Milé Ženy, naše milé zákaznice  ♥

máme pro Vás v nabídce jedinečnou "vychytávku" letošního podzimu, zimy a jara. Je to KAPUCOŠÁL Skvělý společník pro ty, co nerady nosí čepice. 

Jedná se o tvorbu našeho ateliéru. Kapucošály jsou šity z kvalitních a luxusních materiálů. Pařená vlna, vlna, kašmír a jiné. Kapucošály jsou oboustranné a nabízí různé varianty nošení. Jako kapuca s dlouhými šály nebo kapuca se šály, které se omotají kolem krku a sepnou se broží a nebo pouze jako velký šál. Překrásně se hodí k nošení v chladnějších či chladných dnech místo čapulek. Skvěle vypadají na jaře a podzim ke svetrům, kabátkům, sakům. Zimní nošení na kabáty či pod kabáty. Díky vlně jsou velmi hřejivé. Rovněž velmi dbáme na design a kvalitu výrobku, záleží nám na tom, aby každý náš výrobek byl Vámi milován a dobře nošen.

Pánové i pro Vás budou tyto kapucošály. Materiály máme již vybrány. Těšte se, je na co. 

image

image 

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Ženy nebojte se být jiné, být originální. Každá z nás jsme jedinečná bytost, doplňte sebe tímto jedinečným kouskem. Některé kapucošály byly ušity k těmto KABÁTŮM, které jsou neopakovatelné. 

image

image

image

Radostný a šťastný adventní čas.

S láskou Vaše SUN - Dana, Markéta a Dany Daninka ♥