Panna ze své podstaty prahne po dokonalosti a pořádku. Bývá velmi rozumná, spolehlivá, obětavá a taky spořivá. Touží být krásná, přitažlivá a okouzlující.

PANNA (Virgo) - 23. srpna až 22. září

Planeta: Merkur
Živel: Země
Kameny: achát (zejména mechový), ametyst, avanturín, amazonit, citrín, čaroit, granát, jantar, jaspis, karneol, lapis lazuli, měsíční kámen, olivín, opál, rubín, safír (modrý), sodalit, tygří oko.
Barvy: hnědá, oranžová, zlaté odstíny, bordó, khaki, temně modrá

Prakticky založené, starostlivé, skromné, pracovité, spolehlivé a po harmonickém životě toužící Panny bývají jen málokdy spokojené se svým okolím i se sebou samými. Přesto mají v sobě vrozenou mírnost a pochopení pro slabosti druhých.

Panny hledají upřímný a hluboký vztah. Vášnivě se zamilují, ale když vztah není podle jejich představ, nedělá jim problém ukončit jej. Při výběru bývají velmi náročné. Proto taky zůstává mnoho Panen osamělých. Pokud ale mají své emoce zpracovány, bývají milými, věrnými a spolehlivými partnery. 

Panny se zbytečně trápí nad věcmi, nad kterými ostatní dokážou mávnout rukou. Taky si neodpustí tu a tam kritizovat druhé. Nemyslí to však nijak zle. Naopak se snaží vždy pomoci. Nemají rády nedochvilnost a rozhazování peněz.

Tak jak jsou Panny náročné v životě, bývají náročné i při výběru oblečení. Nemají však vyhraněný styl. Oblékají se podle nálady. Nejsou nijak výstřední, ale potrpí si na elegantní a luxusnější věci.

Také co se dárků týká, upřednostní vždy kvalitu. Potěší je také vše kolem sportu a her. Dárek by měl být účelný a praktický, něco do domácnosti, nebo co jim pomůže udržet pořádek a přehled. Radost jim udělá i pohodlné oblečení.

A co by se mohlo Panám líbit? Tady je několik "tipů na dárky..."  a nemusí být jen k narozeninám ;o)

Výrobky níže jsou částečným výběrem z Fler boxu "Dárky pro Panny"

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image     image    image

image    image    image    image

... a tady několik výrobků přímo ve znamení zvěrokruhu:

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image  image   image

Pokud vás zajímá i jiné znamení zvěrokruhu, podívejte se  T A D Y.