V klubu Pro radost soutěžíme každý měsíc s danou barvou. Na březen byla soutěžní barvou světle modrá, která symbolizuje modrou barvu nebe. 

                                                               Světový den meterologie ( 23.3. )

Světový den meteorologie byl vyhlášen jako připomínka dne 23. března roku 1950, kdy vzniklo WMO - Světová meteorologická organizace. Československo bylo v té době jedním ze zakládájících členů. Právě tato organizace se stává zváštním odborem Organizace spojených národů pro oblast meteologie, hydrologie a další související fyzikální vědy. Tento den bychom mohli pro laickou veřejnost nazvat Světovým dnem počasí, neboť právě meteorlogie se počasím zabývá, neboť ovlivňuje náš každodení život a jsme na něm závislí. Toto uvědomění bylo velmi významné neboť v současnosti můžeme více či méně počasí předpovídat a díky tomu zachránit mnoho lidí před významnými katastrofami či prostě můžeme zjisit jestli máme jet např. v sobotu na výlet. Sledování počasí má velký význam i pro národní hospodářství a to konkrétně sektory zemědělství, vodní hospodářství, dopravu či energetickou oblast.

Modrá barva :

Patří ke studeným barvám, symbolizuje moře, nebe, ale i konzervatizmus a povinnosti. Přináší úspěch při jednání s úřady :)

Prohlédněte si soutěžní výrobky, posuďte, jak se nám povedly, jak splnily dané zadání a rozdělte jim své hlasy.

                                                                             Hlasovat můžete do 7.4.2022

Anketa se načítá ...

Jako nesoutěžní :

 Mandle»Blahopřání "Jarní obloha"

image

MiSme»Náhrdelník dámský Modře modrá

image