Ahoj všem, kdo sem zavítáte. 

Po několikaleté pauze (s dětmi :) ) jsem se konečně rozhouplala začít znovu tvořit. 

Poslední dobou mě v tomto směru nejvíce zaměstnává série autorských ilustrací k mým oblíbeným knížkám, z nichž dvě už jsem v podobě tisků / reprodukcí vystavila k prodeji. Jsem za tento nový vítr do plachet opravdu ráda a určitě o tom pak taky něco sepíšu v samostatném blogu.

Když jsem se ale probírala svými staršími pracemi, narazila jsem na trochu nevyužitý motiv miminek, který vznikl v prvním roce po narození staršího syna, jenž mu byl všem těmto mým miminům předlohou. Pak jsem se nějak výtvarně sekla, takže v tomto směru ostrouhal jak nijak nezvěčněný druhorozený, tak celá má další výtvarná kariéra :)

Nedávno se mi podařilo tento miminovský motiv trochu remasterovat (rozuměj přidala jsem kachničky a míče :D ) a znovu se mi zalíbil. Přemýšlela jsem jak využít toho, že je to jeden z mála mých motivů, který se skvěle hodí k opakujícímu se vzoru.

Mimina se tedy namnožila a v této nové podobě je můžete u mne najít jako:

→ tisk / plakátek formátu A3, na opravdu pěkném papíře s plátěnou strukturou, vhodnému třeba k dozdobení dětského pokojíčku

→ deník / zápisník s potištěnými předními deskami, ideální k zapisování prvních krůčků, zubů a prupovídek Vašich prcků

pokladničky / kasičky, protože taková od mala se plnící pokladnička se vždycky hodí...

→ metráž bavlněné látky (momentálně v podobě bavlněného plátna, do budoucna chystám s tímto potiskem mušelín)

imageimageimageimage

Děkuji za pozornost a pěkný večer

Gabra