Před nedávnem jsem se díky jednomu testu dozvěděla, že mám opravdu velkou závislost na internetu (normálně si žádné testy nedělám, ale zvědavost vyhrála) A myslím, že od té doby co prodávám zde, tak jsem zřejmě závislá i na fleru.....ne zřejmě, ale určitě! Zajímalo by mě, jestli jste na tom stejně jako já, tak tu mám pár otázek odvozených z mého soukromého života:

  • vede Vaše první cesta při příchodu do práce nebo po probuzení k pc?
  • máte na sobě ještě v poledne oblečení z cesty (rukavice šála čepice) nebo spací obleček z předchozí noci?
  • na zádech Vám trčí težký batoh se svačinou, který jste zapomněli sundat?
  • v odpoledních hodinách (asi tak ve 3 nebo 4) Vám začne strašně tak moc kručet v břiše, že je Vám to před zákazníkem trapné? To jste si asi zapomněli vzít tu svačinu, která je ještě v batohu na Vašich zádech
  • k počítači nikoho nepouštíte, bo by Vám určitě vymazal nějakou záložku nebo poslintal a nedejbože podrobkoval klávesnici?
  • partner Vás musí několikrát vyzývat, abyste opustili pc, také by se tam chudák chtěl na něco podívat?
  • partner Vás musí několikrát vyzývat, abyste opustili pc, protože jsou 2 ráno a vy ještě nespíte?
  • hádáte se nebo dokonce perete s kolegou či partnerem o to, jak dlouho jste na netu byli a že je teď zas řada na Vás, schválně přetáčíte hodiny, abyste tam mohli být co nejdéle?
  • máte modro před očima a zuříte, když je výpadek proudu, nebo nefunguje internet a na danou společnost, od které odebíráte tyto služby, nadáváte tak hlasitě, že to jistojistě musí slyšet i paní z věžáku přes ulici?
  • při odchodu z práce jste zjistili, že celý den chodíte v botách a zapomněli se přezout?
  • po odchodu z práce jste na zastávce zjistili, že jste se zapomněli obout do bot a máte na sobě přezůvky? ...a to zrovna v den, kdy jste byli na sebe pyšní, že se Vám povedlo hned ráno se přezout?

     Pokud alespoň na jednu z těchto otázek odpovíte ano, je jasné, že něco není v pořádku ..a že máme něco málo společného:)...možná bych to mohla ještě trochu zpestřit doplňkovými otázkami:

  • je prvním krokem, který po zapnutí pc uděláte, návštěva Vašeho flerobchodu a potrubní flerpošty?
  • je dalším krokem topování všech profilů, které jste si zde na fleru udělali?
  • hned po topování, musíte proběhnout všechny kluby, ve kterých jste členem ?
  • musíte "nutně" přečíst všechny příspěvky a odpovědět na ně?
  • dále "nutně" vtipně odpovídáte na reakce dalších prodávajících či pouze nakupujících na Vašem profilu?
  • půl hodiny přemýšlíte jakou hlášku vložit do novinek?
  • po napsání této třeskutě vtipné poznámky musíte jít osrdíčkovat a okomentovat ostatní, kteří Vás přes noc navštívili -  bo co kdyby náhodou se to někoho dotklo a odebral si Vás z oblíbených?
  • pak jdete fotit nové zboží, cvakáte do aleluja, a následně jdete mazat a vybírat z toho miliónu fotek, aby jste vložili těch 5 nejhezčích? (z vlastní zkušenosti musím poznamenat, že zde se ocitáme v momentě, kdy oceníte, že jste se ještě od rána nepřezuli a nepřevlékli - zvláště pak v zimě při přechodu ven na denní světlo, tak nepociťujete štiplavý mráz
  • každou chvíli listujete událostmi a celí natěšení pozorujete jak přibývají komentáře a reakce ostatních?
  • plačete nad každou ztrátou nadšence, který Vás zrovna opustil, jak jen mohl ☺?? jucháte nad zvýšeným flerrankem?
  • je pozdní odpoledne a vy tvrdnete u pc s mozolem od myši a začínáte mít žízeň a chuť na kafe.......koukáte se na linku, která je od Vás sotva metr a nemůžete odejít od právě rozdělané práce, potlačujete tu chuť na pořádnou silnou kávu?
  • je večer a Váš močový měchýř je po okraj naplněn tak, že sebemenší pohyb by znamel totální katastrofu a to ani nevíte čím, když celý den nic nepijete ?

     Seberte se a vypadněte od toho počítače, pokud máte vemte děti, partnera, manžela, nebo psa a jděte ven. Kam?........kamkoli........nasedněte na nejbližší spoj a jeďte třeba na konečnou a projděte si okolí....stejně jako jsem to konečně udělala i já :) Víkend a 2 dny státních svátků (+1 den dovolené) mi najednou poskytnul 5 dní nečekaného volna a já jezdila jako blázen na konečnou (každý den samozřejmě na jinou) Člověk ani nevěděl kam až s brněnskou MHD může dojet.....Ořešín, Kuřim, Útěchov, Soběšice, Obřany a tak dále a tak dále :)

     Totok jsou mé výlety a pokusy zbavit se mé šélené závislosti, a mohu říci že alespoň na týden jsem to dokázala :).....každý den na jiném místě, i když bylo zataženo a místy sprchlo, vůbec nám to nevadilo :) Prvním výlet byl do Útěchova a pěšky do Soběšic.........pro mě krásná procházka se spoustou třezalky, jitrocele, malin, ostružin a semotamo i nějaká ta lesní jahoda. Foťák sem sebou netahala, ten byl připraven až na další výlet do Ořešína. Takže hurá na konečnou a od tam směr příroda!

Vydala jsem se s očekáváním, že krom bylinek na čaj, doneseme i nějakou houbu. Bohužel, houba spatřena akorát tato, kterou našel někdo před námi. A protože nejsem jen "cvakač" a můj foťák mi umožní dělat i videa, můžete se se mnou pokochat pár záběry od koní.

Další fotky, tentokráte od řeky Svitavy přinesu v následujícím blogu.............takže ahoooj  příště. Bogy☺