Ako sa muž chráni pred žiarením z mobilu?

Mobilný telefón je nevyhnutnosťou dnešnej doby a výrazne nám uľahčuje život. Vyrovnaný človek zohľadňujúci svoje fyzické i duševné zdravie dokonca už v dnešnej dobe vie, že nemôže byť otrokom svojej dostupnosti a v momentoch voľna telefón odkladá, či vypína. My sa však sústredíme na muža, ktorý je v pracovnom nasadení. Nie každý pán obľubuje taštičku na doklady, ktorou výrazne eliminuje priame žiarenie z mobilu do tela. Muži nosiaci telefón v prednom vrecku nohavíc, nielenže deformujú tvar oblečenia a tým aj svoju postavu, ale podľa odborníkov sa vystavujú aj riziku zníženia spermií natoľko, že pri snahách počať dieťa by v budúcnosti mohli mať problémy.

Menej závažným ohrozením je nosenie mobilu v náprsnom vrecku. Ale ruku na srdce... pokiaľ je pravdou, že elektromagnetický smog môže tak závažne ovplyvniť mužskú potenciu, aký nemilý odkaz vysiela do nášho hrudného koša?

Zohľadňujúc potrebu blízkosti a rýchlej dosiahnuteľnosti telefónu, hľadali sme možnosť, ako urobiť kompromis medzi dizajnom, praktickosťou a ochranou zdravia. Výsledkom nášho pátrania je materiál ANTISTRAHL. Tento špeciálne vyvinutý patentovaný materiál zabraňuje žiareniu z mobilu do tela človeka.

Urobili sme malý pokus, zabalili sme mobil do tohto materiálu efektnej platinovej farby. Stačili dve vrstvy a mobilné číslo sa hlásilo ako „dočasne nedostupné“.

Funguje to!

Pochopiteľne si kladiete otázku, či nosenie mobilu neovplyvní signál, no obavy nie sú nutné. ANTISTRAHL podšívka sa vkladá len zo strany tela, teda žiarenie nepreniká do človeka. Z vonkajšej strany sa používa klasická podšívka.

Zohľadňujúc všetky fakty sme sa rozhodli zaradiť tento výnimočný materiál do štandardnej výbavy všetkých našich sák PLEZURO. Je na našom klientovi, či si vyberie oblek z bussines stylu alebo šité na mieru made to measure. Vieme, že získa výrobok, v ktorom sa bude cítiť výborne a to nielen kvôli dizajnu.