Dost často přemýšlím o tom, jak se starat o své zákazníky a zákaznice. Snížit poštovné na nejmenší rozumnou míru, překvapit je dárkovým balením, posílat zboží obratem po připsání platby, hýčkat si své věrné... je toho spousty. Mě samotnou všechny tyto věci těší, pokud jsem v roli zákaznice. 

Ale chci se s s vámi podělit o jednu milou zkušenost, která se mi stala před pár dny. Přišel mi z Fleru naprosto nečekaně balíček. Velká papírová krabice. Z ničeho nic. A v té krabici bylo jedno milé překvapení. No, ale vezmu to od začátku.....

Navštívila jsem jeden obchod tady na Fleru a přidala si ho do oblíbených a shodou okolností na mne připadlo ono pěkné kulaté číslo 100. Potěšilo mě, že můžu být stá, protože když jsem já měla sto nadšenců, byla jsem z toho taky naprosto "nadšená"! A protože jsem byla stá, tak mi právě z onoho obchůdku přišel balíček s překvapením.

A tak zde chci veřejně milé Lentilce poděkovat za milou pozornost a jak už jsem psala v jednom klubu, je to jasný příklad perfektní, řekla bych až nadstandartní péče o nenakupující, byť potencionální zákazníky.

A na závěr foto, aby to vše bylo dokonalé.