V podzimním kole jsme se vrhly na kostky a kostičky, překrásný materiál nám poskytla Klara Blahova. Každý dostal tak velký kousek, o jaký si napsal, až tak je Klárka úžasná. Celý soutěžní blog si lze přečíst zde.

A jakéže bylo zadání aktuálního kola?

Fotografie:
Mělo by se jednat o produktovou fotku, tedy zameřeno na produkt, interier (nebo exterier, někde u venkovní zdi třeba, ale určitě ne zahrada a louka). Minimalismus..., ale "teplý a hřejivý", krásně útulný domov ve stylu "HYGGE", žádné zbytečnosti navíc..., určitě ne industriál.
Bylo by fajn zachytit nějaké světlo, krásné bude pozdní, nízké odpolední, s tím bude ladit jednoduchá kompozice, protože vyniknout musí výrobek. Tedy minimum rušivých elementů, barevné pozadí bílé, šedivé, světlé dřevo. Nutno dodat, že fotka by měla být ostrá.
Fotografie samozřejmě nemusí obsahovat všechno vypsané, důležité je, aby vše k sobě krásně pasovalo.

Výrobek: 
Pokud budete kombinovat s nějakým vaším materiálem, použijte podobné, případně neutrální odstíny.

Začneme pátým místem - jari.ticha - 34 bodů

image 

Na čtvrtém místě pepadana s věrným přítelem a LaTonka s panenkami - 42 bodů                           

Ze skotských hranic Rudovláska... Brožka v červené

Třetí místo a překrásná brož od pandass - 44 bodů

Skotská květina

Druhé místo patří HelaF s kosmetickou taštičkou - 48 bodů

kosmetická taštička

První místo si uhájila Klara Blahova s dívčí sukénkou - 64 bodů

Love II- zavinovací sukně dívčí/slečinkovská

Přijde vám to zajímavé a chtěli byste to zkusit také? Zaklepejte na naše dveře, rádi vás přijmeme do našich řad.

Máte zajímavé zbytky, přijďte a nabídněte.

Za klub sepsala