Dobrý den všem. Ráda bych Vás informovala o blahodárných účincích ovesných vloček na naší pokožku a proč je tak ráda dávám do našich dekorací a sama je velmi ráda požívám. Samozřejmě se mnou celá rodina. Ovesné vločky jsou známá obilovina, která je v každé domácnosti. Pojďme se na ně podívat.

Jejich účinky ve výsledku mohou daleko předejít naše očekávání. Dokonale čistí a hydratují naši pleť.

Proč jsou tak užitečné pro naši pokožku?

Obsahují Selen který je velmi silný antioxidant. Účinně bojuje proti volným radikálům, které způsobují stárnutí pleti.

Chrání pokožku před a po slunečním spálením. Udržují pokožku pružnou a mladou.

Ovesné vločky obsahují velké množství zinku. Zinek reguluje hormonální nerovnováhu, která způsobuje trudovitost pokožky.Med, skořice a ovesné vločky

Obsahují vitamíny B1, B2, B3, B6, B9 a kyselinu listovou.

Polysacharidy obsažené v ovesných vločkách  pokožku vyživují, a díky tomu je pokožka elastická a pevná. Jsou prevencí proti povadlé kůži.

Hodí se pro všechny typy pleti.

Pronikají hluboko do pokožky a dokáží absorbovat přebytečný olej z pórů. Tím snižují tvorbu komedonů. Jemně bělí skvrny.

Dvě peříčka 2

Jsou účinný peeling.

Zmírňují pálení, projevy vyrážek, působí příznivě na ekzémy a zarudnutou pokožku.

Obsahují saponiny a tak mohou být použity místo mýdla.

Mají široké spektrum použití. Samozřejmě jsou výborné a zdravé na jídlo, ale také si z nich můžeme vyrobit pleťovou vodu nebo masku, můžeme je přidat do koupele. Nebo jako účinnou přísadu do mýdla, která působí jako jemný peeling.

Nebojte se vyzkoušet tento přírodní produkt, navíc bez vedlejších účinků, velmi dobře snášený a působící.

Zdravím za tým Sintunia a věřte přírodním produktům.