První adventní víkend je u nás ve znamení pečení perníčků... Aby měl Mikuláš nachystáno do nadílky, přece! Babička a děda vykouzlí hrudku kouzelného těsta, ze kterého jsou perníky měkké jako peřinka hned po upečení a nemusí se ani chvíli čekat, než změknout. A že většinou opravdu nečekáme... Prarodiče chystali těsto, když jsem byla malá holka a chystají ho i teď, i když už jim to pravda trvá chvilku déle a musí častěji odpočívat... Chystají ho pro mě, protože pro ně budu malá holka navždy a já, až jednou budu péct dobroty pro svá vnoučata, vím, že až zavoní badyán, usměje se na mě babička a že až zavoní hřebíček, bude se mnou zase na chvíli děda... Když jsou plechy plné zlatavých srdíček a hvězd a houpacích koníků, uložíme je přes noc odpočinout do krabiček. Čeká je totiž velký svátek, dostanou bílý kabátek z cukrové polevy. Sesedneme se všichni kolem jednoho stolu a papírovými kornoutky plnými sladké "barvy" se činíme, seč nám síly stačí. Povinná výbava v podobě plného hrnce svařáku a mísy s chlebíčky nesmí chybět... Všude je voňavo, nám červenají tváře od smíchu a od vína, kočky vrní v pelíšku, svíčky zahání černou tmu za okny. Vánoce můžou začít...

Vánoce mi prostě vždycky voní a budou vonět po perníčcích.  Abychom pro vás přivolali i zde na Fleru kousek vánoční atmosféry, napekli jsme v klubu Zvířata v nesnázích taky něco málo "perníčků"...

image image

Šklíbuška                                                                                 Chin shin

image image

Zuzanita                                                                                   Oringle

image image

Ely                                                                                             blueprint

image image

Korálky od Cathé                                                                    smo.lda

image

Mianka

Perníčkové zboží vzniklo v rámci již pátého klubového kola "soutěže nesoutěže" (první kolo k nahlédnutí zde, druhé zde, třetí zde, čtvrtá zde). "Soutěž nesoutěž" tuto akci nazýváme proto, že "nehrajeme" o žádné ceny, ale přesto bychom si rádi dopřáli aspoň malou špetku adrenalinu, které soutěžení přinášíUsmívající se. Proto pokud máte chuť se zapojit do hlasování, budeme rádi, když nám do diskuze pod tímto blogem napíšete svého favorita či favority (můžete zmínit jeden až tři výrobky).  Hlasovat můžete do neděle 2. 12. 2012, 17:00. Předem vám všichni děkujeme za vaše hlasy!

Nakoukněte prosím i do flerboxové galerie ostatních klubových výrobků. Třeba tam na vás čeká nějaký ten vánoční dárek, se kterým si už dlouho lámete hlavu. Peníze získané za vystavné zboží poputují aktuálně na akci PRO PSA III., která je věnovaná ve prospěch psů v péči p. Nešpora a útulku Lesan.