Wire-wrappingová soutěž 6. kolo 2015 - Dekorace a užitné předměty - PŘEHLED VÝROBKŮ

Milí milovníci této krásné techniky,

v klubu wire-wrapping jsme si na vás upekli 4. ročník wire-wrappingové soutěže, k jejíž účasti srdečně zveme všechny členy i nečleny. Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili klasickou tématickou soutěž, jak jste zvyklí, ale po všechna kola tohoto ročníku budeme pilovat a zdokonalovat své technické dovednosti.

Základní pravidla soutěže:

-Výrobek musí obsahovat technický parametr zadaný pro dané kolo, jinak nebude možné jej zařadit do soutěže.   
výrobek musí být vytvořen přímo pro w-w soutěž (nesmí tedy být staršího data než je den vyhlášení daného kola soutěže), může se ale účastnit i jiných soutěží. U daného výrobku si můžete dát odkaz na hlasovací blog (ale nemusíte). 
-  soutěž nově probíhá pouze v jedné, společné kategorii.
- soutěž bude probíhat pravidelně jednou za měsíc či dva. Střídají se tematická a technická témata. Vítězové tematických kol určují další tematická kola, technická kola budou vybírána v klubu.

Pro toto kolo jsem zvolila jako téma Dekorace a užitné předměty. Odkloníme se tedy tentokrát od šperků a vlasových ozdob a zkusíme si vyrobit dekoraci či nějaký užitný předmět.

Zúčastnit se může kdokoliv, i nečlenové klubu, podmínkou je použití techniky wire-wrapping, kombinace s dalšími technikami je samozřejmě možná.

Titulní foto by Alexander Maryaskin.

Protože se nám tentokrát sešly jen tři výrobky, je toto kolo nesoutěžní a níže se můžete pokochat originálními kousky a pogratulovat šikovným tvůrkyním :)

Darkmoon - Srdce a ptáček

Ramaalf - Fotorámeček

Misulka_X - Drátovaný košík

Děkujeme za příspěvky a budeme se těšit na další (tentokrát už snad soutěžní) kolo na téma "Abeceda" :)

Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.