Určitě jste již slyšeli, že ke každému astrologickému znamení se hodí různé kameny, které svou energií doplňují nebo zesilují charakteristické znaky znamení. Že mohou ovlivnit psychiku nebo zdravotní stav člověka. Ideální je, když si každý vybere kámen sám podle toho, jak se mu líbí a jak ho osloví. Co když ale nastane situace, že chcete někomu darovat šperk s kamenem a nevíte jaký vybrat? V tomto případě by vám mohl pomoci tento blog.

V blogu Vám nabízíme seznam kamenů souvisejících s jednotlivými znameními (tentokrát to je Rak) a nabídneme Vám výrobky členek klubu Tvoříme šperky z cínu, jež jsou osazeny kameny vhodnými pro toto znamení. Pokud si ze šperků nevyberete, můžete jednotlivé šperkařky oslovit, zda mají kámen, jenž by Vám vyhovoval a jestli pro Vás mohou vyrobit nějaký šperk. Ale ne všechny kameny jsou lehce dostupné jak fyzicky, tak finančně ... Ale to už je věc domluvy :-).

Rak (latinsky Cancer) cca 20. června - 21.července

zde  si můžete ověřit polohu Slunce při Vašem narození

Lidé narozeni ve znamení Raka jsou přemýšliví, vynalézaví a upínají se na vzpomínky ze svého dětství a na svou rodinu. Rádi sní a zaobírají se svými představami. Umí být také pěkně náladoví. Nesnáší hrubé chování, povrchnost a pokrytectví. Snaží se být sví a neradi se podřizují. Velmi špatně snáší samotu a pocit opuštění. Dokážou být milí a pozorní, ale i urážliví až sebelítostiví. Mají velkou vnitřní sílu, ale jsou i zranitelní a někdy až bezbranní. Jsou soucitní, laskaví, mívají potřebu starat se o druhé a ochraňovat je. Rodina a domov jsou pro ně mimořádně důležité. Mohou působit bázlivě až plaše. Jedinci narození v tomto znamení mají složitější povahu, která může vypadat jako plná protikladů. Na jedné straně jsou silní a pevní, na druhé zranitelní a citliví.

Legenda

Podle řecké báje vyslala Héra, Diova manželka, kraba (raka), aby bojoval s Héraklem, a tím mu zabránila v souboji s Hydrou, devítihlavou obludou sídlící v bažině. Bažina symbolizovala území, kde se pojí voda a země v mateřské plodnosti. Bažina připomíná pradávný svět, stejně jako rak. Hérakles kraba (raka) i Hydru nakonec přemohl a hlavu Hydry zakopal pod velkou skálu.

Minerály vhodné pro znamení Raka

rubín, turmalín, mléčně bílý a dendritický chalcedon, chalcedonová růže, chryzopras, sarder, sardonyx, zelený avanturín, jadeit, nefrit, měsíční kámen, rodochrozit, opál, perly, křemen s vrostlicemi rutilu, avanturín, mechový achát, karneol, sarder a sardonyx, zelený jaspis, girasol, meteoritické železo

Charakteristiku a vzhled kamenů si můžete zjistit např. na těchto stránkách Nefertitis.cz

Zde jsou šperky, jež obsahují některé z těchto kamenů a jsou v nabídce členek klubu Tvoříme šperky z cínu. Kliknutím na obrázek se dostanete na prodejní stránku.

Perly

____

____

 ____

Turmalín

Karneol

____

____

Zelený jaspis

Avanturín

Měsíční kámen

____

__ __

Chryzopras

Ohnivý opál

__

Dendrický opál

__

Křišťál s vrostlicemi z rutilu

Nefrit

Rodochrozit

Serafinit

A poněvadž i nám cínařkám"zasahuje" do života nějaké  znamení, tak jen drobné komentáře od těch, kterých se týká Rak:

TeCi - jsem račice, četla jsem pár charakteristik a základní vlastnosti tohoto znamení na mě určitě sedí. S pozitivními i negativními stránkami své povahy aktivně pracuji a jsem ráda za každou zkušenost, kterou díky nim získám. Baví mě se posouvat dál jako člověk i jako žena.

Předchozí díly:

Vodnář

Ryby

Beran

Býk

Blíženci

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit