Když bylo v prosinci otevřeno přihlašování na Fler Offline, brala jsem to jako výzvu. Ač s nejistým výhledem, zda mě vyberou nebo ne, začala jsem ihned pracovat na nových špercích. (A vzali, juch! :)) Plány byly velké...

Bohužel, v půli ledna (pracujíce již na dalších špercích), jsem se dozvěděla, že lít se jen tak nebude. Udělalo mi to dost velkou čáru přes rozpočet. Když už se mi vosky vracely, rozhodla jsem se pro pár úprav. Po dni stráveném hledáním jiného "odlitiště" a po vyhodnocení potřebného času na zpracování, jsem se rozhodla, že vosky na Fler Offline nebudou. Tedy nové nebudou. Budou později. Pěkně v klidu.

Co nového tedy na Fler Offline přivezu?

Speciálně pro Fler Offline jsem doplnila oblíbené krajkové šperky, kde prim hrají minerály. Broušené či hladké jsou usazené do jemného krajkového rámečku:

 Ty propojují kolekce Old England Tea, The frame a Simple

K vybraným naušnicím přibyly i přívěsky - dostupné budou obě barvy kovu, mosaz i měď.
Naprosto nové jsou pak velké krajkové náhrdelníky, které budou minimálně dva - perlový a lapisový: 

Mimo kolekcí Simple a The frame, přivezu také kolekci Re/city. Tu jsem již dříve doplnila o nové prstýnky, ale na Fler jich zatím bylo vloženo jen málo. Jedná se o jednoduché jedno či trojkamínkové prstýnky z recyklovaného kovu. V plánu je i doplnění náhrdelníků a naušnic.

Zbývá ještě 16 dnů. Není to mnoho. Ale určitě stihnu ještě něco navíc! Těšíte se na Fler Offline? Přijdete?