To zní první tóny orchestrální skladby Henry Manciniho, před kameru elegantně kráčí štíhlá růžová kočka - zachumlejte se do teplé deky, nalejte si, co rádi pijete, nasypte, co rádi u filmů mlsáte. Přehlídka těch nejlepších scének ze série filmů o Růžovém panterovi začíná!! Dobře se bavte... 

K úvodu všech dílů patří malá animovaná alotria Růžového pantera. Někteří je mají raději než samotný film. 

image  

image  image 

image  

-Dobré ráno, slečno Gambreliová, vychrápala jste se dobře?

-Ne.

- Výýýborně...

- Ve vězení se moc spát nedá.

Dialog z filmu "Komisař Clouseau na stopě" z r. 1964

 image 

Ten, kdo se zmocnil vzácného drahokamu v "Návratu Růžového pantera" z r. 1975 byl mistr svého oboru! A jaké je nejbezpečnější místo na ukrytí takového pokladu? Přece v krabičce krému. 

image  

"Neboj se, suchozemský pse! Jsem jenom starej prosolenej mořskej vlk, kterej se doplavil až na Severní pól! Jdu jen vyvenčit svýho papoucha..." Nafukovací papoušek na rameni, dřevená noha, blonďaté háro, klobouk hluboko do čela a stejně ho poznali! Film "Pomsta Růžového pantera" a rok 1978. 

 image 

Inspektor Clouseau si umí pořádně posvítit na všechny stopy! A pokud přesto nikam nevedou, přijde na řadu silná lupa... 

image        

- Liugi?
- Strýčku Charlies?
- Našiel si? 
- Trezor je prázdny....Niekto tu hral nepoctivú hru...

Rozhovor dvou rafinovaně maskovaných lupičů u prázdného trezoru ve filmu "Růžový panter" z r. 1963

 image  

K vyrobení následujícího šperku inspirovala autorku scéna z filmu "Růžový panter", ve které princezna ukazuje šperk inspektorovi:

 - Vidíte, je tady bezpečno...

- Opatrnosti není nikdy dost. Všichni hosté jsou maskovaní, je možné, že fantom už tady dnes odvedl svou práci.

- Bez pozvánky? Jak by mohl sir Charles proniknout?

image 

"Přišlo rekomando! Nějaká plomba, objednali jste si ji?" ... Nebyl to od inspektora nejlepší nápad, odhodit hořící bombu doprostřed obchodu s kostýmy. V "Pomstě Růžového pantera" má newyorská mafie nesplnitelný úkol, zlikvidovat obávaného inspektora Clouseaua. Ale on i tento atentát přežil. 

 image  

V závěru filmu „Komisař Clouseau na stopě" se nejprve Clouseau snaží v přítmí před sídlem pana Ballona seřídit hodinky se svým pomocníkem a následně se s osazenstvem Ballonova sídla dohaduje, jaký je přesný čas. 

 image 

Přenesme se do roku 1964, kdy je "Komisař Clouseau na stopě" - ke skutečnému vrahovi ho má přivést hlavní podezřelá, služebná Marie. Pro její sledování použije řadu rafinovaných převleků, které ho bohužel přivedou pokaždé na stejné místo - za mříže policejního vozu...

image image 

Ve filmu "Růžový panter" Ponton hrdě Clouseauovi oznamuje, že se konečně postavil své ženě a dává před ní přednost své kariéře. Clouseau mu radostně blahopřeje.  Brzy mu rysy v obličeji ale začnou tuhnout, když zjistí, že se k němu Ponton stěhuje s dětmi i se psem. Dveře rozrazí pár rozdivočelých kluků, za nimi rozvážně kráčí poslední člen rodiny - buldog... "To je Jacques, pojmenovali ho po vás. Jste jejich idol!" Jacques nutně potřeboval do takové společnosti vhodný doplněk. 

image image

Z přítmí baru vystupuje nádherná zpěvačka oděná do růžovo bílých šatů zdobených lehounkým peřím. Usedá vedle inspektora a upírá na něj zasněný pohled... "Růžový panter znovu zasahuje". 

 image 

Slavný Růžový panter je znovu ukraden, tentokrát v Lugaši. Clousau se na recepci hotelu dožaduje své message, zatímco ho postarší recepční posílá do sousední Tokijské lilie na masáž. Než se Clouseau své zprávy dočká, je vyhozen oknem svéráznou pokojskou, zdevastuje telefonní linku a díky tehdy ještě drátovému připojení protáhne recepčního na druhé straně linky zdí. Film "Stopa Růžového pantera" z roku 1982 vznikl až 2 roky po smrti Petra Sellerse a vznikl převážně sestřihem nepoužitých sekvencí z předchozích filmů.

image 

Přehlídku scének ze série filmů o Růžovém panterovi jsme uspořádali na počest vzniku klubu Růžový panter znovu na stopě.  29. 12. oslavíme už osmé výročí, chceme tímto blogem poděkovat především zakladatelkám klubu, ale také těm dlouhým řadám tvůrců, kteří klubem prošli a nechali v něm svou nesmazatelnou stopu. Většina členů udělala obrovský pokrok díky vzájemným radám s tvorbou a především s prezentací výrobků. Je vzácností v dnešní době, kdy se jakékoli know-how draze platí, kdy panuje divoký konkurenční boj a času nemá nikdo nazbyt, že si v této době dokážeme udělat čas na přátelskou radu, podělíme se nezištně o zkušenosti. Navíc ve velmi přátelské atmosféře. 

Věříme, že Růžový panter přináší prostřednictvím soutěžních blogů kousek radosti i vám. Do výrobků a fotek pro soutěže vkládáme to nejlepší ze sebe. I tentokrát můžete hlasovat pro ty nejpovedenější příspěvky, nejpozději do 18.12.2019. Děkujeme za vaše hlasy a také za případné komentáře. A pokud jste bývalou růžovou kočkou či kocourem, budeme rádi, když napíšete, jaké to bylo... 

Chcete být součástí naší růžové smečky? Zkuste zaklepat na dveře klubu

Anketa se načítá ...

V klubu už jsme vítěze vybrali a srdečně blahopřejeme k nejkrásnějšímu příspěvku Markétce z tandemu smiling sun. Tuhle fotku poslala s omluvenkou ze soutěže, prý vyrobit něco jiného nestíhá. Vtipně to doplnila popisem běžného mateřského dne. Ten ale zůstane uvnitř klubu. :-)

A to je vše. Snad jsme vám vykouzlili v této hektické době alespoň malý úsměv na tváři... 

Použity byly snímky z jednotlivých filmů.