Moje milé čtenářky,

po dlouhé době jsem opět zavítala do této rubriky. Ráda bych Vám představila mou zbrusu novou kolekci, tentokráte se jedná o něco pro Vás, ne pro Vaši princeznu.

Každá nosíme tričko, halenku nebo svetřík. Nosí nás to hodně a tak není divu, že se tyto oděvy stanou v kontextu fádními. A právě proto jsem vytvořila tuto novou kolekci – límečky a k doplnění a naprostému změnění obyčejného trička manžetky.

Postup byl obdobný jako u jiných mých výrobků, prvně následoval výběr tvaru. Začala jsem naprostou klasikou, košilovým límečkem na stojáčku a doplnila jsem to manžetami stejně jednoduchého střihu. No druhý následoval límeček bez stojáčku, který je ozvláštněn okraji do obloučku a prodlouženou přední částí a opět s manžetkami v podobném duchu. A poslední – tady jsem zvolila klasiku – fiží.

Pak přišel na pořad dne výběr látek.Tady jsem pro svou první kolekci zvolila podle mě hodně kombinovatelný motiv – puntík. A materiál je opět přírodní, tentokráte je 100% bavlna tkaná do popelínu, který je velmi příjemný na nošení ( to bylo pro mě hodně důležitý, protože kolem krku mám prostě ráda jemné věci). A když mi látky došly, tak mě napadlo udělat vlastně dva límečky v jednom. Užít na „rubovou“ stranu místo podšívky druhou látku a vyřešit zapínání tak, aby se výrobek dal nosit na obě strany. Takže tady jsou:

Akorát tmavě modrý puntík na smetanové jsem nechala jednobarevný, je to klasika, tak mi to nedalo.

No a na konec ještě jak to vypadá ve skutečnosti: 

klasický límeček se stojáčkem a manžetami

fiží 

a nakonec límeček bez stojáčku s okraji do vlnek a prodlouženou přední částí doplněný manžetkami

Děkuji , že jste se mnou vydrželi až do konce a pokud Vás to zaujalo, tak Vás ráda uvítám ve svém obchůdku.