Kdy nás kameny oslovily poprvé? 

Kameny nás poprvé “oslovily” na Islandu. Ve skutečnosti to ale bylo obráceně, my jsme oslovily kameny. Vydaly jsme se s Kikou společně na sopku pod ledovcem Snæfellsjökull. Na toto místo jezdí už staletí severští šamani promlouvat s kameny.

Je to mystické místo, kam umístil Jules Verne hlavní děj své knihy “Cesta do středu země” a Ludvík Souček “Cesta slepých ptáků”. Jarda Dušek také často mluví o Islandu jako o místě, kde začal mluvit s kameny, protože si o šamanech a Snæfellsjökull přečetl v brožurce pro turisty.

Na tomto mýtickém místě jsme oslovily černé sopečné kameny, které sem vyplivly sopky a sopečné kameny nám odpověděly zpátky. A tak vás asi nepřekvapí, že prvním vymeditovaným náramkem byla "Kapka na lávovém kameni" z lávového a měsíčního kamene.

Náramky skládáme v meditaci s mantrou. Spojujeme mantry a kameny. Každý minerál má speciální krystalickou mřížku, která vysílá vibraci na určité frekvenci. Stejně jako mantra, kterou se ladíme na své vyšší Já, na svou duši, Nekonečno. Náramky i kameny působí tak, že nás přelaďují.

Každému jednotlivému šperku věnujeme hodně pozornosti. Naším záměrem je vytvořit náramek, který svého majitele podporuje, proto používáme jen nealergennní komponenty, kvalitní polodrahokamy - i ty nejvzácnější - a někdy, když je to do náramku potřeba, tak používáme i drahokamy. 

Některé náramky vzniknou jen v počtu jeden kus. Některé náramky zmizí ještě před vyfotografováním. Každý náramek má svého majitele, kterého osloví a který ho nutně potřebuje.

Ze začátku jsem dostávala otázku, proč jsou naše náramky tak drahé. Kdybychom dělaly náramky s ohledem na cenu, tak bychom kvůli náramku nemeditovaly, nepoužívaly bychom drahou chirurgickou ocel, ale bižuterní kovy (bižuterní kovy jsou bohužel vždy jedovaté!), nevybíraly bychom kameny podle síly a účinku, ale podle ceny a nepoužívaly bychom ty nejvzácnější vzácné polodrahokamy (larimar, čaroit, kunzit), nepoužívaly bychom to nejlepší lanko a gumičku na světě, které se dováží až z USA (a není to Made in Chína) a hlavně: kdybychom dělaly náramky s ohledem na cenu, tak bychom to ani neuměly, protože my bereme kameny osobně  A chceme pro vás to nejlepší  Protože "Hami Ham Bram Ham" My jsme my, my jsme brahma.