Dum mych rodicu je velke skladiste vselijakych zajimavych starych veci. Neco prislo k nam od prarodicu, neco tatinek prinesl, kdyz sel mimo kontejneru s odpadkami a zahledl tam nevsedni vec  s pribehem. Rodice jsou velke syslove a vetsinou te ruzne skvele veci jen sbiraji. Jednou za rok k nim na prazdniny dorazim (letos nam to nevyjde) ja s detmi a zacnu upcyklovat. Muj tatinek pripojuje se do prace a spolu hezky travime cas- brousime, natirame, vymyslime. 

Rozhodla jsem dat do BLOGU nasich par veci, co vznikly behem nekolika dovolenych. Snad inspirujou i nekoho dalsiho k tvorbe:)

Tak ze jednou to byl satry stul:

Sundali jsme stary lak a narteli ji nanovo.

Jednodussi calouneni.

A vysledek:)

Jindy to byl stary stolek od siciho stroje.

Puvodni stav:

Po dlouhe prace s papirem pro brouseni.

Zvolili jsme antracitovy sprej na metal.

Foto po te promeme...hm. No na muj vkus mohlo by to dopadnout lepe, kdyby jsme ukazali  prirodni drevenou desku a nedavali tam ten "nadherny" zeleny obrus. Ale je to dum rodicu a kecat mamince do toho uz nebudeme:)

Ted na fronte promena asi 35 let stare kolobezky, co valela se u nas od te doby, co vyrostl muj bratranec. Kdyz jsem prisla s ni do obchodu pro cyklistiku koukali na ni jako blazni. Neco takoveho uz dlouho nepotkali. Schanela jsem tam nove drzaky na riditka.

Foto pred renovaci. V pozadi nove kolo z ciny, co nam zacalo rozpadavat se uz za 2 tydny od nakupu:)

Kola jsme nesehnali nove, tak ze byla potreba opravit nejak to puvodni.

Drzadlo pred sprejem.

Brzdu tatinek vymyslel nanovo.

A zde je krasavec po promeme. Ano-ano,  stale chybeji tam odrazky a tak ale stejne uz je k nepoznani:)

Jen zminim par dalsich nasich prazdninovych praci.

Treba dovypletani litinoveho stolku medenym dratem (stolek je ted pod umyvadlem).

Anebo tatinkovu praci- policky do knihovny. Vse vodorovne drevene prvky jsou recyklovane s vyhozenych starych okennich paraperu. 

Kdybyste nahodou nudili se letos o prazdninach, zkuste rozhlednout se kolem sebe a, treba, neco upcyklovat. Kdyz do toho pujdete celou rodinou, skvele zazitky mate zajisteno:)