Navštívit Kouzelnou zahradu, alespoň zahlédnout ten Kouzelný svět , by chtěl každý. Jak by taky ne. Skýtá mnohá kouzelná zákoutí, jedno krásnější než druhé. Jenže napřed potřebujete klíč . Bez klíče můžete jen nahlédnout přes ozdobnou mříž . Ale máte-li klíč, můžete otevřít bránu do čarovného světa. Vemte celou rodinku  a stupte. Máma oněmí úžasem, kluci hned budou hledat záhadné skrýše a různá dobrodružství. Děvčata se vrhnou ke květinám zrozeným na jaře , kvetoucím v létě i těm, které zatím nekvetou. Mají totiž velmi zajímavé, až omamné lístky . Na louce, plné kopretin a pryskyřníků s jetelem, se pasou koníci . Jsou krotcí, klidně můžete přijít blíže a pohladit je. V dalším kouzelném zákoutí můžete sledovat, jak to vypadá, když vykvete drát.. Je to kouzelná podívaná, nenechte si ji uniknout. Jinde zase potkáte baletky , jak tančí na modrých okvětních lístcích květin. Pokud zůstanete déle, počkáte na tmavé pozadí noci, uvidíte další divy. Květiny, co kvetou jen v noci . Za úplňku, přesně o půlnoci se v zahradě zjevuje magický náhrdelník . Cesta k němu ale není jednoduchá, zahrada je však plná nápověd. Můžete si je poznamenat vzkazovníčku , abyste se k nim mohli snáze vrátit, zamyslet se...

Než budete odcházet, natrhejte si aspoň malou kytičku . I domov pak provoní kouzelnou zahradou a ženy milují květiny.

Z výletu do země nezemě si na památku můžete odnést teba slušivý náhrdelník a prsten či drobnou brožku s vlastní malou zahrádkou .

Tento blog je věnován výrobkům klubu Hnědého a Zlatého ke 2. kolu Velké meziklubové soutěže na téma Kouzelná zahrada, včetně presentovaných výrobků.

Do hlasovacího finále (HLASOVAT můžete ZDE) jsme vybraly  Kouzelnou kabelku , náhrdelník s rozkvetlým drátem a fotografii Kouzelného světa .