Včera jsme se rozloučili s rokem 2017 a vstupujeme do roku nového. Jaký asi bude? Co přinese? Co bude naším letošním cílem? Je čas bilancování i plánování... jaké byly naše plány loni touto dobou a co z nich se nám povedlo?

Loni touto dobou klub Chameleon ještě vůbec neexistoval a ani nebyl v plánu. Narodil se až 22. 7. 2017 z velikého cíle a pramalé víry, že se to může podařit. Díky 29 šikovným a neskutečně pracovitým a odhodlaným lidem se výsledek dostavil. Společně jsme s každou novou soutěží přeskakovali laťku a ve víru boje sami se sebou rostli a posouvali se dál.

Dnes vytyčujeme laťky nové, nejen klubové, ale i ty mnohem důležitější. A pevně věřím, že se nám povede je v novém roce přeskočit, navýšit a zdolat znovu a až se za rok touto dobou budeme ohlížet zpět, budeme sami se sebou spokojeni.

Skrze první letošní soutěž podle barevné paletky v odstínech červené a studené hnědé barvy tedy zároveň přejeme všem tvůrcům v novém roce nejen hodně zdraví, ale i mnoho nápadů, cílů, malých velkých výher a kopu radosti z odvedené práce.

 image

Hlasovat můžete pro 4 výrobky do čtvrtečních 12 hodin

Anketa se načítá ...