Klub Pro radost  vám přináší další kolo soutěže podle zadané paletky. 

Vítězka  jari.ticha vybrala na červen krásné téma : Letní den

Letní slunovrat, první letní den či také astronomické léto nastává obvykle 20. a nebo 21. června. Pouze výjimečně může letní slunovrat připadat na jiné datum. Například na 22. června a nebo 19. června. Letní slunovrat 22. června nastal naposledy v roce 1975 a příští bude až v roce 2203. 19. června můžeme první letní den očekávat až v roce 2488. Letos (r. 2020) nastává léto těsně před půlnocí 20. června, přesněji ve 23 hodin a 44 minut.

Léto na severní polokouli trvá 93 dnů a 14 hodin (na jižní polokouli pouze 89 dní a jednu hodinu) a je vystřídáno podzimem v trvání 89 dní a 17 hodin.

Slunovrat je okamžik, kdy Slunce na své pouti po obloze protíná obratník Raka a vzhledem ke světovému rovníku dosáhne nejsevernější deklinace. Během slunovratu přechází Slunce ze souhvězdí Blíženců do souhvězdí Raka. Za zmínku stojí i skutečnost, že severní zemský pól je nejvíce přikloněn ke Slunci a vrcholí na něm polární den.

                                                                              Tvořili jsme podle této krásné paletky

- na výrobku byly povinné alespoň dva odstíny z nabízené paletky - červená, světle růžová, tmavě i světle šedá a černá

- pozadí na hl. fotografii bylo tentokrát libovolné + jako dekorace byla doporučena jahoda

Zhodnoťte nakolik výrobek splňuje dané téma, posuďte zpracování a estetickou stránku výrobku.

Po skončení hlasování bude vydán Výsledkový blog.

Posuďte sami, jak se nám naše soutěžní výrobky povedly a oceňte svými hlasy ty nejlepší z nich.

                                                                         Hlasovat můžete do 3.7.2020

Anketa se načítá ...