Pro letošní adventní čas jsme pro Vás se Zajícem připravili speciální nabídku, spoustu novinek, tipů, slev a dárků.

Kdo jsme?

Malá rukodělná dílna, která vyrábí placky. Vyrábíme je klasicky, ručně a s láskou, mimo jiné na vaše přání a na zakázku, třeba z Vašich fotek a obrázků.

Rozdávejte letos opravdu 100% originální dárky. A mějte vánoce v klidu a v pohodě.

Objednejte Vaše placky přes internet z pohodlí domova.

Je to velmi jednoduché, zaregistrujete se zde na FLER.CZ a pak šup do našeho obchůdku. A už můžete vybírat z naší nabídky. Vytvoříte objednávku a na vyzvání pošlete fotky, které budou zdobit vaše placky.

Vyrábíme nejen placky se spínacím špendlíkem ale také zrcátka, magnetky, otvíráky, náušnice a mnoho dalšího takže :

Pro babičku 3x magnet s Honzíkem, pro dědu otvírák s babičkou ;o), pro maminku zrcátko s obrázkem od Honzíka, pro tatínka otvíták s maminkou ;o) pro ségru placku „SuperTETA“. Pro celou rodinu hru Zajíci hop. A do školky Honzíkovi objednáme plackovánky, ať si děti vyrobí své vlastní placičky.

A je to, vánoce bez front, stresu a v pohodě.

A to není zdaleka všechno, máme pro vás i tipy na adventní dekorace, věnce a adventní kalendáře.

Vyzdobte si byt či dům dekoracemi s fotkami vašich miláčků.

Vytvořte si jednoduchý adventní kalendář, který si naplníte, čím chcete. Drobné hračky, zdravé mlsoty, a nebo bonbony, to už je na vás. Také můžete objednat magnetky s oblíbenými hrdiny vašich dítek =o)

Advetní věnec jinak? No jasně, přece s fotkami, jednoduše a originálně.

Jak jsem už napsala, vyrábíme Vaše placky na zakázku a to už od jednoho kusu. Nemusíte objednávat žádné konkrétní počty, prostě objednáte tolik placek, kolik potřebujete, třeba jen jednu ;o)

Vyrábíme placky nejen pro vás na zakázku, ale také s vámi na tvořivých dílnách,

se kterými jezdíme převážně po Praze a Středočeském kraji a v předvánočním čase jsme jich pro vás připravili celou řadu. Na které se uvidíme? Přijďte s dětičkami pomoct Ježíškovy a vyrobit krásné a originální dárečky.

Přesné časy a informace vždy na našem Facebooku.

Komu se naše termíny a místa nehodí, může ještě rezervovat některý z posledních volných termínů na plackovánky u vás. Přijedeme za vámi do školy, školky na kroužek nebo domů. Přivezeme vše potřebné a může se tvořit.

Že by se u vás vyrobilo určitě málo placek? Stejně jako při zakázkové výrobě, není žádný minimální odběr, neváhejte mne tedy kontaktovat a já vám udělám cenovou nabídku.

Domluvte se s kamarádkami a vyrábějte společně.

Co takhle v adventním shonu pohodový večer s mandalami horkou čokoládou a cukrovím? Dovezu vše=o)

Rozdáváme dárešky =o)

Jako dáreček od nás máte při nákupu nad 500,- dopravu zdarma. Jinak je možné si zakázky dle domluvy vyzvednout osobně na některé z dílniček (termíny viz. výš) a nebo ve Velence a v Rakovníku. A to zdarma.

Ceny poštovného se pohybují od 50,-

Druhý dáreček, který jsme si pro vás připravili, je sleva 10% na všechny objednávky.

A do třetice všeho dobrého=o) Ke každé objednávce i ke každému nákupu na plackovánkách od nás dostanete malý dárek.

Přejeme krásné, pohodové Vánoce.

Víte, že by někoho naše zboží potěšilo? Nevíte, co by si vybral? Objednejte mu dárkový poukaz a on si už vybere sám=o)

Rádi byste darovali něco do školky a školy? Buďte originální a darujte jim poukaz na tvořivou dílnu.

Vánoce se kvapem blíží.

Objednávky přijímáme do 17.12. 2017.