Jsem moc ráda, že na Fleru vedle mnoha jiných věcí fungují i poptávky. Kromě nejúžasnější varianty, kdy se vám do pošty ozve konkrétní osoba s konkrétním přáním přímo, je tu obecná záložka poptávky. Vlastně jsem při jejich vzniku ani neměla potuchy, jestli konkrétně v mém případě to bude k něčemu dobré. A dnes tuto kategorii pravidelně pročítám, protože vím, že mám, co nabídnout. Je to motivující a myslím, že se na tom trošku učím podnikat. Pokud mi běžné zboží „na pultě“ zrovna nejde na odbyt a chci se někam pohnout, může nějaká poptávka stagnaci prodeje znovu rozhýbat.Ke dnešnímu dni jsem reagovala na cca. 25 poptávek, přičemž 70% z nich nevyšlo a 30% bylo úspěšně dokončeno. Nevím, jaké statistiky mají třeba firmy při nabídkách, ale já jsem s tímto výsledkem docela spokojená a mám radost, že jsem mohla mnoha lidem splnit jejich přání. O vedlejším produktu jménem „vracející se zákazník“ ani nemluvě.Je pravda, že někteří zákazníci jsou pěkní fiškunti a svoji původní poptávku po reakci prodejce najednou změní a snaží se z ní vytřískat, co to dá. To už znám. Je nutné zachovat chladnou hlavu a umět říci i milé: „Ne, za těchto podmínek to pro Vás ovšem nemohu udělat.“ A nabídnout jinou variantu, je-li k mání. Nebojím se o případnou poptávku takto přijít. Jindy jsem schopná udělat větší kompromis a slevit, protože je opravdu časté, že se spokojený poptávající do vašeho obchůdku vrátí. Je to velmi individuální. Každopádně mě to baví a rozvíjí to moje tvoření i marketing.

Jak jste na tom s poptávkami vy? Podělte se o svoje zkušenosti.Nahlédněte prosím se mnou do galerie těchto zakázek na míru. I pro mne je tento pohled zpět povzbuzením a radostí.