Hodnocení minulého roku a vytváření plánu na rok další není jen výsadou velkých podniků. Rok 2016 byl i pro naši malou rodinnou firmu Dobrůtky od Kresů přelomový. Čím vším?

Uklidnění vod

Když jsme naši výrobu rozjížděli, neměli jsme jasný plán, jaké konkrétní produkty chceme vyrábět. Věděli jsme, že se budeme věnovat klasice jako např. bezinkovým sirupům či meruňkové marmeládě. Taky jsme experimentovali s různými kombinacemi ovoce, koření a bylinek.  Z čehož kolikrát vzešly velmi zajímavé produkty. Ovšem čím více různých druhů produktů jsme vařili, tím složitější bylo je prodat. Zatímco „Žhavá třešeň“ se stala hitem, „Třešňová marmoška s meduňkou“ příliš lidí neoslovila. V roce 2016 jsme se tak soustředili na ustálení výrobků, které nabízíme. S tím jste pomohli především vy, naši zákazníci. Za což moc děkujeme. V tomto roce přidáme pár novinek, ale zaměříme se na to, abychom zvýšili množství stávajících dobrůtek tak, aby se dostalo na co nejvíce lidí.  

Nejoblíbeněji dobrůtky

Každou sezonu hádáme, jaký výrobek se bude u zákazníků těšit největší oblibě. Samozřejmě nepočítáme „Jahodovou marmošku s mátou“, „Elixír života“ ani „Žhavou třešeň. Tyto chuťovky v Šitbořicích opravdu dlouho nezůstávají.  Zatímco v roce 2015 se lidé ptali po pečených čajích, loňský rok zabodovala „Kakaová marmoška“. Tato marmoška se hodí především k pečivu. Spousta zákazníků si ji oblíbilo, kvůli tomu, že její chuť připomíná čokoládu. Taktéž nás potěšil medailový úspěch „Citronové marmošky“ na tuzemské soutěži JamParáda. Jsme moc zvědaví, co přinese v této oblasti rok 2017, kdy bychom se rádi zúčastnili i dalších soutěži.

Vize

I v roce 2017 jsme tady pro vás. Budeme nadále vyrábět kvalitní, domácí potraviny, které dokáží nejen zasytit, nýbrž i pomoci vašemu organizmu. Naším hlavním úkolem je především zvýšit výrobu současných dobrůtek. Zároveň bychom rádi navštívili i nová místa, aby marmošky, sirupy i další produkty mohlo ochutnat co nejvíce lidí. Chceme také vyjet s naším stánkem za hranice Moravy. Vysadit nové stromy i keře. A v plánu je spousta dalších věcí, o kterých vás budeme informovat na našem facebooku i na webu.

Přejeme vám v roce 2017 hodně zdraví, štěstí, pohody a úspěchů na všech polích. Budeme moc rádi, když nám zachováte přízeň.