Na konci roku jsem si dala předsevzetí: Chodit více ven, tvoření je hezká věc ale kde brát inspiraci když ne v přírodě? 

Vyrazím hned na Nový rok k přehradě......Když jsem zvala další lidi, aby se přidali, kdosi řekl: "Můžeš z toho udělat seznamovací akci. A každou neděli!" Aha, další, kdo si myslí, že sedím doma a mám zbytečně moc času... Ale pak se mi ten nápad zalíbil. "a kdo chce najít kamarády, oslovit někoho cizího, nebo být osloven, ať si vezme na krk zelený šátek!" zněla rada. Proč ne? COKOLIV zeleného.... šál, nákrčník, rolák..... a na mě zůstala zábavná činnost: říct o tom nápadu ostatním a pozvat lidi. "...do novin zatím ne". 

V průběhu rozšiřování pozvánek jsem napsala Honzovi Hlaváčkovi  prosbu o překlad do hantecu. Odpověděl obratem:

Chceš vymáknót novodur kamoše, nebo ufachčit novodur lověnu? Tak to dovesluj každó nedělu hned po polední chálce na prygl a klapé, kam tě habrůfky ponesó. Nezapomeň si na krkovičku navlíct nějaké zelené vál (šátek, nákrčník, šálu, rolák..). Pak vysaď těžké lochec na kalósky a koc se sténě vobarvenó krkovičkó, s kym budeš meldovat, je jen na Tobě.

Lidi se mě ptají v kolik hodin a kde přesně je sraz. Jiní zase říkají že na žádný sraz by neměli odvahu jít.... Proto necháváme všechno "náhodě". Doporučuji přijít v chladném období mezi 13. a 15. hodinou, nebo pobýt celou dobu, procházet se i občerstvit tam, kde chodí nejvíc lidí nebo jinam....

Pro mne to znamená: 1. příjemná "zdravotní" procházka po nedělním obědě (místo lenošení )
                                      2. možnost potkat nové kamarádky na procházky a posezení u kafíčka (místo pokecu s                                                                  virtuálními kamarády na netu)
                                      3. když se přidá i kamarád, proč ne?

A tak po hospůdkách roznáším plakátky s hantecem a barevnou  koláží....pomůže mi s tím roznášením někdo z Brna? 

Hned na začátku se našli takoví "chytří" kteří přišli bez šátku jen na výzvědy a pak tvrdili že tam žádné zelené šátky nejsou! Proč asi?

Kdo má zdravé sebevědomí, takže se nestydí za hledání kamarádů, šátek si s radostí vezme. 

A na závěr chci požádat každého, komu se nápad líbí a jeho šíření.
A ty, kteří už nejednou přišli, prosím o vytrvalost, ta se určitě vyplatí :-)

Přeji Vám všem krásnou (každou) neděli :-)

Sylva.