdohlaví a život po jejich boku není jednoduchý.

Ale je to opravdu tak? Jací jsou zrozenci tohoto ohnivého znamení a jaké kameny se pro ně hodí?

Žena Beran

Pravdou je, že se ženou ve znamení Berana se rozhodně nebudete nudit, protože je učiněný živel. Oplývá energií a temperamentem, je velmi odvážná a připravená řešit všechno a všude. Svou povahou se hodí do vedoucích pozic, protože je rozený velitel. Chce se v životě prosadit a ideálně dokázat nemožné, ale bohužel jí občas chybí trpělivost. Za každou cenu chce být nejlepší, což se může promítnout i do partnerského vztahu. I když nemá problém s flirtováním, je vzornou a oddanou manželkou. Protože chce být úspěšná i na domácím poli, můžete se spolehnout, že svou roli manželky a matky, bude plnit na výbornou. Ovšem nikdy od ní nečekejte, že bude pravá domácí hospodyňka, protože na to jsou její ambice a odhodlání příliš velké.

Muž Beran

Gentleman, rytíř ve zlaté zbroji, romantik a člověk, který doslova překypuje energií, to jsou jen základní rysy povahy muže Berana. Stejně jako jeho ženský protějšek, je i on velmi ambiciózní. Pokud si vytyčí jakýkoliv cíl, jde za ním a v případě nutnosti je připraven i bojovat. Nemá rád stereotyp, nerad se přizpůsobuje, takže život s ním občas připomíná nevyzpytatelnou horskou dráhu. V partnerském vztahu je spokojený když má takzvaně navrch, jelikož by velmi těžce snášel partnerku, která mu něco určuje a omezuje ho. Pokud ale pozná pravou lásku, je připraven pro ní udělat vše, co jí na očích vidí.

Dítě Beran

I malý Beran je stvoření plné energie. Tento človíček je neposedný jako pytel blech a ani trpělivost nepatří mezi jeho silné stránky. Proto může mít problém s jakoukoliv disciplínou, jelikož všechno ho zajímá více, než sedět a poslouchat. Je důležité ho mít stále na očích, protože díky tomu, že chvilku neposedí, má sklon k úrazům. Je to velmi přátelské a upřímné dítě, rádo se učí nové věci a nemá problém vynikat ve škole. Jednoduše se dá říct, že dítě Beran je živel, se kterým se jeho rodiče rozhodně nudit nebudou, právě naopak.

KAMENY HODÍCÍ SE PRO BERANY

Ohnivý opál

Ohnivý opál svou opalizací připomíná plameny ohně, proto je jako stvořený pro ohnivé znamení Berana. Přináší do jeho života radost a díky své výjimečné energii, je u Beranů velmi oblíbený. Má léčitelskou moc a uklidňující vliv na trávicí soustavu, funkci ledvin a podporuje činnost nadledvinek.

Ohnivý opál čistíme pod proudem vlažné vody a nabíjíme ho ideálně ve stínu a nebo za svitu měsíce.

Rubín

Tento kámen, který bývá nazýván též jako kámen krve, dokáže upozornit nejen Berany na hrozící nebezpečí. To se projeví tak, že se jeho odstín změní na tmavší. Dokáže udržet pozitivní mysl, lásku k životu a k lidem samotným. Rubín léčí krev, podporuje ledviny i nadledvinky, posiluje srdce a je ideální k rekonvalescencím.

I krásný Rubín čistíme pod tekoucí vodou a nabíjíme na denním světle.

Rodochrozit

Dokáže zbavovat Berany občasné bezohlednosti vůči svému okolí a dodává jim energii a vitalitu. Pomáhá vyvarovat se přílišným výkyvům nálad a ženám ve znamení Berana pomáhá připravit se na početí a příchod dítěte. Je obzvlášť účinný při bolestech hlavy, celkově zlepšuje zdravotní stav a slouží jako prevence před chorobami.

Rodochrozit čistíme pod tekoucí vodou a nabíjíme mimo sluneční paprsky, aby kámen neztratil svou barvu.

Tygří oko

Tygří oko dodává Beranům schopnost vytrvat a držet se svých cílů. Pomůže jim dotáhnout věci takzvaně do konce a podporuje jejich neuvěřitelnou energii. Je o něm známo, že umí přitahovat peníze a navíc potlačuje deprese. Z hlediska léčebného využití pomáhá při léčbě zlomených kostí, odstraňuje křeče a zpomaluje metabolismus.

Čistíme ideálně každý týden pod vlažnou tekoucí vodou a nabíjíme na přímém slunci.

Nalezli jste v některém z kamenů ten svůj pravý?

Jak víte, nejen člověk má schopnost vybrat si konkrétní kámen pro společnou cestu, ale dokonce i sám kámen si může vybrat vás.