Vítězka červencového kola  jari.ticha vybrala na srpen osvěžující téma : Letní drinky s barevnou paletkou : meruňková ( světlá i tmavší, ale ne oranžová ) a zelená .

                                                                                    Letní drinky

Všichni dobře víme, že pitný režim je třeba dodržovat a právě v horkých dnech je nejlepším osvěžením voda, bylinkový nebo zelený čaj s plátkem citronu a občas třeba sklenka vychlazené minerální vody. K létu ale také patří posezení na zahradě či u vody s drinkem v ruce . Ať už jsou to drinky alkoholické nebo nealkoholické, ledová káva nebo ledová káva ochucená alkoholem....Fantazii se meze nekladou a záleží na každém z Vás, po čem sáhne. Jen prosím s alkoholem v horkuu velmi opatrně . A nyní už pár jednoduchých receptů, které zvládnete i doma :

Mazagrande Radler

F_1R1A2990-H

100 ml Mazagrande 100 ml piva plzeňského typu plátky čerstvého citronu led

Do pivního skla nalijeme na led vychlazené Mazagrande a pivo v poměru 1:1.Ozdobíme plátkem citronu. ( více na https://search./

Nektarinky v červeném víně

image

Do džbánu dejte 3 nektarinky na měsíčky, zasypte 100 g krupicového cukru a několika bazalkovými lístky. Zalijte 350 ml lehkého červeného vína a dejte chladit.

Aperol Spritz

Aperol Spritz

Na 1 Spritz:
(pozn. 1 malý panák = 2 cl = 20 ml)
1 malý panák (střik) sody
3 malé panáky šumivého vína, ideálně prosecca
2 malé panáky Aperolu
5 kostek ledu
brčko a půl plátku pomeranče na ozdobu

Tymiánová limonáda s citronem

SUROVINY (4 PORCE)

Do rendlíku dejte půl litru vody, cukr a tymiánové větvičky. Vše přiveďte k varu a vařte, dokud se cukr úplně nerozpustí. Potom sirup přeceďte a nechte v lednici vychladnout.Těsně před podáváním vymačkejte šťávu z citronů. Nalijte ji na dno sklenice nebo džbánu, přilijte tymiánový sirup podle chuti, zasypte kostkama ledu a dolijte studenou vodou nebo minerálkou. Ozdobte větvičkou tymiánu, eventuálně kolečky citronu a servírujte.

To je jen pár receptů z mnoha všech. Pokud máte " své " osvědčené recepty, napište je pak v komentářích v Hlasovacím blogu.

Paletka pro tvoření :

 Saténová stuha 25mm A051Saténová stuha 25mm A107

Saténová stuha 25mm A103

Posuďte, jak daný výrobek splnil barevné zadání a ty nejlepší oceňte svými hlasy. Za Vaše hlasy předem děkujeme.

                                                                        Hlasovat můžete do 17.8.2019

Anketa se načítá ...

Jako nesoutěžní představujeme :

       Lydie Dostálová

image