Přidala jsem pro Vás do nabídky tři vzdušné a pohodlné sukně z bavlněného popelínu, které najdete v sekci Dámské sukně - Sukně řasená Carlita: OčekáváníMentolka Opojení.

K sukni Opojení, z látky s magnóliemi, do které jsem se zamilovala, jsem doladila tričko - korálové s tm.modrým lemováním výstřihu. A jak jinak v létě, než se věnovat alespoň trošičku námořnímu stylu - tričko Námořnice s kruhovou aplikací, doplněnou stužkami.

A pak jsem tu měla úžasný a vtipný úplet s tématem táboření, na kterém se vyskytuje i medvěd, tak mi to nedalo a do názvu sukně jsem ho musela vpašovat :) Sukýnky jsou áčkového střihu, s kapsami, velmi pohodlné a ve dvou barevných variantách: Zelená šedá.

Pro holčičky jsem dala do nabídky jednu teplákovou sukýnku, se dvěma kapsami, která je pružná a velmi pohodlná, i na legrácky stvořená - Až do nebes.

A pár sukýnek na dívčí modelce nafoceno znovu, ať máte lepší představu, jak sukýnka vypadá na těle: Džínové potěšení , Jupí prázdniny (mimochodem dá se nosit i mimo prázdniny laughing) a Malá tančírna s motýlky.

Vše je v jedné velikosti skladem, ale látku mám ještě minimálně na další kousek z každého oděvu. Tak se dá objednat jiná velikost :) wink

I když jsem ve focení amatér a můj foťák holkám, co mají plno nápadů na pózování, fakt nestačí, vždy si to bezvadně užijeme a nařehtáme se. Ty malé jsou pořádné rošťandy a nešlo je vůbec zkrotit Šklebí se smíchyŠklebí se smíchy .

Mějte krásné léto! Majka (alias Marietka)