Pokračování příběhu, odhalení tajemství a......   

...a vylosování výherkyně!

Ve stařičké kouzelné krabičce byl skutečně pečlivě zabalený v hedvábném papíru nádherný deník ... ručně vázaný... v kožených deskách..
Opatrně jsem ho vyndala... teplá letní noc.. svíčky... seznámení s kovářem, který mi byl více než blízký... a teď tohle... Tajemný deník v tajuplné krabičce, která ležela roky za komínem..

Držela jsem deník a srdce mi tlouklo.. "mám vůbec právo deník otevřít..?" přemýšlela jsem skoro nahlas..
Upřela jsem prosebně oči k obloze poseté hvězdami a jakobych zahlédla jiskřičku... padající hvězdu..
"Je to jasné! Můžu!!!!! Můžu deník otevřít a číst si v něm!" zajásala jsem.
Opatrně jsem otevřela desky na první stranu a četla:

Anna Luisa Schellerová L.P. 1922

Nádherný modrý inkoust a velmi úhledné písmo pokrývá další stránky zažloutlého papíru..
Čtu velmi pomalounku, ale přesto mi oči těkají a mám obrovskou chuť rozběhnout se zpátky ke kovárně a ukázat svůj poklad mistru kovářskému..
Opatrně listuji dále... třeba.... třebaaaa....
"Tady je!!!!" Našla jsem uprostřed deníku malou podobenku.. vybledlou fotku dívky, spíše asi ženy s francouzským účesem a tajemným úsměvem..
Ale to už je hluboká noc... Sir Morris- britský kocour- mi jemně pochrupává u nohy a Monsieur Etiene- bílomodrý ragdoll- se už hodnou chvíli snaží dostat se mi na klín..
"No tak pojď..." nastavím náruč a už ho mám na klíně...
Krásně vrní...
"Dneska byl ale den..."  přemítám si v hlavě...
"Proč já si vlastně nepíšu deník???!" to už říkám polohlasem a usínám v sedě..

Ale to už jsem se přikrývala peřinou a poslední úsměv patřil mé nové kamarádce Anně Luise..
"Dobrou noc..."

Celý den jsem musela myslet na deník a na kováře...
"Vždyť přijde na večeři..." došlo mi záhy...
"Kůň!" se smíchem jsem seběhla dolů k brance a už jsem viděla Michala a jeho koně.
..na LÁSKU KOVÁŘSKOU...
Ještě ranní kafe na verandě, pak udělat pár náčrtů, ráda pracuji se skicami a šup za kovářský špalek..:o)

Celý den jsem z dílny nevylezla, až když se začalo smrákat s hrůzou jsem si vzpomněla na "svého" kováře, na deník... na všechny události, které jsem vytěsnila, když jsem se dotkla stříbrného plechu.. to se mi stává často...:o)
Večer byl tady...
Ještěže jsem pár dnů předtím udělala spoustu borůvkových knedlíků a teď je jen vytáhnu z mrazáku..
Usměvavá a celá "stříbrná" jsem pospíchala do velkého domu pod sprchu..
Knedlíky byly připravené a pomalounku rozmrzaly, byly jako peřinky... pohladila jsem je pohledem a všimla si deníku, co čekal na posvátné prozkoumání.. nedalo mi to... otevřela jsem první stránku a druhou a začetla jsem se.. jen tak v osušce s ručníkem na vlasech..zády opřená o stůl.. oči mi těkaly a já hltala každé slovo..
BUCHY BUCH BUCH na dveře... taky mám totiž krásné kované klepadlo.. pro takové věci mám slabost..
Jakmile jsem zprudka otevřela, myslela jsem, že mě klepne! Kovář!!!! Stál tam, díval se překvapeně na mně a v ruce držel něco červeného... Růže!!!! Růže z kovářské zahrady!
S očima na vrch hlavy jsem mu vrazila deník do rukou, strhla si ručník z mokrých vlasů, což bylo ještě horší nežli s turbanem na hlavě, něco jsem nesrozumitelně vyjekla...a už si jen pamatuju, že jsem ukázala směrem ke kuchyni, špitla něco o verandě a vyběhla schody po pěti zoufale si držící osušku a za mnou jako prapor vlál už jen ručník ..
Prostě to jsem celá já!
Za pár minut jsem už byla dole, trochu učesaná, ale oblečená a vysmátá..
Kovářský se taky smál... tedy smáli jsme se na celé kolo spolu!
A pak... když jsem nadýchané knedlíkové polštářky plné borůvek zalívala máslem a sypala nezdravým cukrem :o) po očku ...šibalsky si mě můj kovář prohlížel... nacopak asi myslel..
I když je to jedna z mých oblíbených otázek, teď jsem se raději nezeptala... raději..

Povídali jsme si a povídali...o deníku... o mé práci a nových špercích, o malování.. o milování NÉ! :o)... o borůvkách ,o snech, o kovadlině a kladivech.. o růžích a zahradě a taky o lidské samotě a ztracené víře v lásku..
Vysvitly hvězdy a nebe bylo tak jasné, že jsem ani nemusela zapalovat svíčky, ale mám světlo svíček ráda a tak jsem jich pár zapálila..
Ve světle svící jsou každé oči o mnoho zářivější...
A jak tak světlušky poletovaly okolo a nám pomalu vázla slova na jazyku a naše oči se spojily a... a vyšlehl nádherný duhový proud barev od něj ke mně- z očí do očí... a možná ... možná bych dostala svůj první kovářský polibek... v tom okamžiku ANO PŘESNĚ V TOM OKAMŽIKU se ozval veselý mužský hlas: "Haló Kláro! Nespíš!"
"Co to proboha je?" ztuhla jsem... tedy.. " kdo to je....??! Teď a zrovna když, mi bylo tak nádherně!!!" můj obličej mluvil za mě.
Ale to už se branka otevřela a dovnitř vešel Michal! S lahví nějakého vína...asi...a mával jí před sebou..
"A jejda!" vypadlo z něj poněkud rozpačitě..
Ale můj kovářský se nedal ničím vyvést z míry, na rozdíl ode mě...
Vstal a jakoby tady byl doma odjakživa přivítal se smíchem Michala a nabídl mu mé knedlíky- borůvkové!
Byla to krásná, upovídaná a prosmátá noc...
No uvidíme.... Poradím se s Annou Louisou....
...a vím, že to nebyla rozhodně poslední večeře...

...a toto jsou mé šperky kovářské...

...růže z kovářovy zahrádky, skoro takové, jako mi tenkráte donesl...

..srdce kovářivo, tak drsné, ale přesto plné něhy... a náš zásnubní.... ale to myslím předbíhám... kdopak ví, co nám život ještě přinese... takže tento příběh ještě nekončí..... zdaleka nekončí.... :o)

Ale teď k soutěži!

Jelikož jste nadmíru bystré bylo Vás skutečně mnoho, co hádaly správně...

Celkem 32.

VYHRÁVÁ.......

     VYHRÁVÁ ČÍSLO 26 , KTERÉ PATŘÍ ......JEDUFCE....

Losoval kovářský svou vlastní rukou...viz foto...

Jedufce gratulujeme!!!!!

A po zaslání adresy odesílám slíbené náušničky...

Každá, která se zůčastnila soutěže- ať už hádala dobře, či ne, má nárok na 10% jednorázovou slevu v mém obchůdku... prosím zadejte při objednávce tento kód:

I5M-8GD-IU1

:o)

Velmi si vážím Vaši účasti v mé soutěži a už teď vím, že to nebyla zdaleka poslední soutěž..

Klára {#emotions_dlg.naruc}