Každému znamení zvěrokruhu jsou přiřazeny odpovídající léčivé kameny. Jejich účinky jsou pak silnější.

Víte které minerály vyhovují právě vašemu znamení?

Výběr je velký.  Naskýtá se otázka, jaké kameny si vybrat? Některé z nich mají navíc i podobné léčivé účinky... to proto, že mají stejný minerální základ. Například takový křemen tvoří celou řadu odrůd mezi které patří například křišťál (čirý), ametyst (fialový), záhněda (hnědá či kouřová), citrín (žlutý), růženín (růžový) ...

Nejlepším řešením je pak řídit se svou přirozenou intuicí a klidně i oblíbenou barvou (i barvy totiž dokážou léčit a měnit náladu).

Kámen, který budete nosit, by vám měl dělat radost a měl by se vám líbit. Těžko vám bude předávat pozitivní energii minerál, který s vámi nesouzní a jeho barva je vám nepříjemná.

O vlastnostech a zabarvení základních minerálů píšu ve svém článku: Seznam minerálů pro výrobu šperků na přání

Energetické a léčivé vlastnosti jednotlivých kamenů uvádím také v popisu každého minerálního šperku ve své nabídce. Nenajdete tam sice všechny ze seznamu níže, ale ty nejoblíbenější určitě ;o)

BERAN (Aries) - 21. března až 20. dubna

achát, akvamarín, ametyst, avanturín, citrín, diamant, fluorit, granát, heliotrop, hematit, chalcedon, jadeit, jaspis, karneol, kunzit, magnetit, rodochrozit, rodonit, rubín, safír, topaz.

BÝK (Taurus) - 21. dubna až 21. května

achát, akvamarín, avanturín, azurit, beryl, citrín, epidot, chalcedon, chiastolit, chryzokol, korál, kunzit, malachit, růženín, safír, sardonyx, smaragd, topaz, turmalín, tygří oko.

BLÍŽENCI (Gemini) - 22. května až 21. června

achát, akvamarín, ametyst, avanturín, apofylit, citrín, chalcedon, chryzoberyl, chryzokol, chryzopras, jantar, kalcit, karneol, křišťál s turmalínem, obsidián, růženín, safír, sardonyx, serpentin, sagenit, topaz, turmalín (zelený), tygří oko, tyrkys, vltavín (moldavit). 

RAK (Cancer) - 22. června až 22. července

achát mechový, achát stromečkový, avanturín, beryl, granát, chalcedon, chryzopras, jadeit, jantar, jaspis (zelený), kalcit, karneol, křišťál, měsíční kámen, opál, perla, rodochrozit, rodonit, rubín, safír, sardonyx, smaragd, turmalín (růžový), tygří oko, tyrkys.

LEV (Leo) - 23. července až 22. srpna

citrín, fluorit, granát, chryzokol, jantar, karneol, křišťál, kunzit, larimar, obsidián (červený), olivín, onyx, rodochrozit, rubín, rutil, sluneční kámen, smaragd, topaz (zejména zlatý), turmalín (růžový a zelený), tygří oko, tyrkys.

PANNA (Virgo) - 23. srpna až 22. září

achát (zejména mechový), ametyst, avanturín, amazonit, beryl, citrín, čaroit, dioptas, granát, heliotrop, chryzokol, jantar, jaspis, karneol, lapis lazuli, měsíční kámen, olivín, opál, rubín, safír (modrý), sardonyx, sodalit, sugilit, tygří oko.

 VÁHY (Libra) - 23. září až 23. října
achát, akvamarín, ametrín, ametyst, apofylit, avanturín, heliotrop, chiastolit, chryzokol, chryzopras, jadeit, jantar, jaspis, kunzit, lapis lazuli, měsíční kámen, nefrit, obsidián mahagonový, olivín, opál, prehnit, růženín, safír, sluneční kámen, topaz, turmalín (růžový), tyrkys.

ŠTÍR (Scorpio) - 24. října až 22. listopadu

achát, akvamarín, ametyst, býčí oko, beryl, Boji a Moqui kameny, čaroit, dioptas, chryzopras, jaspis, granát, hematit, křišťál s turmalínem, kunzit (růžový i zelený), magnetit, malachit, měsíční kámen, obsidián, obsidián apačské slzy, onyx, rodochrozit, rubín, spinel, topaz, turmalín červený a černý. 

STŘELEC (Sagittarius) - 23. listopadu až 21. prosince

achát modrý, ametyst, avanturín (zelený), azurit, čaroit, dioptas, dumortierit, granát, chalcedon, chryzokol, chryzopras, iolit, labradorit, lapis lazuli, malachit, obsidián, opál, rubín, safír, sodalit, sugilit, tanzanit, topaz, turmalín, tyrkys, záhněda, zoisit.

KOZOROH (Capricorn) - 22. prosince až 20. ledna

achát, ametyst, aragonit, azurit, fluorit, gagát, granát, hematit, chalcedon, chryzopras, jantar, jaspis, karneol, křišťál, labradorit, lapis lazuli, malachit, měsíční kámen, obsidián, olivín, onyx, rubín, ryolit, safír, turmalín (černý), tyrkys, záhněda.

VODNÁŘ (Aquarius) - 21. ledna až 20. února
akvamarín, amazonit, ametyst, celestin, čaroit, fluorit, fosilie, gagát, granát, chalcedon, chryzokol, chryzopras, jantar, jaspis, labradorit, lapis lazuli, křišťál, měsíční kámen, obsidián, opál, safír, sodalit, sugilit, topaz (modrý), tyrkys.

RYBY (Pisces) - 21. února až 20. března

achát krajkový, akvamarín, ametyst, beryl, fluorit, heliotrop, chryzopras, jadeit, jaspis, kalcit, kunzit, labradorit, lapis lazuli, měsíční kámen, nefrit, opál, olivín, rubín, safír, sluneční kámen, sugilit, turmalín, tyrkys.