Mnozí z nás se snaží upravovat své obchůdky, zlepšovat fotky a vytvářet tak pro své návštěvníky co nejpříjemnější prostředí. Chceme upoutat i nalákat k opětovné návštěvě. Víte však, že  avatar i banner, takové naše logo,  ovlivňují podprahově návštěvníky i svou barevnosti? Každopádně jsou si toho vědomy velké obchodní společnosti, které investují nemalé částky do marketingového průzkumu vlivu barev na zákazníky. Tyto průzkumy dokonce tvrdí, že až 80 % vizuální informace, kterou přijímáme,  je spojeno s barvami. Jak tedy barvy působí? Jaké vyvolávají reakce?

Nejčastější barvy v marketingu užíváné na logo:

Červená - je to barva, která upoutá pozornost. Zároveň vzbuzuje silné a intenzivné emoce. Nutí ke spěchu. Rychle nakup a jdi.

Žlutá - také barva upoutávající pozornost. Nejvíce zatěžuje oko a tím ji na sebe strhává. Využívají ji firmy, které chtějí hlásat stabilitu, prosperitu a energii. Bývá však využívána vždy v kombinaci s jinými barvami.

Modrá - navozuje pocit důvěryhodnosti a kvality. Využívá se tehdy, když je třeba působit seriózně, solidně a s důrazem na dobré mravy.

Fialová - je cílená převážně na ženy. Vyvolává pocity elegance, moudrosti, majestátnosti a mystiky.

Růžová - láska, melancholie, opojení a jemnost. Tyto pocity vyvolává růžová. Bývá proto využívána často kosmetickými společnostmi.

Zelená - vyvolává pocity klidu, relaxace, harmonie. Bývá spojována s přírodou a ekologií.

Černá - bývá využívána tam, kde je třeba ve spojení s  bílou strhnou pozornost. Označuje luxus a eleganci a je cílená převážně na muže.

Oranžová - energická barva evokující nadšení a novátorství. Spojuje se se sklizní - bohatství a hojnost. Také strhává pozornost.

Bílá - napomáhá optickému zvětšení prostoru. Stimuluje přemýšlení a ve spojení s černou, fialovou, zlatou nebo stříbrnou navozuje pocity luxusu a elegance.

Rádi byste svůj baner upravili,ale nemáte na to talent nebo dostatek času? V tom případě Vám určitě pomohou v obchůdku rope více také v blogu od rope: o banerech