V klubu Podpořme své prodeje jsme tentokrát tvořili na krásné téma : SLUNEČNICE

                                                                               SLUNEČNICE

Možná právě slunečnice je první květinou zrozenou na naší planetě. Slunečnice roční může dorůst až do výše tří metrů a květ může mít v průměru až půl metru. Není divu, že je tato nádherná květina zasvěcena právě Slunci. Slunečnice pěstují už indiáni ve starověkém Mexiku, Peru a Severní Americe. Inkové uctívají slunečnici se zářivě žlutými květy jako královskou, božskou a kouzelnou rostlinu. Ze stonků a listů získávají pevná vlákna. Mayové užívají elixír z uvařených okvětních plátků jako afrodiziakum.

Dnes existuje velké množství druhů slunečnic, od žluté, oranžové až po červené odstíny okvětních lístků. Tato paleta barev nám věrně připomíná proměnlivou barevnost Slunce. Slunečnice se již mnohokrát stala námětem pro malíře a básníky. Kdo opěvuje slunečnice miluje léto, světlo a život. Život je věčný kruh či spirála, a obojí představuje právě květ slunečnice. Spirála, jeden ze symbolů posvátné geometrie, je symbolem Slunce, ono zas dává sílu, vitalitu a energii všemu živému. Slunce je světlo a světlo je láska. Všechno souvisí se vším. Pozorně si prohlédněte velký květ slunečnice, od jeho středu jsou semena uspořádána v několika do kruhu točících se spirál, jak levotočivých, tak pravotočivých. Spirála je jedním z nejdůležitějších symbolů v magii.

Magické rituály: květ slunečnice představuje energii tvoření v té nejpřirozenější podstatě a formě, symbolizuje také dobromyslnost. Semínka použijeme při rituálech zaměřených na splnění přání, k získání vědomostí, moudrosti, úspěšnému studiu. Květ slunečnice použijeme při rituálech týkajících se zlepšení finanční situace. Okvětní lístky se sbírají po rozkvětu, sušené se přidávají do osvěžujících koupelí. Slunečnice má ve světě květin výsostné postavení, ale nesmíme zapomenout, že v každé rostlině je skrytá sluneční energie.

Zářivá, dobromyslná, krásná a usměvavá tanečnice, za slunečního svitu opilá hudbou sfér, vášnivě a romanticky zahleděná k nebeskému zrcadlu, slunečním větrem obdarovaná jemnou esencí denní Hvězdy, jejíž jméno nese zlatem vepsané v barvě okvětních lístků – SLUNEČNICE

                                                                        Tvořili jsme podle této paletky :

na výrobku byly povinné alespoň dva odstíny z nabízené paletky : žlutá, béžová, šedá světlá a tmavá a tmavě hnědá

- pozadí výrobku na hlavní fotografii  - šedé

Prohlédněte si soutěžní výrobky, posuďte, jak se nám povedly, jak splnily dané zadání a rozdělte jim své hlasy.

                                                              Hlasovat můžete do 26.9.2020

Anketa se načítá ...

Jako nesoutěžní představujeme :

 šipinka»Žlutý Středový ubrus - slunečnice

image