Červená je barva odpovídající nejnižším frekvencím, které oko dokáže vnímat. Červená barva patří mezi základní barvy. Červená je teplou stimulující barvou. Oživuje nás a dodává nám odvahu, znamená energii, životní sílu, pohyb, touhu i smyslnost. Je to barva vzrušující, energická, prudká až náruživá, silná, mocná, spojená s představami ohně, krve, nebezpečí, lásky, hluku. Zároveň je vznešená, je symbolem energické akce, změny, přetváření a pronikání vpřed, dobývání, energie a sebevědomí, výstrahy.

Lidé, kteří mají červenou rádi jsou oblíbení pro svoji srdečnost, upřímnost a cit pro spravedlnost. Bývají ale také tvrdohlaví až agresivní. Červená značí touhu po adrenalinových zážitcích a po ocenění. Bývá také oblíbenou barvou lidí cílevědomých, tvořivých a usilovně pracujících. 

V klubu Pro radost letos tvoříme do soutěže každý měsíc v jiné barvě a právě na duben máme soutěžní barvu ČERVENOU. Soutěžní výrobek má být červený, vyfocený na červeném pozadí.

Hlasování se tentokrát zúčastnilo celkem 111 hlasujících a svými hlasy jste rozhodli takto:

1. místo (56 hlasů): Arvari

Poppy

2. místo (52 hlasů): galajana

image

3. místo (47 hlasů): Eliška-foto

image

Výhercům gratulujeme!

 Na dalších místech se umístily tyto krásné výrobky:

image image image image image image image image

Děkujeme za přízeň a hlasy. Pokud byste se k nám chtěli přidat a soutěžit s námi, rádi vás v klubu Pro radost uvítáme. Na témata aktuálně vyhlášených soutěží se můžete podívat zde. Soutěžní barvou červma bude fialová.

Za klub Pro radost vytvořila Zlatá jehlice